Hi! Rose: Voorzichtig gefeliciteerd! Jez: Fijn een goede echo! Geniet ervan! Thea: spannend!! Hopelijk een mooie test eind van het jaar! Rood: balen.. Succes in 2012! Medewachters: pfffff... De test lonkt wel heel erg in mijn koffer.. Misschien morgen een testje wagen bij een hoge temp... Verpest je dan je vakantie? Ohhh twijfel! Hier beginnen de () () ook steeds meer zeer te doen.. Morgen op zeker 10 dpo... Ik denk nog ff na over het testen morgen!
Ik lig al heerlijk in mn net verschoonde bedje alleen ncis te kijken. Vriendlief zal wel weer laat thuis zijn. Paarse tepels?? Geen last van. Mama van C en M spannend...ik zie je test morgen wel verschijnen. Hier een partij misselijk bah en gloei helemaal en buikpijn. Hopen dat ik vrieg slaap. Fijne avond en dream pink think pink eat pink be pink everything whats pink!!!!
dames; heb mn naam veranderd! dit moet makkelijker zijn dan mama van c en m moet t nog ff wijzigen op de lijst
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - Mout (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82(9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na 2 mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) - Mamma 2 Boys (2e ronde, 4e kindje) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) - Lender (l1e ronde, 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje)) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Simone77 (8e ronde na bbz, 2e kindje) 24. - Leiff 3de kindje - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - helena14 (2e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - star880 (4e ronde, 1e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) - Whoppie (6e ronde, 1e kindje) - Babyke (1e ronde, 2e kindje) - Snoopy77 (? ronde, ? kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCQ (4e ronde, 1e kindje) - Hoop42 (2e ronde na 2 mk(5e kindje) - Senna1985 (1e ronde met IUI, 4e kindje) - xSchaapjex (2e ronde, 1e kindje) - Lulu85 (1e ronde, 1e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) - JustMe31 (1e ronde, ZI, 2de kindje) - Suzanneke (2e ronde, 1e kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) - Laura1986 (1e ronde, 1e kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Zilla (7e ronde, 1e? kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (2e ronde, 5e kindje) - Charity2010 (2e kindje, ronde 4 na 2e miskraam) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 103 9 zwanger, 15 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 5 negatieve test, 1 twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven
Nou dames!! Ik word wel een beetje gek van mijn baarmoeder hoor.. nu is ze wel hard en laag, maar gewoon gans open.. hoe kan dat nu als dat een innesteling zou zijn geweest? (met al die steken enzo) dan moet hij zich normaal toch afsluiten voor 'slechte' dingen krijg wel meer een meer steken en 'prikjes' rond liezen, navel en achter mijn schaambot.. Nog even gaan kijken en niets roze meer te zien in het slijm.. Integendeel ik heb nu, sorry voor de details, meer gelig slijm, wel cremig, maar niet echt wit zoals anders.. ooh en ik ging er niet mee bezig zijn!! *faal faal*
@ Jez, wat superfijn dat de echo goed was! Hier denk ik op rood... Zat net op het toilet en er vielen een aantal helderrode druppels... heel raar, want normaal gesproken heb ik altijd wel bruine afscheiding eerst... Ik neem aan dat het doorzet en dan op naar een roze 2012!!! Slaap lekker meiden!
toekan; na een innestelling gaat de bmm zich afsluiten volgens mij.. mischien is je lichaam nog hard bezig om alles gereed te maken? je had wel n mooie tempdip dus wie weet
Join the club Toekan. T 'virus' heeft je ook te pakken denk. Ik heb nog steeds geen verstand van baarmoeder enzo en qua afscheiding ook niet zo. Mama van C en M ownee...Helena ja deze naam zal makkelijker zijn.
Ah Noorus nee, bah bah hoop dat t toch niet doorzet meid. Maar ik heb normaal ook eerst bruin prut en laatste keer wast eerst helderrood. Hoop dat t niet doorzet en anders een heel roze 2012 meid.
ooh bah Noorus!!!! hoop dat het wat druppels zijn van een heel late innesteling.. wil natuurlijk geen verloren hoop geven, maar wie weet.. Morgen dus duidelijkheid voor jou! had zo gehoopt dat je op roos kon..! Helena: dat dacht ik dus ook... maar sinds 3 dagen is hij niet meer toe geweest... echt gek. nu moet ik zeggen op mijn vorig kaartje was het blijkbaar ook wel zo... bizar! haha mijn temp van morgen dan maar afwachten zeker
Oh nee, Noorus... Even afwachten hoe het verder gaat... En Helena: moet nog even wennen hoor... Was nu wel gewent aan Mamma van C en D En voor de tempers onder ons: moet je perse een tempdip hebben door een innesteling? Slaap lekker iedereen! En tot morgen! En dan komt 26 dec steeds dichterbij... Veel nod's op 1e & 2e kerstdag...
Ja Toekan temp weer afwachten morgen. Hier nog eentje. En wat kunnen we elkaar hier lekker gek maken he met wel of geen.kwaaltjes haha. Pfff we wachten maar wat af he. Eerst dat de rode duivels weer de trein uitgestapt, dan dat je ei de trein instapt, dan op je temp die opgestookt moet worden door een broedmachientje en dan weer wachten tot je kan testen aan het testloket in de trein. De een korter dan de ander. He dames..... Dan hopelijk wachten op je eerste echo en op de daaropvolgende en dan nog maar meer wachten tot beebje zich laat zien. Op ongi wachten doen we niet meer hé. Dus die sla ik graag over!
Ja Noorus dan begint helaas t wachten weer op nieuw. Meid baal zo voor je. Had echt goede hoop. Hoe is je cyclus normaal?
Ik zie die mannen wagon nog eigenlijk wel voor me.. met allemaal gezond eten die zaad versterkend werken, met zijn allen op een bank met voetbal aan ofzo.. terwijl wij hier lekker verder beppen.