Aaah geeft niet meis, mijn tijd komt heus! Jij (en meer mensen die lang wachten) zijn eerst aan de beurt! Nouw, ik ben gestopt en werd ongesteld (stopweek) en daarna niet meer begonnen met de Nuvaring en dacht: ach we zien wel hoe het loopt, dus of ik dit uberhaupt een 1e ronde kan noemen, geen idee... Als ik 14 dagen terugreken lees ik in mn 'agenda' dat ik toen wel steken in m'n buik heb gevoeld (denk eisprong). Heb 6 en 2 dagen ervoor en 4 dagen erna plezier gemaakt, dus de kans dat dat raak was is achteraf gezien wel klein... (had mn eisprong dus eerder verwacht, omdat ik had gerekend op 30 dagen cyclus)
Weet iemand hier toevallig hoe je je eigen laatstgeplaatste bericht makkelijk terug kunt vinden? Ik ben elke keer zo aan het zoeken waar ik ben gebleven dat ik de helft mis. Ben nu ook helemaal de weg kwijt...is er een trucje?
Noorus schiet gewoon vol. Pff emo muts ten top op t moment. Kan met van alles volschieten. En weet je, was gewoon vergeten dat t je eerste ronde was. Vind dat je m gewoon mag tellen als 1e ronde. Enuhh dan weet je wat je te doen staat volgende ronde.......vaak de kluswagon reserveren.
Waxientje ik ga naar mn profielpagina en dan naar statistieken. En dan.je berichten. De laatste staat dan boven aan. Nog 11 berichten en zit op 2500 weet nog int vorige topic dat ik naar de 2000 ging. Jeetje ben me toch een kletskous
Noorus geen idee. Die eerste zinnen denk. Las ze en schoot vol. De reden...geen idee eigenlijk. Waxientje graag gedaan. Dat is dan 50 euro Veerle ja blijf gewoon door kwetteren. Ik wil nog een x dat t topic 5000 berichten haalt voor t eind van de maand haha.
Haha daar ga ik weer. *slik* Ik gun t iedereen hier. En hoop duim en wat je maar kunt doen voor iedereen. Weet hoe *** t is om weer ongi te worden. Nou deze emo kip gaat op stok. Vriendlief is zo thuis. Lekker dicht tegen m aan.kruipen.
Slaap lekker emokipje! Ik ga hier ook maar es te ruste... Tot morgen meiden! (kom nu pas tot het besef dat ik niet meer bij dit clubje hoor nu )
Noorus je blijft gewoon bij t clubje horen hoor meid. Amanda leuk dat je nog meeleest. Hoeft niet stiekum hoor
Gelukkig ! Ik ben alweer in het volgende nod topic aangeland, maar ben benieuwd hoe het hier afloopt met iedereen.
goedemorgen! heb pies opgevangen maar nog niet getest beide ukkies zijn wakker, waarvan 1 nu aan de fles dus ik moet nog ff geduld hebben
Nja is niet spannend. Is klaar denk. Scheelt weer een test haha. En....al zo'n sticky erin gedipt?? Ben benieuwd bij je. T klinkt goed en temp ziet er goed uit.
Goedemorgen dames. Noorus wat balen van je ongi heel veel suc6 in 2012 Hier temp ietsje gezakt van 37.2 naar 37.0 heb half uur eerder getempt dan normaal.