NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

oh ja meiden mocht het deze maand zo zijn dan zou ik uitgrekend zijn op de ddatum van onze trouwdag 24 aug 2007 zijn we getrouwd dus dat is wel heel bijzonder!!

2. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hier heeft manlief de laatste tijd veel MINDER zin... Hij zit helaas niet lekker in zijn vel ivm werk. Dit doet heel veel met mijn zelfvertrouwen natuurlijk want ik denk elke avond: niet geschoten is áltijd mis! Ligt het aan mij of aan het zwanger worden? Nee zegt hij dan maar zet dat gevoel nu maar eens uit! 2 dagen geleden ook een flinke ruzie gehad (sinds tijden weer) dat liefde meer is dan zeggen dat je van elkaar houdt.
    Dus heel gek maar dat kan ook! Ik heb dus meer zin dan man zelf!
    Volgende maand stop ik ook met maansteen en etospillen. Ik wil alleen nog eens kijken naar bachbloesem. Hopen dat het allemaal niet nodig is ( en dat gaat niet vanzelf) !

3. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    nou misschien was t helemaal niet zo'n slecht idee van me om deze ronde geen etos pillen te gebruiken:D
    zojuist eggwhite gespot!!
    vorige ronde kwam mn ei 'pas' op dag 17..
    ben benieuwd:) ga vanaf morgen maar weer tempen om t zeker te weten :D
    zou toch wat zijn als mn ei nu ineens op dag 12 zou komen:(

4. kinderwens1983

kinderwens1983 Actief lid

16 nov 2011
    129
    0
    0
    Welkom nieuwe meiden!

Jeskejes, wat fijn dat je mams iets heeft gezegt!!!
    Ook ik heb last van feit dat ik vaker wilt dan manlief.. Die is vaak moe en heeft dan geen zin. Maarja... als je beide iets graag wilt zul je offers moeten brengen?!

Ik heb deze maand enorm helder rood verlies!! Normaal is het wat donkerder en had ook vaak wat uhh ja hoe noem je dat sliertjes? Hoorde dat meer meiden helder hadden? Goed teken misschien :)

Nog 6 dagen dan naar de gyn.

Liefs voor alle dames!!!!

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ben een aantal jaar geleden ook eventjes behoorlijk geobsedeerd geweest met zwanger worden.

Het eerste jaar hebben we gewoon alles op z'n beloop gelaten maar toen ik daarna nog niet zwanger was zijn we naar de dokter gegaan en uiteindelijk in de MMM beland. Tegen die tijd was ik er dagelijks mee bezig en begon het mijn leven behoorlijk te beheersen. Ook vond ik het moeilijker om te accepteren dat meiden om me heen wel zwanger werden. Uiteindelijk zijn we toen compleet gestopt met de MMM en ik heb me toen er echt op ingesteld dat we geen kinderen zouden krijgen.

Tot afgelopen juni (dat was dus anderhalf jaar nadat we met de MMM waren gestopt) want toen was ik opeens zomaar zwanger! Bij mij kwamen alle gevoelens in 10-voud terug natuurlijk, maar helaas was de 10 weken echo dus niet goed. Ik ben daarna gecurreteerd en toen bleek het ook nog een part.mola. Ik zeg het even snel maar het was echt vreselijk.

Doordat ik opeens zwanger was weet ik nu wel zeker dat we er nog een keer voor willen gaan. Anders had ik dit niet gedaan denk ik, dus het was wel ergens goed voor denk ik dan maar... Dus we maken de IUI af en daarna ga ik heel goed nadenken of ik wel of niet IVF wil proberen. (denk het niet) En daarna is het wat mij betreft klaar, dan stop ik ermee.

We gaan binnenkort naar een informatieavond van pleegzorg. Dus dan gaan we het heel anders doen...

Maar deze maand doen we nog mee en wij gaan ook deze maand ons best doen! Ik heb de pillen van de Etos gekocht en ik wil om de dag aan de klus :)

Wat ik eigenlijk wilde zeggen: probeer het geen obsessie te laten worden. Ik heb ook deze site toen heel lang niet bezocht en nu nog kijk ik soms een paar dagen expres niet omdat ik er dan teveel mee bezig ben. Ik heb gemerkt dat het gemis ook groter is als ik er veel mee bezig ben, dus om mezelf te beschermen probeer ik het te beperken.

6. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Ah gelukkig :D Haha, komt helemaal goed als ik het zo hoor. Wij kunnen er ook wat van hoor.. alhoewel het de laatste tijd eigenlijk vrijwel niet meer voorkomt.

7. Chloe Jasmine

Alle nieuwe dames, welkom!! :) Ik ga morgen dit topic nog eens goed doorlezen, ben nu nog druk aan het werk.. (jaja, om 00:00) door de feestdagen extra drukte! Super leuk natuurlijk :D

8. Chloe Jasmine

Oooh klinkt echt super! Je hebt me nieuwsgierig gemaakt :p

Wij verhuizen naar een penthouse midden in het centrum :) voor voorlopig in ieder geval.. kan door werk even niet anders, en is ook geen koophuis! We huren via de makelaar tot mijn vriend meer duidelijkheid heeft over zijn werk, maar het huis is super mooi, onwijs ruim, alles helemaal nieuw, hoeven er niks aan te doen en kunnen er zo in.. komt wel goed!

Stiekem toch heel jaloers op jouw tuin en zolder ;) haha

9. Chloe Jasmine

Wilde eigenlijk nergens meer op reageren voor vanavond (heb het nog druk en ben moe!) maar wilde alvast zeggen dat ik het onwijs knap vind hoe je met de gehele situatie om gaat. Je mag echt trots zijn op jezelf. Ook hoe je alles precies weet te verwoorden, en naar jezelf kan kijken, wetend wat goed is voor jou.

Het is niet niks wat je mee moet maken, lijkt me ontzettend heftig. Vind het ook erg moeilijk de juiste woorden te zoeken om te reageren merk ik, omdat ik je niet het gevoel wil geven dat ik weet waar ik over praat.

Anyway, heel erg veel succes gewenst het is je echt zó van harte gegund! Ik hoop op het allerbeste deze ronde! Nogmaals, je bent echt sterk :)

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dankjewel Chloe Jasmine, dat vind ik echt superlief van je. Maar ik ben niet sterk hoor, het zijn nou eenmaal de kaarten die je gedeeld krijgt en daar moet je toch iets van maken :)

We gaan ervoor deze ronde met z'n alleen! Ik hoop dat iedereen hier een geweldig Oud & Nieuw heeft dit jaar en dat het voor velen de laatste keer is met z'n tweetjes (of drietjes)

11. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    of viertjes :D (bericht hierboven;))

Nuage; wow wat een verhaal. vind t heel knap dat je er zelf voor hebt gekozen om destijds uit de mmm te stappen!
    mn zwager en schoonzus hebben 3 jaar in de mmm gezeten, gyn kon niets meer voor ze betekenen.. 2 jaar later spontaan zwanger, helaas een mk.
    weer een jaar mmm zonder resultaat..
    hun kinderwens opgegeven.....
    4 jaar later toch nog spontaan een kindje:):):)
    al met al 11 jaar verder:$

hoop dat jullie, op watvoor manier dan ook, alsnog jullie kinderwens kunnen vervullen!

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Nuage ik ben er stil van. Kan alleen maar zeggen respect meid. Dikke knuffel en hoop en duim voor je dat jullie een mooie plakbeeb krygen.

Goedemorgen trouwens allemaal.

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nuange,
    Ik wil je even zeggen dat ik helaas wel met je mee kan praten over een partiële mola zwangerschap.
    Helaas hebben wij het ook voor onze kiezen gekregen
    Ik weet hoe zwaar en met name emotioneel het is.
    Ik wil je wel zeggen dat ik ontzettend moeilijk ermee gehad heb.
    Maar als ik dan naar jou verhaal kijk.
    Dan schaam ik me diep want ik heb hier een kern gezond mannetje rondlopen.
    En ja een mola is zwaar, maar ik had al een mannetje om me aan op te trekken als ik zie hoe hij lacht of nieuwe dingen probeert dan vervult dat mijn hart met zoveel liefde en vreugde.
    Ik wil alleen maar zeggen dat ik het klasse van je vind hoe je met de situatie omgaat.
    Ik hoop dat jullie heel snel een mooie posi test in handen mogen hebben.
    Veel liefs mamavand

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

morgen meiden.
    Hier wel zeker weten me ei gehad en om precies te zijn tussen eer gister 4 uur smiddags en gister 8 uur avonds toen was me buikpijn in ene weg.
    We hebben goed geklust dus we moeten nu maar hopen en duimen.
    We hebben alle dagen voor ei 5 dage om precies te zijn ook geklust.
    Maar is er hier iemand die weet hoe ik me temp lijstje van ff in me handtekening kan plaatsten.___??????
    Liefs mamamavnd

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    onder je kaartje staat er 'share' als je daar dan de code kopieert en in je handtekening zet, staat het er in normaal

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Nuage: wat een lange weg ben jij al aan het afleggen zeg!! bewondering en respect voor je meid!! Dat de kerstman voor jullie maar een wonderbaarlijk geschenkje meebrengt. Ik zou het mijne dan zo willen ruilen, voor mensen zoals jij...

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

thanx toekan volgens mij is het zo goed.

hier even een paar foto's van het kamertje van ons zoontje die hebben we vorige week klaar gemaakt!

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

en nog een

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

de ena laatste

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

en de laatste

Deel Deze Pagina