Voel me wel wat bezwaard hoor aangezien ik niet meegekletst hebt maar omdat er om gevraagd wordt hier de foto: (PS deze was gisteravond met avondurine)
even terzijde: vergeet dat ik gezegd heb dat mijn borsten niet echt pijn deden ik heb er echt steken in... haha, ik probeer er niet mee bezig te zijn hoor, maar dit kan ik gewoon niet negeren
Meiden even een stomme vraag hoor: Zoals ik al zei heb ik waarschijnlijk zaterdag mijn ei gevoeld, maar gisteren sinds gisteren ineens met vlagen misselijk en steekjes in mijn onderbuik, jeukende tepels en maagzuur .. Dit kan toch helemaal nog niet??
Goedemorgen dames! *Stapt de kluswagon uit nadat ze al wat opgeruimd heeft daar* Pfff, er was een heleboel gekletst nog gisteren en vandaag, dus eerst even mijn reacties op iedereen... Jeskejes: Ja, een mannenwagon! Daar zitten ze allemaal mannendingen te doen die wij verschrikkelijk vinden *Zelf in te vullen wat dat precies is *. Die van mij zat weer eens voetbal te kijken toen ik binnen kwam... Nam gewoon een hele wagonbank in beslag om lekker te liggen Jazz: Oow meid wat fijn dat je deze ronde nog een kans hebt! Echt geweldig!!! Nu duimen voor een goed resultaat Hilli: En daarvoor niet geklust (ik vermoed ivm werk man niet, maar vraag het toch even )? Wat jammer meid. Maar positief blijven! 2012 wordt het dan helemaal voor jullie!!! Knuffel! Toekan: Wat een verwarring geeft je bmm zeg! Hopelijk is het gewoon goed en wil hij niet sluiten ofzo... Geen idee, ik zeg maar wat Noorus: Ik ga duimen voor je!!! Noorus niet op rood, Noorus niet op rood!!! Aaaaah, lees iets verder dat het toch over is Helena (zow, da's wennen...): Mooie temp zeg!!! Spannend dat testje... Hopelijk iets moois op komst hoewel 8 DPO natuurlijk wel erg vroeg is he MommieD: Gefeliciteerd meid! Weer wat roze erbij Charmedknorrie: Meid, gefeliciteerd. Mooie foto en dat met avondurine! Voel je niet bezwaard dat je niet mee kletst, is ook enorm druk en we gaan erg snel hier Zoow En nu het mijne: IK HEB EEN DIK KRUIS OP FF Ben er zo ontzettend blij mee. Op afgelopen zondag, dus ben nu 3DPO en NOD is dan 1 januari, dus echt Oud&Nieuw!!! Temp is vandaag weer 0,1 omhoog naar 36,5. Hopelijk blijft dat de komende tijd zo (op een eventuele innestelingsdip na ) en mag ik over ongeveer 9 maanden lekker met onze kleine kroelen! Waaaaaaaah, deze ronde heb ik gewoon echt kans Op naar roze 2012!!! Zo, en nu ga ik eens uitgebreid in de douche en daarna lekker eten Tot straks!!! (hoewel ik waarschijnlijk eerst nog een rondje internet doe en hier nog even kom spieken )
Bedankt voor je antwoord! ... Ik ga verder nergens van uit hoor, ik wacht rustig de 31e af Ben gelukkig goed in wachten
@ Enjoylife: hier een beetje hetzelfde liedje. Had zaterdag mijn eisprong, vrijdagavond geklust. En nu last van misselijkheid, maagzuur gister een paar keer, duizelig, gevoelige boobs en gerommel in de buik, en een ongi gevoel. Volgens mij ben ik gewoon gek, ha ha! We zouden dan nu toch pas op 4 dpo zitten??? En wat las ik nou van die 200x zwanger, OMG! Weet je wat ik gisteravond op bed ook lag te denken. Hoe ging dat vroeger toch? Zoveel moeite wij hier allemaal doen om zwanger te worden enzo. ...pfieuw. Deden ze toen toch ook niet, en waren er toen dan zoveel ongewenst kinderloze stellen? Zal wel te maken hebben met het feit dat we nu zgn aan 'gezinsplanning' doen enzo en vroeger lieten ze het denk ik meer waaien. Maar ik lag er zo over na te denken...hoe hadden die vrouwen dat toen dan... Ik weet wel dat mijn ouders aan het temperaturen zijn geweest om de ovulatie op te sporen, dat was in 1972 / 1973 omdat ze ook niet makkelijk zwanger werden. Zo ben ik er uiteindelijk ook gekomen.
Mira, ik ben ZZZZZZZZZOOOOOOOOO blij voor je!!! Ik hoop dat jullie wensen eindelijk uit gaan komen *knuff* (voor jullie allemaal wel hoor)
@Kelly: neen het is ook helemaal niet zo aangenaam.. @Mira: jeej een kruis!!!!! Op naar een broedkip! Laat dat beebje maar komen! Ik heb even zitten googlen op baarmoederstand en prille zwangerschap en ik ben tot het besluit gekomen dat ik deze even moet negeren. Je baarmoeder reageert helemaal anders op een prille zwangerschap van vrouw tot vrouw. Er waren vrouwen die hem hoog en gesloten hadden, maar evengoed vrouwen die hem laag en open hadden, of nog wat anders.. conclusie: trek je geen zak aan van de stand van je baarmoeder na je eisprong!