De meeste kletsen allemaal in de andere bestaande bevallings clubs..... Maar die vind ik te groot en allemaal onbekende namen enzo..... Dus daarom zijn Jez en ik terug gekomen hier heen he . Hier is het veel gezelliger
Helena: Dit is de mooiste tijd in de NOD-lijst. Maar weet je wat nog mooier is.... ALS IEDEREEN OP ROZE ZOU GAAN!!!
Kelly: Jez en jij zijn hier gewoon welkom hoor, lekker kleppen met ons en straks gaan we gewoon gezellig met zijn allen kleppen over pijntjes, echo's, zwanger zijn, hormon(sters)en, bevallen, ... Komt goed schatje!!! *Schuift de bekende Roosvice over de tafel richting Kelly, wat tevens ook haar stopwoord (zin!) is sinds die reclame *
Ha meiden, nog niet veel gepost hier, maar zit al een paar dagen flink mee te lezen (dat is al haast een dagtaak ) . Wat ontzettend leuk om zoveel roze te zien! Gefeliciteerd aan de zwangere dames! Ik moet nog een weekje wachten, maar of ik dat vol ga houden... Pfff. Ik ben echt verslaafd geworden aan dit forum en zit ook continue temperatuurkaartjes te vergelijken.. Maar dat geeft ook geen antwoorden! Gewoon geduld hebben... Maar wat is dat moeilijk zeg! Moet je nagaan... Ik zit nog maar in ronde 1!
lieverd ik ga eten maken. manlief is er nog steeds niet hoop dat hij optijd is voor de kerstuitvoering tot later of misschien tussendoor
Kelly: Graag gedaan lieverd!!! Jeskejes: Goed bezig meid Manlief is bijna thuis, heeft al 5 dagen de auto mee naar het werk. Tussen Kerst en Oud&Nieuw is hij vrij, dus kan hij zijn fiets maken Dan na Oud&Nieuw weer 45 min heen en 45 min terug voor zijn werk!!! Eten is ook bijna klaar, dus precies goed
Nou ik kon het niet laten en heb die Kruidvat testen gehaald. Net een knalWITTE test. Ik wist het wel... Maar goed ik bewaar die andere voor volgende week, als ik dan nog niet ongi ben geworden. Heb wel veel pijn in mijn borsten vandaag, dus ik zeg nog niet definitief dat het niks wordt.
Nuage, jammer van die witte test De volgende wordt roze!! nou ja de 2 streepjes dan Zo dochter is alvast in bad geweest, ze begint aardig vervelend te worden (dat heb je van het 's middags niet slapen), straks eten maken... onze keukenprinses....... NOT!!! Volgens mij zijn ze klaar met hakken/beuken in het beton.... flat ziet er gezellig uit met al die gaten overal, net een bouwval