haha, ik sta met plezier in de hoek!! Heel gek, maar mijn lichaam schreeuwt bijna 'je bent zwanger!!' als ik een brute beweging maak of hel plots opsta krijg ik echt felle, pijnlijke steken rond mijn lies, mijn borsten worden precies aangespannen, heb een hele boel pukkels op me kop (anders krijg ik die pas, wanneer ik ongi ben), mijn darmen zijn zoooo van slag en dan dat rozeverlies van (eer)gisteren... Dus laat mij maar in de hoek staan! want ik zal blijven testen vanaf nu.. haha vrijdag beginnen de kerstdiners en ik zou het dan al willen delen moest mijn gevoel juist zijn @Rosa en Helena: kom er maar bij in de hoek, lekker gezellig @Menneh: knuffel meid! @mama2boys: GEFeLICITEERD!!!!! @kwebbel: PROFICIAt!! @within: kijk dat vind ik nou eens eens een goede spreuk se! @Kelly: hoe bedoel je? is het daar echt niet gezellig? ooh ik lees het al.. mja, wij zijn onderweg hoor! @nuage: hopelijk was je nog te vroeg.. op naar een roze volgende week!
Nuage bah wit is niet mooi. Volgende week staan er 2 hele mooie strepen meid. Keukenprinsessen .... kook ze. Ik doe lekker luxe...eet ff snel by mn tante mee en dan snel naar t zh. Whitin ja een topic dat think pink heet. Voor degene die er willen kletsen. Zwanger of niet. Ipv nodtopic.
Hihi namen genoeg maar naar zwangerland zijn jullie allemaal nu onderweg naar toe dus zo kan "onze club" niet heten
Ja hoop van wel. Maar wil ook de dames erby hebben die ongi zijn geworden. Maar daar komen we wel aan uit. Dames kom maar op met die namen!!!
Jez tuurlijk mag jij erbij. Kunnen niet zonder jou hoor. Alleen is die van jullie voor al zwangere en hier is nog niet iedereen zwanger.
oke oke nou wat dacht je dan van de naam voor t topic: De roze cyclustrein via eitjesparadijs op weg naar zwangerenland??? zoiets???
ooh ik ga misschien even een spelbreker zijn, maar ga toch mijn bedenkingen even uiten.. Op deze manier stoort het helemaal niet dat hier ook zwangere meekletsen, waarom niet, er wordt vooral over de NOD gesproken. De typische zwangerkwaaltjes, echo's,.. houdingen jullie voor het ander topic en dat vind ik eigenlijk wel best fijn zo.. Voor mezelf maakt het niet zo veel uit, maar ik kan me inbeelden dat dat voor andere dames die al langer bezig zijn wel kan steken als er echt 1 topic is, waar alles besproken wordt.. gezonde jaloezie niet waar?
Weet je, ik vind dat je gelijk hebt........... ik zat er net aan te denken dat het voor sommige meiden inderdaad niet zo leuk zou zijn als wij het over de zwangerschap zouden hebben en andere over hun NOD.... misschien toch niet zo'n goed idee.
ik blijf hier ook nog hangen deze maand hoor..... vinden jullie vast niet erg.... blehhhh net pizza gegeten had er zooo een zin in maar valt een beetje verkeerd...