Veerle: Aangezien we het hier allemaal over een roze trein, Eitjesparadijs, Zwangerenland, kluswagons, roze busjes met bijpassende caravan als noodvervoer enz hebben pas je volledig in de groep Maar we begrepen je wel, ook met die uitleg hoor!!!
Bedankt voor jullie openhartigheid!!! Hihi..... Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een erg laag libido heb en dus gewoon echt niet vaak zin heb! Als we eenmaal bezig zijn, geniet ik wel, maar moet me er soms echt toe zetten! Afgelopen maand ook om de dag gedaan vanaf moment dat ongi voorbij was totdat temp omhoog ging. Nu eens proberen om rond dag 12 te beginnen en dan bij een posi test een paar dagen achter elkaar! @Mira, dank je voor je lieve woorden!!! Super lief!! Ik heb mijn zus als voorbeeld....al 2,5 bezig voor een 2e (nu starten met IVF) en bij de 1e ook pas na 2,5 jaar zwanger (bij 5e IUI!) Maar al mijn vriendinnen waren binnen 1 maand zwanger, dus ook dat wel in mijn hoofd. Al was ik daar nooit vanuit gegaan!! Toch is het moeilijk......maar er zijn vast zoveel meiden die dat hebben! En op zich is 8 maanden ook nog heel gemiddeld! Ik weet 't, maar zo voelt het nu ff niet
@liefkleintje: om de 3 dgn ongeveer! Met sinterklaasviering flinke borrel op (ook de kroeg in) en die nacht seks gehad zonder aan 'zwanger worden' te denken. Volgens cyclus berekening was toen mijn ovulatie.. Haha dat zegt niet dat je je helemaal moet volgieten!!
Kelly: Was bij mijn schoonzus wel zo (heeft 3 kids). Maar in december en januari kun je gewoon zeggen dat je in deze feestmaand te veel hebt gegeten en wat aangekomen bent, geen haan die er naar kraait!!! *Kuuukelekuuuuuuuh!!! *
Bij mij wel, gaat iedere zwangerschap sneller lijkt het wel. Ik ben benieuwd of ik tot 12 weken verborgen zal kunnen houden mocht ik zwanger raken.
tja over gekken gesproken, als je als buitenstaander onze berichtjes gaat lezen lijken we echt wel gestoord af en toe! kukelu? ik bedoel maar
*Spring bij de grouphugg in om Liefkleintje eens een super dikke knuffel te kunnen geven* Lieverd, graag gedaan!
Nou het gaat wel steeds moeilijker worden hihi. Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 13 weken een buikje (even terug gekeken bij mijn buikfoto's) Gelukkig is het bijna kerst
Oja dat is morgen al! hoe laat ook al weer? Wat heb je als reden voor oppas gegeven, of neem je je dochter mee?
Kelly: Succes met verbergen! Wanneer wilde je het ook alweer vertellen??? *Hoopt dat haar geheugen de komende tijd wat minder als een vergiet gaan werken, maar heeft er weinig vertrouwen in * EDIT: Ziet het antwoord hierboven al staan
Ahhhhhhhhhhhhhhh, wat zijn jullie lief!!!! *grouphug* Thanx!!!!! Had ik ff nodig!!! @Kelly, nog heeeeel even......dan kan je het van de daken schreeuwen!! Enne....gewoon beetje wijde kleren aan doen! Ja, ik zat laatst wat dingen voor te lezen aan mijn vriend....over de trein, zwangerenland, etc! Ik lag helemaal dubbel en hij keek me aan van.....ben je niet goed ofzo?!? Maar hij zei wel: je moet de humor er wel inhouden! Drinken doe ik nooit, dus zal me zeker niet volgieten Moet zeggen dat ik er tijdens het klussen nooit aan denk hoor!!!
Ik moet er om 11.30u zijn. Ik werk normaal altijd op donderdag dus morgen ook gewoon (werk zwart, huisjes schoonmaken). Mijn moeder past altijd op, morgen dus ook . Ze moet nu alleen wat langer oppassen omdat ik heb gezegd dat ik extra moet werken, dus wat langer. Morgen worden ook de flessen voor MvM weer geruild voor lege..... die moet ik dus beneden zetten, dus morgen vroeg zet ik ze in de schuur. Als ik wegga zet ik ze bij de ingang van de flat............ en maar hopen dat me moeder lekker binnen blijft hihihi
meisjes ik ga lekker een slaapje doen!!! klets-se nog even en ik zie jullie morgenavond weer!!! xxxxxxxxxxxxx
*springt er ook ff bij voor de groupshug* Zo en nu weer verder bijlezen. En wie wij gek?? Hoe kom je daar nu bij??? Nee hoor ik weet van niks. Mijn naam is Haas