NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    goedemorgen dames!

Rosa gefeliciteerd!!

Ik kon het vanmorgen niet laten en heb een testje gedaan, helaas negatief :(... zou ik over 4 dagen alsnog positief kunnen testen of zijn mijn kansen verkeken?

hoop dat er vandaag meer roze bijkomt!

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @Jeskejes: :(he bah wat vervelend... Ik kan me voorstellen dat je er ff klaar mee bent. Maar stress om je moeder helpt natuurlijk ook niet mee. Mss is januari 2012 jouw roze maand, nu t ook wat beter gaat met je moeder! *Hug for Jeskejes*
    @Senna: :(jammer... maar 2012 wordt echt roze voor jou!
    @Rosa: ik zie duidelijk een streepje hoor. Het is roze en ik hoop op een plakbeeb voor jou. Gefeliciteerd. :):D
    @Kelly: succes met de echo. Gaat helemaal goed komen
    @liefkleintje: succes bij de kaakchirurg... eng :(;)

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ik raak helemaal geïnspireerd door jullie testverslaafden en de vele positieve testen. Ik blijf vandaag nog ff cool:cool:, maar ga morgen toch stiekum een testje wagen;):p

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Think pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pinkThink pink

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Thea: ik las dat jij ook alweer zwanger bent!!! Gefeliciteerd meidd!! Wat snel!:)

6. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    tnx thea dat moet vast wel goed komen zo;)

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

hahah behoorlijk jah..
    Mja ik wist het snel door controle echo maar kan nog alle kanten op dus ga me nog nergens teveel op verheugen anders is de terleurstelling alleen groter...

En snel ja behoorlijk mischien iets te snel maar niet minder welkom :)

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Jouw kaartje ziet er echt goed uit. Je zou het kunnen proberen maar het is echt nog vroeg. Gisteren zat ik op 9dpo en had echt een tuurstreepje.
    Nu op 10dpo is er een lichtroze streepje zichtbaar. Met de kv 2v5 test.
    Een andere test zou nog negatief blijven denk ik.
    Ik heb gisteren en vandaag ook met die gratis testen van zwanger en kids getest en deze was gisteren al een tuurtest en is het vandaag eigenlijk nog steeds. Die van kv 2v5 is wel duidelijker geworden.
    Vorige maand was ik ook zwanger geworden maar dat ging al snel mis.
    Toen was er op 10dpo nog niks te zien. Met 13dpo weer getest en toen was er wel een zichtbaar streepje.
    Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe snel je lichaam hcg aanmaakt.
    Dus mocht je overstag gaan en toch al gaan testen, een negatieve test zegt dan nog niet alles. Sommige meiden testen pas positief na hun NOD. En zo hoort het eigenlijk ook.
    Want zelfs al test je nu wel positief, dan heb je nog geen garantie dat het door zet.

9. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

THEA IS GEWOON ERG VRUCHTBAAR :p hahah

nee hoor lieverd ik hoop echt voor je dat het een plakbeeb is :D thea is mijn beste vriendin !!

nu hoopt ze alleen nog dat ik snel zwanger ga raken maar ja ... dat hebben we niet voor het zeggen he :)

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Blijf jij nog maar even lekker cool hoor. Heel goed!:cool::)

xSchaapjex Het kan nog alle kanten op hoor.

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

Laten we hopen dat het een plakbeeb is meid ... en anders tja weinig aan te doen( sorry voor mijn nuchterheid)

En gesina ik hoop idd dat jij snel zwanger bent !!!!!!!!

Ikzelf zit in spanning voor jou echo wat eruit komt this gewoon erg ook :D:D

Love ya

12. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    gelukkig, ik hoop zo op een posi test! :) (iedereen natuurlijk)

m'n vriend vind dat ik er veels te veel mee bezig ben... maar ja, wat wil je? ik verlang al zo lang naar een hummeltje. en nu hij eenmaal groen licht heeft gegeven, ben ik niet meer te houden haha :D

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn test van vanmorgen maar dan met iets beter licht.

14. Duidelijk toch :D gefeliciteerd :D

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen meiden!

*Stapt ubervrolijk de kluswagon uit, vult haar temp in en gaat richting ontbijtbuffet*

Ongimeiden: Neeeeeeej!!! Ik blijf hopen dat het niet zo is, maar anders veel succes in de volgende ronde! 2012 is roze!!!

Rosa: Ik zie een nog duidelijker 2e streepje :D Ik blijf duimen meid!

Hier vanmorgen een temp van 36,7!!! Nog nooit zo hoog geweest. FF heeft wel mijn kruis verplaatst naar de 19e (toen ik ook die steken in de avond heb gehad en die super knalovutest ;)), weet niet of ik dat nu aan ga houden of toch de 18e... Advies gevraagd!!!

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mira FF heeft je kruis verplaatst omdat eigenlijk de temp officieel 6 dagen voor ei lager moeten zijn dan na ei. Op dag 68 is dat bij jou zo.
    Maar het zou mij niks verbazen als dag 66 jouw eisprong was. Maar snap wel waarom FF dag 67 denkt. Maar je temp gaat iig heel goed zo!:cool::)

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Rosa: Aha, dat wist ik niet... Thanks voor de uitleg! Nou, ik weet nog niet wat ik aan ga houden, maandag wel ontzettende steken gehad in onderbuik, dus denk dat ik dit zo aan ga houden ;)
    Ik schrok vanmorgen gewoon van de temp. Dacht, staat daar nou 36,1??? Oownee, is een 7! Er staat 36,7 :D Wauw, nooit gedacht zo hoog te komen!!!

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Heerlijk nog in bed, wat is het donker buiten! :(

@ Nuage, balen meis! :(

@ Jeske, huh, jij ging toch zo lekker?!! Hele dikke knuffel voor jou en laten we 2012 dan tot een roze jaar bombarderen oke?!!

@ Rosa, jeeeej! Gefeliciteerd!

(Rest even niet onhouden...)

19. wendy27

wendy27 Actief lid

28 jul 2011
    119
    1
    0
    ZUID HOLLAND
    Alle roze meiden, GEFELICITEERD!!!!!
    de rest allemaal nog veel succes!

ik mag op helaas op rood.

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mira Ik zou dan ook maandag aanhouden. En wat super is het toch dat je zo goed gaat nu hè. Een ei, een vet kruis van ff en je temp zo mooi omhoog! Helemaal top!!:D

Deel Deze Pagina