@ jeskejes haha okeej dus elke maand weer een nieuwe kwaal dus Fijn.... haha @ Noorus haha we praten over van alles over eisprongen over klussen (sex) over ongesteldheid over kwaaltjes dit is gewoon een topic/forum waar je lekker van je af kan schrijven en mee kunt kletsen over van alles en nog wat Welkom trouwens
@ Jeskejes: ja balen he... maar ik heb wel goede moed voor de komende maanden hoor! Vooral omdat manlief nu ook echt de knop om heeft gezet en dus gaat sexen op commando, hiihiihii! Ben benieuwd hoe dat zal gaan, volgens mij wordt dat niks. maar we zullen zien.
@ waxientje het gaat van zelf geloof me wordt gewoon een lopende band hihih mijn man geeft het nu zelf al aan wanneer heb je je ei ongeveer okeej dan moeten we die dag klussen en die dag en die dag hahaha
@ Gesina, nou dat klinkt goed! Ik doe mee! En dan maar aftellen met z'n allen! Toch raar hoor... Wij zitten pas in onze eerste ronde en hadden echt zoiets van het hoeft allemaal niet zo snel, maar merk toch dat ik er heel erg mee bezig ben...
Dat heb ik nu ook, had ook nooit gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Zit nu ook pas in de 2e ronde. En ook manlief is er sinds deze week echt serieus mee bezig. Laat ik nu net alleen sinds dinsdag met de griep thuis zijn, maar door een beetje griep laten we ons nu niet tegenhouden .
Haha Kieki! Toch wel leuk he! Maar probeer het klussen wel gewoon te doen wanneer we er zin in hebben. Als het nu al 'moeten' wordt dan is voor mij de lol er ook wel af... Maar we kijken elkaar wel geregeld aan en vragen dan: hebben we nu een kindje gemaakt!?!
Hoi dames Had net afspraak bij de GYN, maar ik ben er weer Gyn was wel enthousiast, maar moet echt die 7 kilo kwijt voor hij iets wil doen (niet doorvertellen maar heb het aangedikt tot 4 kilo ) Heb nu voor over 6 weken (12 januari) weer een afspraak. Dus ik ga er nu voor om dan mijn 7 kilo zeker kwijt te zijn. Hij vertelde vandaag ook dat het heel normaal is dat mijn humeur en lichaam behoorlijk in de war zijn en steeds andere signalen af geven. Dat geeft aan dat mijn lichaam weer op gang komt Op naar 12 januari en minimaal 7 kilo kwijt!!! (even geknipt en geplakt vanuit ander topic )
Mira fyn dat gyn posi was. You go girl. Wordt wel lastig met komende feestdagen maar je kan t. Nieuwe dames welkom klets lekker mee.... Waxientje succes meid. Go for it. Hier snotverkouden en beroerd. Kan zo niet naar mn moeder...baal... miss ha bellen om toch iets ervoor te krygen. Alleen.die stomme assistentes doen altyd zo moeilijk.
@ Mira, succes met je missie! Ik ken je verhaal niet, maar ben je al veel afgevallen hiervoor!? Ik weet zeker dat het je gaat lukken! @ Jeske, beterschap!
Thanks meiden, gaat me wel lukken, maar de feestdagen (plus nog eens 2 verjaardagen tussendoor :O) gaan wel lastig worden! Noorus: Ik ben nog niet veel afgevallen helaas. De PCOS werkt het allemaal wat tegen (is een soort vicieuze cirkel die moeilijk te doorbreken is...). Net weer een pendel gekregen, mrt 2012 een jongetje. Hopelijk eerder natuurlijk, maar het geeft me wel weer wat hoop en positiviteit. We gaan ervoor!!!
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Bo12 (1e kindje, 1 ronde na mk) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) 25. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje, 3e ronde na een pauze van een half jaar 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) Totaal: 52 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Hallo meiden, Ik heb mezelf op de lijst gezet voor 26 december. 2de ronde na 2e mk van ons 1e kindje. Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Shivra en ik ben 36 jaar. In juni en oktober dit jaar heb ik een mk gehad. Ook heb ik tussendoor mijn vader en moeder verloren. Ook heeft mijn zusje een hartinfarct gehad. Al met al dus een bewogen half jaar. Maar ik blijf positief en hoop toch nog zwanger het jaar af te sluiten. Ik wens iedereen veel succes en hoop dat de lijst aan het einde van het jaar veel roze laat zien. Groetjes, Shivra
Wij hebben al een box, badje, kinderwagen (anders zou schoonzusje het weggooien) en een lijstje met namen. Welkom Noorus en Waxientje! Succes Mira!
@ Shivra, pfff wat een bewogen jaar voor jou zeg Ik wens je volgend jaar een heeeel mooi jaar toe! Dat heb je wel verdiend!
Nieuwe meiden welkom Shivra jeetje meid wat heb jij meegemaakt. Heel veel sterkte! Mijn temp is weer mooi gestegen morgen nog en dan krijg ik een kruis op dinsdag van ff! nou meiden fijne dag liefs mamavand
Welkom star880 succes en.klets gezellig mee. Zo mezelf op de bank weggedraaid met 3honden en een dekentje en t nog koud hebben.
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Bo12 (1e kindje, 1 ronde na mk) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) 25. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje, 3e ronde na een pauze van een half jaar 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) Totaal: 52 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven vorig jaar met oud en nieuw zeiden mijn vriend en ik tegen elkaar.. 2011 word ons jaar, dan gaan we proberen zwanger te worden.. LAATSTE KANS DIT JAAR hopen dat het deze ronde roze mag zijn! en voor al de anderen natuurlijk ook !
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Bo12 (1e kindje, 1 ronde na mk) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) 25. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) Totaal: 55 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Star je staat er bij. En even ook het aantal weer juist gezet. dames als je jezelf er bij zet, vergeet dan ook onderaan het aantal niet aan te passen, anders klopt het niet meer...
Welkom trouwens aan de nieuwe dames!!! We gaan voor een roze sneeuw aan zwangeren met de feestdagen!! Mira: wel lastig dat je echt nog die kilo's kwijt moet. maar ik hoop dat het allemaal niet meer zo nodig zal zijn en dat je gewoon een super 2012 in gaat, met gezelschap