NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Joepie manlief is weer in 't land. Nog niet thuis natuurlijk. Hij hoopt tussen 19.00u en 19.30u op de zaak te zijn :D:D

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeskejes, goed nieuws voor jullie en natuurlijk voor je moeder!!!! Zie je wel, mijn kaarsjes elke avond branden heeft zin gehad ;)

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Goedemiddag!

Hier vandaag weer de nodige steken en prikken gehad, sommige echt pijnlijk dat de kinderen in de klas zelfs even gek opkeken van mijn raar gezicht *oeps* En terwijl ik dit aan het typen ben, heb ik al heel de tijd een warme gloed rond mijn liezen, navel, schaambot..:$ Echt een speciaal gevoel.. iemand die dit herkent?:(

@Rosa: ik zie hem ook!! Maar ik begrijp dat je nog niet op roze wil.. Maar dat gaat zeker nog komen!:D proficiat!

@Mira: mooie stijging:cool: keep up the good work!:D

@enjoylife: hihi daar zou ik ook gelukkig van worden!:p

@steff: spannend!:)

@Zilla: zaadjes kunnen lang leven als het moet;):cool:

@sterre... :( maar geen bloed geeft moed!!

@dromertje: hopelijk ben je 'snel' herstelt!!!

@Kelly: Jeej!! zie je wel dat alles goed is!!:D en wat een mooie foto's!:cool:

@sunshine: ik zeg dat je kan testen!:)

@Liefkleintje: nog verdere stappen dus.. :( ik begrijp dat je nu zeker heel snel een beebje wil haha:D:D

@within: :( knuffel meid!

@Jeskejes: oke, dat is toch een beetje goed nieuws. Het gaat goed! Vooral dat deel moet je onthouden!

@Helena: jeej! toch weer wat roze te zien dus!:)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Thnx meiden. Kelly ook voor t kaarsje branden. Dit is een tussenstap voir t revalidatiecentrum omdat ze nog niet sterk genoeg is. Maar kan weer beetje ademhalen en nu komt alles eruit merk ik wel. Nou knijp nu echt mn ogen dicht.

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Jeske, ik bewaar een bordje hoor, maar eerst lekker slapen jij! *Knuffel* :)

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik had een heel warm gevoel van onder.....

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo weer terug van kerstboodschappen doen en kado's inslaan en nu ben ik..... moe (shit bananen vergeten...) Ik durf geen banaan meer te eten, was 't echt zo erg???
    En ik heb mezelf getrakteerd op een kerstkado: kv 2v5 testjes:)
    Goed nieuws Jeskejes en balen Within!

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    mmm ja het is wel warm.. ja het is echt zoals ik het omschreef 'een warme gloed' is moeilijk uit te leggen anders...

Maar dan houd ik hoop;)

9. Within

Within Niet meer actief

Ik snap er niks van. Naast de druppeltjes rood heb ik ook steekjes in mijn linker zij en jeukt het in mn lies, aan de binnenkant dus krabben helpt ook niet :p Ben niet lekker en heb maagzuur. Als dit bij de maandelijkse klachten gaat horen dan ben ik niet blij :p

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    misschien gewoon een late innesteling? je had nog 4 dagen tot je NOD...

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Joepie :D Manlief weer bijna thuis!!! Vanavond kun je hem dan alweer ophalen toch? Geweldig!

Jeskejes: Aha, een tussenstation! Ennuh, beterschap meid. Ik vermoed ook dat alles er nu uit gaat komen bij je. Even lekker over je heen laten komen, je laten verwennen door manlief met je eten op bed, mss ff een bad/douche nemen en dan lekker uitrusten en morgen weer fris :D Knuffel meid!!!

Toekan: Herken ik niet, maar ben dan ook nog nooit zwanger geweest ;)

Hier net naar toilet geweest en (sorry voor de details) inmiddels behoorlijk last van mijn onderbuik, echt een soort kramp erin, laag in de onderbuik. Pfff, wat zou ik graag hebben dat het nu 2 weken later is, dan hebben we duidelijkheid!

12. Within

Within Niet meer actief

Stiekem hou ik daar ook hoop op.. maar ben bang van niet

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dat wachten is nog het lastigste, je voelt van alles en weet niet of dat van een prille zwangerschap/innesteling is, ben blij als het maandag is. Morgen nog een dagje werken en dan heerlijk lang weekend!
    Fijn dat je man bijna weer thuis is Kelly! Kan je hem het goede nieuws meteen laten zien!

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heb natuurlijk gelijk de foto´s via Whats App verstuurd :D

15. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    jeskejes; ooh das iig een positief vooruitzicht!! hoop dat t herstel voorspoedig loopt! *knuf* migraine:(
    ff goed slapen kan n mens veel goed doen dud rust maar uit !

toekan; yeahh weer wat rose! wel nog weer superlicht hoor :)
    deed de test eigenlijk omdat t de laatste in huis was.. dacht als ie wit is kan k daarna gewoon niet meer testen :p
    maargoed we testen gewoon weer vrolijk verder:D

Veerle; mooi kerstcadeau is dat;) helemaal als ze rose worden ;):p

Mira; vind t zo spannend hoe t bij jou gaat verlopen! gun t iedereen hoor(!) maar omdat de gyn je nog niet wil helpen en afvallen niet makkelijk is hoop k zo dat t jullie zonder hulp lukt:)

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Helena: Wat super dat je het me zo gunt :D (word er een beetje sentimenteel van, laten we het op hormonen gooien ;)). Thanks meid! Ik hoop het ook, maar zal nog wel even moeten wachten voor we meer weten ;)

17. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ja natuurlijk... Loop beetje achter:)

18. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
  19. Within

Within Niet meer actief

Alsjeblieft :)

20. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    wie weet is t nog niet dag 1 van de volgende ronde;)
    maar dag 1 van innestelling?!;) duimen!!

Deel Deze Pagina