NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - Mout (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82(9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na 2 mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) - Mamma 2 Boys (2e ronde, 4e kindje) - Marleenmama (1e ronde, 2e kindje) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) - Lender (1e ronde, 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje)) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Simone77 (8e ronde na bbz, 2e kindje) 24. - Leiff 3de kindje - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - helena14 (2e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) - Whoppie (6e ronde, 1e kindje) - Babyke (1e ronde, 2e kindje) - Snoopy77 (2e ronde, 1e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCQ (4e ronde, 1e kindje) - Hoop42 (2e ronde na 2 mk(5e kindje) - Senna1985 (1e ronde met IUI, 4e kindje) - xSchaapjex (2e ronde, 1e kindje) - Lulu85 (1e ronde, 1e kindje) 27. - Mukje (8e ronde, 2e kindje) - JustMe31 (1e ronde, ZI, 2de kindje) - Suzanneke (2e ronde, 1e kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) - Laura1986 (1e ronde, 1e kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Zilla (7e ronde, 1e? kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (2e ronde, 5e kindje) - Charity2010 (2e kindje, ronde 4 na 2e miskraam) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) Totaal: 103 13 zwanger, 19 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 7 negatieve test, 1 twijfeltest, 3 cyclus van slag, 3 niets doorgegeven Debs1 op blauw
Ik was van plan om op iedereen te gaan reageren maar ik ben zo´n beetje alles alweer kwijt. Drukke dag gehad vandaag. Vanavond ook nog een afspraak staan.. maar even bijkomen hier tussendoor op ZP. Helena, gelukkig weer lichtroze. En het testen gaat weer verder! Mira, ik heb ook een keer foto-confrontatie gedaan. Ik vond het heel spannend voordat ik heen ging, ook omdat ik geen idee had wat mij te wachten stond. Maar het viel mij heel erg mee. Goede begeleiding ed. Komt helemaal goed!
Zo weer boven water en hoofdpijn is weg. Gelukkig dus geen migraine. pfieuwww. Heb alles weer gelezen, maar slaap nog denk. Want ben alles kwijt. Helaas avondje weer alleen. Vriendlief moet vanaaf ook nog werken. Lieve schat belde me wakker haha.
Nou was het maar waar. Kinderen hebben kerstviering op school. Heel leuk voor de kinderen natuurlijk, maar ik vind het een beetje te druk.
haha hij haalde me op, en je zag t door t tasje heen hihihi... kan niet wachten om morgen te testen! Jeskejes gelukkig geen migraine!
thanks, ga morgen ochtend testen.. denk wanneer vriendlief op staat, anders rond een uur of 9.. spannend... rosa veel plezier vanavond!
Goh wat is het hier rustig zeg! Dat gebeurt niet vaak dat je op 2 minuten bent bijgelezen! @Jeskejes: gelukkig geen migraine inderdaad!! neem op tijd je rust he lieverd! @Baby90: spannend!!! @Rosa: veel plezier op hun kerst-uitvoering! @Kooten: 30 dagen is niet zo heel lang hoor! Mijn cyclussen nu zijn langer de 30 dagen en ik ben al jaaaaren van de pil af. Je kent de lengte van je eigen cyclus pas na verloop van tijd. Toen ik stopte met de pil had ik ook wisselende cyclussen. Ging van 27 tot 43 dagen... Je lichaam is nu ook aan het ontpillen van al de hormonen. Daar komen ook veel 'kwaaltjes' mee tevoorschijn.. veel kwaaltjes die ook lijken op de van een zwangerschap.. Ik wil maar zeggen: het zou leuk zijn dat je zwanger bent (!) Maar gewoon afwachten is het enige wat je kan doen als je pas van de pil af bent...
Zo manlief is weer thuis, nou ja hij is ff eten halen bij de Turk Dochter ligt net in bed....... Ik ga op de bank GTST kijken en wachten op manlief. heerlijk niet meer alleen slapen vanavond
haha Bo, geen idee!! Ik denk ook bij alles "zou het een teken zijn?" maar uiteindelijk weet je pas of het een teken was als je een pos. test hebt... Jammer he? Kelly: wat goed!! Ik vind het ook nooit leuk om alleen in bed te liggen. Dan is het veel te groot en te koud. Mijn man is een echt stoveke in bed
@Kooten: klik slik al jaren geen pil meer en m'n cyclus is 49 dagen, maar wel regelmatig. Helaas iets minder kansen per jaar om zwanger te worden...
Ik ben juist blij als ik in een groot bed lig, alleen of niet! Natuurlijk lekker met manlief erbij, maar dit ziekenhuisbed ben ik ook spuugzat Die wil ik na dinsdag niet meer zien tot ik lig te bevallen!
Vind het helemaal niks als m'n mannetje niet naast me ligt Ga lekker relaxen op de bank Fijne avond! 't Wordt hier ook wel rustiger omdat we meer naar beneden op de lijst komen, misschien?
bwa denk niet dat dat er veel mee te doen heeft... dat heb je pas echt de laatste dagen van de maand. Ik denk dat er vooral veel mensen bezig zijn met kerstvoorbereidingen of gewoon niet thuis zijn ofzo.. Of misschien is er wel weer één van jullie favoriete Nederlandse programma's op de tv ofzo