Lees nog steeds mee hoor, maar wat minder te schrijven nu... Probeer ook iets 'relaxter' de komende cyclus in te gaan...
Soms zou je willen dat je gewoon dwars door je buik heen kon kijken wat je lichaam aan het doen is.. "bloed" is weg...
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - Mout (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82(9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na 2 mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) - Mamma 2 Boys (2e ronde, 4e kindje) - Marleenmama (1e ronde, 2e kindje) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) - Lender (1e ronde, 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje)) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Simone77 (8e ronde na bbz, 2e kindje) 24. - Leiff 3de kindje - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - helena14 (2e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) - Whoppie (6e ronde, 1e kindje) - Babyke (1e ronde, 2e kindje) - Snoopy77 (2e ronde, 1e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCQ (4e ronde, 1e kindje) - Hoop42 (2e ronde na 2 mk(5e kindje) - Senna1985 (1e ronde met IUI, 4e kindje) - xSchaapjex (2e ronde, 1e kindje) - Lulu85 (1e ronde, 1e kindje) 27. - Mukje (8e ronde, 2e kindje) - JustMe31 (1e ronde, ZI, 2de kindje) - Suzanneke (2e ronde, 1e kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) - Laura1986 (1e ronde, 1e kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Zilla (7e ronde, 1e? kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (2e ronde, 5e kindje) - Charity2010 (2e kindje, ronde 4 na 2e miskraam) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) Totaal: 103 13 zwanger, 19 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 7 negatieve test, 1 twijfeltest, 3 cyclus van slag, 3 niets doorgegeven Hoi meiden, heb me zelf op rood gezet want ik ben niet zwanger ben vandaag naar de gynacoloog geweest en heb weer een cyste van 6.2 bij 6 cm met allemaal oud bloed erin moet waarscheinlijk 6 jan geopereerd worden want hij is veel te groot wordt 1 dag opname er zijn waarscheinlijk 2 reden waarom ik ze krijg 1e rede kan zijn Eitjes die niet goed springen 2e rede is nu het geval dat ik wel bevrucht ben 2x over maar dat mijn eitjes knappen en daardoor ze groeien met bloed erin dat het een cyste wordt!!.. het enigste wat we kunnen doen om het niet meer te krijgen is zo snel mogelijk zwanger raken maar ja dat proberen we al 9 maanden !! als we in maart nog niet zwanger zijn mogen we ons allebij laten controleren en gaan we verdere onderzoeken doen.. dan misschien de medische molen in maar dan is het niet anders het komt wanneer het komt en dan zou het zo moeten zijn!! ik dacht laat het jullie even weten
Wat *** Gesina!! Maar het goede nieuws is dus wel dat je wel zwanger kan geraken! En dat dat eigenlijk al twee keer op korte tijd gebeurd is... Wel goed dat ze nu wel met jullie verder willen gaan! Maar laat ons hopen dat je dat gewoon niet nodig hebt!!!
Gesina Zo.. dat is niet niks zeg. Best wel grote cyste dus. Had je toch gelijk, helaas in dit geval. Geen wonder dat je zo´n pijn hebt. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je zo snel mogelijk zwanger bent, zodra de cyste weg is!
hoi dames ben er ook weer ffies na een avondje shoppen tenminste kindjes moe maken. Heb alweer halve avond scherpe steken onderin gehad kon wel janken zo'n pijn. Gesina dikke knuf
Mijn boobies staan gelukkig niet in de fik maar voelen heel gespannen/opgeblazen. Terwijl als ik dan echt voel, met mijn hand, zijn ze niet echt steviger dan normaal. Ik krab er wel regelmatig aan, want ze jeuken ook.
Gesina das niet niks meid. Heel veel succes en sterkte met de operatie. En dat jullie maar snel zwanger mogen zijn!!!! Iedereen trouwens huer he. Ja t word wat rustiger, zal ook wel met de feestdagen te maken hebben. Ah is op zich wel fijn. Hoef ik niet zoveel bij te lezen. Hihi. Alleen in bed....vreselijk. Kan pas goed slapen als tie thuis is en naast me lugt. En dan slaapt meneer zo en mevrouw is dan klaarwakker. Wat wel soms helpt is ff plezier maken. Dan val ik daarna vry snel in slaap. Ontspanning denk....
Rosa ik herken het! Ik had gisteren al dat het leek alsof er van de zijkant wordt aangetrokken dat ze erg 'strak' staan. Jeuken doen ze gelukkig niet, maar ze zijn wel wat zwaarder en voller geworden..*wacht wacht wacht... haha wat duurt het lang!* Helena: laat ons hopen dat ze niet zwart zien! Tenzij dat wil zeggen dat ik zwanger ben.. dan neem ik dat er wel even bij! Senna: hopelijk heb je alles gevonden? Ja die steken zijn niet zo aangenaam e.. heb er ook regelmatig last van.. Laat ons hopen dat het voor de goede zaak is! Dan zijn we meteen vergeten dat het zeer deed! Nou lieve dames, ik ga met mijn hubbie even voor de tv zitten, daarna richting bed! Ben benieuwd wat de nieuwe dag zal brengen! Liefs
Bedankt voor jullie lieve reacties ik hoop dat er nog veel roze deze maand mag komen en anders allemaal op naar het nieuwe jaar !!.. ik hoop ook dat het zonder medische dingen hoef en ja dat is wel zo 2x in korte tijd wel zwanger geraakt maar op 1 of andere manier gaat het steeds verkeerd er komt heus wel een dag dat het goed komt spreek jullie snel xxx
wat een rotnieuws Gesina, hopelijk kan je na de operatie snel zwanger worden! Op naar een roze 2012! Over borsten; Tja.. Ze zijn in ieder geval zichzelf niet.