Niet de meest ideale foto maar had geen zin om een nieuwe te maken. Zoals beloofd post ik m hier ffkes om te laten zien.
@ Gesina, sterkte meis! Klinkt niet best! *Knuf* Dames, fijne aaf en slaap lekker. Hier lekker vroeg het mandje in
haha moet ik m natuurlijk nog wel effe bijvoegen. Waar zit ik met mn gedachten?? Bekijk bijlage 209037 Weer een uitprobeerseltje. Nog beetje blijven oefenen.
Als ik nu echt zwanger ben, dan herken ik vooral, - mijn gespannen borsten - vet haar (normaal dus eerder te droog) - pukkeltjes, heel veel kleintjes maar dan niet alleen in mijn gezicht maar ook in mijn hals en op mijn schouders. - borrels in onderbuik, met af en toe een scherpe steek in mijn ´onderkantje´. (omg wat een woord..) - vlagen van misselijkheid - maagzuur
ben niet geslaagd hihih was meer er ff uit zijn want manlief is met de kerst werken. We zijn aan het neuzen voor een spiegel reflex camera maar had overbuur jochie mee dus ff lekker wat gegeten met ze en een ijsje na ff laten rennen ahahaha toen waren ze moe
Mooi! *bekijkt ondertussen eigen nagels en komt tot de conclusie dat die ook wel een kerst-lakje kunnen gebruiken*
Jeetje Gesina, wat een verhaal zeg.... pppfff schrok er wel een beetje van hoor, een cyste en zo groot Meid ik hoop dat je snel zwanger bent in 2012 *knuff* Jeskejes, mooie nagels hoor!! Creatief!!
hahaha nee dank u heb ik een lieve man voor Nee grapje. Maar zelfs met een tampon inbrengen merk ik dat niet ( of ik heb gewoon tekleine vingers )
Gesina: Meid toch... Wel goed bericht voor de toekomst. Hopelijk snel de operatie en daarna nog sneller zwanger! Duim voor je meid! Hier gaan we ons bed in, manlief is zich al aan het klaarmaken en als ik hier klaar ben ga ik ook. Welterusten dames! *Klapt de laptop dicht, loopt de wachtbankwagon uit en gaat tanden poetsen en ff naar toilet om daarna lekker warm in haar bedje te gaan liggen tegen manlief aan in de hoop dat temp morgen astronomisch hoog is *
Ja klopt. Over het algemeen is hij hard en gesloten. Maar de hoogte kan verschillen. En daarbij, als je daaraan een zwangerschap kon herkennen.. had ik ook geen test nodig. Maar het valt mij nu wel op. Zeker omdat het vorige maand net zo voelde als nu.