rosa; kv blijft toch wel een favoriet he ik had gister met ochtendurine een witte test en smiddags wel weer een minilijntje heel vreemd dus dus ALS ik test vandaag word t eind vd ochtend/ begin vd middag succes met je sollicitatie, ik zal duimen! (heb toch tijd zat, nog steeds verlof )
toch maar ff getempt (lig nu alweer bijna n uurtje met zoonlief op bed tv te kijken arme knul is ziek maar mn temp meet 36.98 dus wijkt niet veel af van.gister en eergister
Morguhh! Was alweer om 7.00uur wakker omdat het vriendje zich had verslapen en ik die uit bed moest schoppen. Pfff en ik slaap al zo slecht en het wordt ook nog eens een lange dag want mijn weekend zit erop en heb avonddienst Gisteravond hebben we de laatste cadeautjes binnengehaald en tijdens het shoppen toch ineens een krampen en steken in mijn in onderbuik Liep er gewoon krom van... Rosa: Succes straks!!.. Ik duim! @helena: jij test vast Dus ik duim ook voor jou
Goedemorgen! Vandaag weer aan't werk, laatste dagje en daarna lekker t/m maandag vrij, yeah! Mn temp zegt ook niet veel hoor, had het vorige cyclus ook bijgehouden en op de laatste dag vd cyclus ging die helemaal zakken Dus kan nog alle kanten op! Succes met sollicitatie Rosa! En lekker geMACt allemaal gister!?! Ik woon om de hoek bij shoarmatenten/cafetaria's/chinees/surinamer... Niet goed! Fijne dag allemaal! Op naar roze!
enjoylife; je heb gelijk.. ik heb getest.. dames; de lijn is donkerder geworden.... IK BEN ZWANGER kan nieteens een foto maken zo erg sta k te trillen!!!
k hou er wel rekening mee dat k nog voor nod zit en dat t nog alle kanten op kan.. maar als.ik volgende week een knaller in mn handen heb gaat t dak eraf!!!
Goedemorgen meiden rosa succes straks ik zal voor je duimen!! jeej helena alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! ik ga weer ff een ochtendje naar me ouders bakkie doen. manlief hoeft alleen zn auto te lossen, aanhanger uitvegen/uitspuiten en dan is ie ook vrij later!!!
Goedemorgen dames! *Stapt haar bed uit en loopt zonder aarzelen richting ontbijtbuffet om snel wat te eten voor ze de douche in springt* Rosa: Ik ga duimen hoor meid! Succes Helena: JEEEEEEEEEEEJ!!! Ik ga duimen dat die blijft zitten hoor!!! Eten: Oow, wat een geklets gisteren over eten, ben blij dat ik toen al op bed lag, anders had ik weer eens honger gekregen Gelukkig heb ik het nu gelezen en heb ik minder honger (vind het ontzettend lastig om 's ochtends meteen te eten als ik uit bed gekomen ben, vandaar ). Hier gisteren een keertje niet geklust. Hebben het genoeg gedaan de afgelopen tijd, dus een rustdag mocht wel even, kon ik gewoon lekker gaan slapen Vanmorgen was de temp weer 36,7 dus ik ben helemaal blij Zo blijven en dan is het super (mss morgen of overmorgen een tempdipje voor de innesteling is prima, maar daarna weer de hoogte in!!!).
Hallo dames, Niet zo actief geweest, was toch wel emotioneel allemaal na een mk. De eerste ongie achter de rug en nu weer vol goede moed op naar de volgende ronde. Ik kan nergens een lijst vinden? Ik zag al heel wat zwangeren! Gefeliciteerd en een speciale felicitatie voor Thea! Wat fijn dat je al weer zo snel zwanger mag zijn!
helena super gefeliciteerd, mooi streepje.. die wil ik ook.. hier weer nefatief getest... het zal wel aan mij liggen ik ben gewoon dom, heb mijn ei gewoon veel later gehad en niet gevoeld. ik ben niet zwanger. waarom voel ik me dan af en toe zo zwanger? hoe verklaar ik die misselijkheid? rot lichaam, bah.. nu maar wachten tot ik ongesteld word...