Haha... Maar ik wordt er nogal zenuwachtig van ... En ik heb toch lichterlijk gevoel dat de menstruatie er aankomt, Of eerlijk gezegd het voelt of ik het eigenlijk ben, maar het is er nie.. Afwachten voor mij als ik het morgen ochtend ga doen
ik heb al een paar dagen een hele lichte ongikramp.. normaal begint de kramp pas op de dag dat ongi begint. voelt dus anders dan anders heb bij de andere zwangerschappen ook ongikramp gehad aan t begin
Toekan; jouw pendel was juist (dec'11 J) tenminste... of t een jongen word is afwachten maar na 2 jongens zou t goed kunnen natuurlijk haha hoewel k stiekem een meisje wel heel erg leuk zou vinden
Te koop: 1 paar borsten, zeer pijnlijk en gevoelig rondom de tepels. Bij overname krijgt u er gratis maagzuur bij! Bleeeeeeegh Maar....zag ik daar roze?? GEFELICITEERD!!!!!!!
Rondom het eten, manlief haalt me hier om kwart over 5 op. en ja dat moet wel lukken, heb het niet druk maar geen drinken op mijn kamer staan dus. Heb voor de zekerheid alles ook alvast opgeborgen kwa drinken en bekers
Helena: Leuke banner meid Within: Doet je tepel nog erg pijn van je lieve kat? Of is het een andere pijn? Ik hoop over een paar dagen ook wat klachtjes te krijgen. Het liefste dingen die ik nog nooit gevoeld heb, dus echt ongikrampen (heb dat eigenlijk nooit gehad de laatste ongi's), zwaar misselijk, gevoelige borsten, maar alles wel duidelijk natuurlijk, dus het liefste hevig (dan kan ik in ieder geval daarover gaan klagen ). Nog een paar dagen wachten voor mij (nu pas 4 DPO, dus moet nog een innesteling hebben ).
Hey ik heb weer ROZE gezien GEFELICITEERD!!! Nega testers........ geen bloed geeft moed he!!! Noorus, jeetje de nachtdienst in met de kerstdagen..... lijkt me ook niet gezellig....... Rosa, hoe was je sollicitatie??? (of heb ik er overheen gelezen?)
Kelly: Nog niks van Rosa gehoord over haar sollicitatie. Ze zal het straks wel komen vertellen Noorus: Idd, wat Kelly al zegt, niet gezellig de nachtdienst in tijdens de Kerstdagen, maar met Oud&Nieuw wel vrij dan, toch?!
Nog een week wachten... NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. Doortje2311 (3de ronde, 1ste kindje) 30. 31. datumloos Totaal: 1 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven[/QUOTE]
Zo manlief is ook weer thuis Nu is hij ff kibbeling halen en Vietnamese Loempia's om zelf te bakken Ik had zo geen trek in brood of crackers . Nou ja brood wel maar dan wel met een kroketje, maar ja manlief wilde kibbeling, ook goed
Dames ik verhuis echt naar t volgende topic. Kom nog wel een x spieken of al die lieve dames netjes op roze zijn gegaan en op roze blijven. T doet me meer zeer dan ik verwacht had om te lezen dat er weer een zwangere bij is. Begrijp me niet verkeerd, ben echt blij voor jullie en gun t iedereen van harte. Maar nu ook ik zit gewoon haast te brullen. Lieve meiden, dank jullie wel voor alle steun die ik heb gehad. En alle in-een-deuk-liggen momenten. En ik wil jullie niet int volgende topic zien hoor!!
Doortje2311 dit is natuurlijk niet de juiste lijst........., er zijn er inmiddels al heel wat dames bij gekomen. Wel welkom natuurlijk
begrijp het en ook in de volgende ronde blijven we je gewoon volgen en steunen hoor!! wat moeten we zonder onze jeskejes