NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16

oooohhh lekker!!
    ga vanmiddag ook maar n kibbelingetje halen:)

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ben blij dat mannetje vrij is. Moeilijke dag voor ons......... zijn kids gaan vandaag officieel verhuizen naar pleeggezin (oftewel oom(broer van moeder kids) en tante)
    Groot feest, kids worden door crisis gezin (waar ze een jaar gewoond hebben) weggebracht, moeder is aanwezig, opa en oma zijn aanwezig (allemaal dus moeders kant van de familie) wordt een gezellig onthaal. BJZ is aanwezig, en wij mochten niet komen :(
    Aangezien ons contact met die familie een drama oftewel oorlog is, leek het BJZ beter dat wij niet kwamen op het "welkom thuis feestje"....... waarom zij en haar vader en moeder dan wel?????????????????

LIFE SUCKS!!! En maar malen of we hier wel goed aan gedaan hebben :(:(

3. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    zijn die mensen dan echt zo zielig dat ze hun eigen conflicten belangrijker vinden dan t geluk van de kids:(
    bij n feestje hoort paps (en gezin) toch ook aanwezig te zijn.
    wat n hufters:x

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kelly: Wat een k*tdag dan vandaag. Probeer er dan maar met manlief en de kleine een mooie en gezellige dag van te maken. Vier thuis maar een eigen feestje, voor de nieuwste kleine ;)

Jeskejes: Begrijp het heel erg goed hoor meis! Heb iedere keer als ik ongi wordt ook hetzelfde gevoel.
    We vergeten je niet hoor!!! Ik welk topic kom je nu terecht? Dan kom ik gewoon spieken, mocht ik zwanger zijn en anders kom ik gewoon bij jou kletsen onder het mom 'Geen idee wanneer mijn eisprong en NOD zijn' ;) Dikke knuffel meid!

Helena: Lekker hoor kibbeling! Ging het altijd halen op de markt, maar van de diëtist mag ik het eigenlijk niet hebben (zit een gefrituurd korstje om en dat is 'uit den boze' als je wil afvallen ondanks dat kibbeling bijna het enige is dat ik aan vis lekker vind :(). Mag ook maar 100 gram vis, vlees of vleeswaren op een dag, dus zou dan gelijk aan mijn max zitten :( BAH! IK HAAT MOETEN AFVALLEN!!!

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    uhhh ja helaas wel. Hij is er met de oppas vandoor gegaan (ik dus), en daarna hebben de kids 2.5 jaar bij haar gewoond, weggehaald door allerlei instanties. daarna 2.5 jaar bij ons. En moeder en familie bleef strijden om de kids terug te krijgen (rechtbank in rechtbank uit) vandaar ook de toren hoge schulden :( Moeders had eens in de 14dagen een weekend de kids en maakte ze helemaal gek, zodat wij weer 14 dagen bezig waren om ze een "normale opvoeding" te geven en dan begon het verhaal weer van voor af aan. Moeder werkte nergens aan mee als het om de hulp van de kids ging, dus toen hebben wij ze na een weekend niet meer opgehaald, instanties uiteraard al ingeschakeld konden niks voor ons doen......... want ja u bent immers maar "de vader".
    en toen zijn ze 2 dagen later opnieuw bij moeder uit huis gehaald en hebben ze 1 jaar in een crisis gezin gezeten.

Ohja en moeder heeft zware Borderline, opa is manisch depressief en BJZ vind het prima dat de kids daar zijn zonder begeleiding :$ Beide ook geen medicatie, en ziekte wordt niet geaccepteerd, door beide!!

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Rosa: Ik zie dat je hier bent, hoe was je sollicitatie?

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Dames, mijn hartelijke dank voor jullie duimen!
    Het ging hartstikke goed en ik ben aangenomen!!!!!:D

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hoera voor Rosa!!!!! Jeej, gefeliciteerd meid! Wat ga je doen voor werk, of hou je dat liever een beetje geheim?

9. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Jeskejes ik snap het helemaal... had dat de afgelopen maanden ook.:(:( ik wens je heel veel succes in het nieuwe jaar..

voor alle dames op rood: ik hoop echt dat 2012 voor iedereen roze mag worden.

Steff: gewoon testen. Ik vond en vind het ook eng... maar anders weet je t niet! en t kan weleens positief zijn. Dat zou een gaaf kerstcadeautje zijn:D

Rosa: hoe is je sollicitatie gegaan? Ben benieuwd.

10. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@kelly: jeetje wat een naaistreek :(

@ Nachtdienst met kerst: had ik vorig jaar ook, zelf aangevraagd omdat ik uit elkaar werd getrokken door 2 familie's. Puntje bij paaltje lag ik met 41 graden koorts in mijn bed ;)

Meiden ik ga me klaar maken om te gaan werken. Fijne dag nog en ik kom morgen weer spieken voor nog meer roze !!

11. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    kelly;
    ja papa is er met de oppas vandoor gegaan maar dat maakt m toch geen slechte vader:$
    dat zegt alleen maar dat de relatie al niet best was.. lijkt mij;)
    BJZ is ook raar bezig als ze niet inzien wat er gebeurd:x
    mensen met bordeline zijn onvoorspelbaar, kinderen zijn altijd onvoorspelbaar dus dat gaat absoluut niet samen:(!

kinderen horen bij hun ouders, of 1 van de twee met t meest stabiele leven toch??
    maar idd als vader heb je geen rechten echt alleen maar plichten:x
    belachelijk!

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bedankt!:) Het is een administratief baantje voor 12 uur in de week.
    Leek mij wel makkelijk in combinatie met mijn gezin en eventuele zwangerschap.
    En het is onder schooltijden, dus heb alleen dan opvang voor de jongste nodig.

13. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    gefeliciteerd rosa!!!!

14. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    klinkt ideaal!

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja ik ben er ook erg blij mee!:D

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Rosa: Ideaal! Nou echt super gefeliciteerd hoor, in deze tijden is het maar moelijk aan werk te komen en jou is het gelukt!!!

Helena en Kelly: Ben het met Helena eens. Kinderen moeten bij de ouders, of een van beide, opgroeien zolang deze stabiel zijn om voor kinderen te zorgen. Nederland zit vaak zo raar in elkaar dat dit kan gebeuren, gewoon verschrikkelijk!!!

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Gefeliciteerd Rosa!! Wanneer mag je beginnen?

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Helena14 Mooie test, mooie banner en gefeliciteerd!!

Ik heb net even bijgelezen maar ik ben het ook alweer kwijt.:)
    Sorry dames. Ik zal zo even proberen te reageren.
    En de lijst zoeken, iemand idee waar die staat?

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Rosa gefeliciteerd (was weer te laat met mijn vraag) maar super
    en

kelly: jeetje wat een verhaal, snap wel dat jullie er veel aan gedaan hebben de kinderen bij jullie te krijgen. Heftig hoor en ik snap BJZ dan ook niet, want leven met iemand met borderline zonder medicijnen is geen pretje. Spreek niet zozeer uit ervaring maar mijn nicht heeft ook borderline (gaat het sinds ze kinderen heeft wel erg goed mee, maar die slikt dan ook medicijnen) en dat was echt geen pretje hoor! Vooral voor kinderen niet goed.
    Sterkte...

20. doortje2311

doortje2311 Nieuw lid

23 dec 2011
    4
    0
    0
    Oh, heb ik het verkeerd gedaan? Heb me vandaag pas aangemeld, maar het is voor ons de derde ronde. Sorry anders!

Deel Deze Pagina