NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Liefkleintje, bedankt! Ik kan het nog nauwelijks geloven hoor. Ik ben ook nog steeds ontzettend bang dat het weer mis gaat. Maar aan de andere kant, ik heb wel meer last van symptomen deze keer. Dus dat geeft dan wel weer meer hoop. Ik zou blij zijn als ik de 12 weken voorbij ben. Dan kan ik eindelijk wat meer ontspannen. Niet dat ik nou een enorme stress kip ben hoor. Maar de angst zit er nog goed in nu.

En doe maar even rustig aan hoor, als je rond je ei maar even goed je best doet.;) Ik keek net even op je kaartje en wat is je temp al laag gegaan.
    Alvast fijne feestdagen gewenst!:)

2. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    mommieD mooie testen!

senna; van wit naar zo'n streep kan maar 1 ding betekemen:);)
    hoop dat t lijntje nog wat donkerder word de komende dagen dan weet je t zeker:)!

bo; wat vreemd dat je nu nog geen posi of ongi hebt?!

3. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Gefeliciteerd!!! Te gek!!

Ja. De eerste 12 weken zijn idd spannend. Geniet er van! Ik mag officieel woensdag testenl......

4. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    bootjekatootje; wat spannend!! gga je t nog op.een speciale manier vertellen of laat je een test het duidelijk maken?
    laat je nog ff weten hoe groot t gat in je plafond is geworden?:p:D

Kelly; gaan jullie het vanavond zeggen of morgen? Spannend!

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bootjekatootje Spannend! Leuk vooruitzicht voor vandaag.:)

Ik heb ook al een hoop gehuild deze week.
    Vorige ronde eindigde in een mk dus hoop dat het nu wel goed gaat.
    En ik heb vanwege wat meiden hier op ZP ook al wat traantjes gelaten.
    Ik word er namelijk erg verdrietig van dat sommigen zo´n lange weg moeten gaan. Waarom? vraag ik mij dan af. Waarom is het gewoon niet wat eerlijker verdeeld? Dan voel ik mij gewoon een beetje schuldig dat ik alweer zwanger ben. Dan denk ik, kon ik maar wat doen, een beetje vruchtbaarheid weggeven ofzo.:)

Maar het enige wat ik kan doen is hopen, duimen en kaarsjes branden.
    Meiden, het is jullie zo van harte gegund!!

6. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
  7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  8. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    herkenbaar; bij de eerste twee zwangerschappen.was het in de eerste ronde raak..
    nu in de 2e ronde, wat een mazzel:)
    en dan te bedenken dat k na dit kindje geen 'gebruik' meer zal maken van die vruchtbaarheid..
    konden we het maar doorgeven.ofzo:( :(

9. Mooie test helena :D

10. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Dames ik weet dat je niet kan af gaan op je baarmoeder of baarmoedermond maar vind het nu wel heel raar normaal tegen dat ik ongi moet worden ligt mijn baarmoedermond van onder en is die zacht maar nu heb ik gisteren gevoeld en stond die ook van onder ma was hard en nu heb in net nog eens gevoeld en ja heel raar maar nu is mijn baarmoedermond naar een beetje naar boven gedraaid en is die harder dan gisteren vind ik nu weet in niet als je zwanger bent of je baarmoedermond draaid of niet

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Rosa meid wat spannend zeg!! ik ga heel hard duimen voor een plakbeeb!!

Senna, bij jouw ook al zo spannend en ik zie op mijn telefoon ook het 2e streepje!! ook voor jouw ga ik duimen!!

Helena wauw jij ook!!!

mommieD mooie testen!!

bo, kan je anders niet bloed laten prikken?

ohja wij gaan het morgenochtend aan me schoonmoeder vertellen, 's middags aan mijn ouders, en blijven daar gezellig eten. Ik moet nog wat maken maar ben zo a creatief....

bootjekatootje, fijn dat je het vanavond eindelijk kan vertellen!!!

Zo en dat allemaal uit me hoofd en op me telefoon want computer heeft k*t kuren wil niet opstarten

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Alleen op de 2e hebben we lang moeten wachten. Ruim 2 jaar, waarom? geen idee. Vorige goede zwangerschap was in de 3e ronde. Toen was ik ook lid hier op ZP. En toen pas leerde ik ook de andere kant kennen.
    Daarvoor dacht ik altijd, als het moeilijk gaat dan ga je naar het ZH en dan komt het allemaal wel goed.:) Heel onwetend dus.
    Ik heb mij toen verdiept in eiceldonatie, maar ik denk niet dat ik geschikt ben. Ik ben rhesus negatief en ik heb adhd. Dus volgens mij mag het dan niet. Anders was ik het traject uiteindelijk wel ingegaan. Want ik ben nog jong en bewezen vruchtbaar. En dan ben je normaal gesproken een goede kandidaat.

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hey maar posi testers meiden jullie komen 'volgend jaar' (als deze nod lijst afgelopen is) toch wel gezellig naar het gezelligste clubje :)

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier ook rhesus negatief :(

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Rosa en Helena,

Meiden, gefeliciteerd!! Jullie zijn allebei zwanger hoor!! :D
    Ik snap jullie gevoel wel....maar dan idd vanaf de andere kant ;)

Ik gun het iedereen van harte! Maar soms is het ook wel moeilijk om te zien dat zoveel meiden in ronde 1 of 2 al op roze mogen en wij al 8 maanden wachten! (en zelfs met 8 maanden mag ik eigenlijk echt nog niet klagen!!!!)

Maar ik gun het jullie echt!!!!! :D Dus lekker genieten!!
    Helaas kunnen jullie niet een beetje vruchtbaarheid afstaan, anders had ik er graag wat van willen hebben! Hihi!

Geniet van het moois dat jullie te wachten staat! En Rosa, ik snap je onzekerheid hoor!! Ik hoop zo dat het goed blijft gaan!!

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen dames!

*Komt haar bedje ook weer uitgerold*

Lees goede berichten over mooie testjes (Rosa, Helena en ook bij Senna zie ik iets: Duim voor jullie!!!)

Temp hier nog hetzelfde gebleven, 37,6 :D Ben er helemaal blij mee! Hopen op iets moois en goed voor het eind van het jaar/begin van het nieuwe jaar!!!

Ennuh, over je vruchtbaarheid doorgeven, dat noemen we Moeders voor Moeders ;):p Lekker in die potten plassen in het begin van je zwangerschap, dan kun je heel veel mensen helpen!!!

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen Mira85. Hoewel ik je temp prachtig vind, is hij toch echt 36,7 en niet 37,6.;) Duimen dat hij zo hoog blijft.:cool:

Moeders voor moeders wil ik ook graag aan meedoen. Alleen zit met het volgende probleem.
    Mijn oudste 3 kinderen zijn al wat groter en die snappen natuurlijk wel dat ik niet voor de lol mijn plas ga inzamelen.
    Tot 12 weken wil ik het iig voor hun verborgen houden. En dat is nou net de tijd dat ik moet inzamelen. Hoe verberg ik nou die flessen? Wc is klein en heeft geen kastje oid. En al was er wel zoiets, dan zouden ze daar ook gewoon inkijken.;)
    Dus als iemand de gouden tip heeft, Vertel het mij aub. Dan ga ik mij na de kerst aanmelden.:)

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames zag weer mooie testen. Gefeliciflapstaart!! En probeer er van te genieten.

Rosa nu heb je mij weer met tranen zitten. Dames nu weer vrolijk he en hop naar zwangerenland jullie.

Ik mag daar niet naar toe want wie moet anders t snaaikarretje in de trein bijhouden?

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    goedemorgen dames

Ik heb vanmorgen niet getest... Mijn temp heeft mijn hoop even mee naar beneden gesleurd..:( best wel gek, want bij het wakker worden deden mijn borsten echt wel weer zeer... ongikrampen nog steeds aanwezig (is als sinds gisteren namiddag)... Ik weet het even niet meer.. Ik zal mij maar instellen op 'geen zwangerschap', dat zal het makkelijkste zijn denk ik..

Rosa en Helena: hij is inderdaad duidelijker aan het worden!Proficiat!

MommieD: mooie testen hoor!:)

Bootjekatootje; veel plezier met het vertellen van je vriend. zal wel een emo-momentje worden!

Kelly: jij ook veel plezier om het morgen te vertellen!

Bo: hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid! Want dat is inderdaad niet zo leuk!

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Jeskejes.....ik help je gewoon weer mee met de snaaikar;) Hahahaha! Al hoor ik in het 1-15 topic van jan thuis en jij in het laatste deel ik denk... :( Maar we zitten allebei in dezelfde trein naar Zwangerenland :D Sterkte meis, ook voor ons komt die tijd!!!

Deel Deze Pagina