Helena, t begint een beetje bij te trekken. In de loop vd week zal t wel beter gaan. Mn vrolijke noot laat zich af en toe wel weer zien.
Heb net Tiramisu gemaakt, staat in de koelkast op te stijven. Morgen neem ik het mee naar m'n broer, want daar vieren we kerst met de fam. En 2e kerstdag zijn we samen, of met drie??? Hopelijk gaat temp weer omhoog...
Bleeehhhh moet zo gaan werken en heb helemaal geen zin. Gisteren was het gelukkig redelijk rustig en was maar goed ook want had een acute situatie dus rennen vliegen springen Meiden op roze: Gefeliciteerd!!! Meiden op rood: K*tzooi Meiden die wachten net als ik, nog ff volhouden
Zo de computer staat bij de dokter........ nu maar hopen dat hij snel belt dat hij hem heeft kunnen ontwaken uit z'n coma of dat ie overleden is.......... We hebben nog een heel oude laptop die niet doet wat ik wil maar goed ik kan op internet Oh en Rosa, ik doe het hier gewoon in de slaapkamer hihi, maar ja heb dan ook alles gelijk vloers dus zal het niet zo opvallen denk.... Maar ja onze dochter plast ook niet op de wc dus heb misschien wel makkelijker praten. Enneh het is geen verplichting he!! Als jij het geheim wilt houden zolang zou ik denk niet mee doen want ze komen die flessen toch ook ophalen? dan zien de buren het toch ook? Het is hier altijd een raadsel wie er zwanger is. aangezien de flessen benenden bij de brievenbussen staan en we zijn met 48 huizen (meeste wel oud, maar ook een aantal jonge gezinnen)
Bekijk bijlage 209445 Sorry dames kon het niet laten heb er net nog 1 gedaan hihihi zo slecht moet ik morgen mijn moeder onder ogen komen ahahah
zoo wat een roze lijst word het .. echt super! hier nogsteeds geen ongi en nogsteeds geen positiefe test.. mn lichaam is weer lekker van slag mischien kan dit komen omdat ik afgelopen maand 2 röntgenfotos heb moeten laten maken ????????? of zou het daar niet aan kunnen liggen?
Gefeliciteerd roze meiden!!! @ Bo, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! *Knuf* Fijne dagen allemaal! Hier vanavond weer de nacht in...
Zooooooooo wat een hoop roze! Wow gefeliciteerd allemaal! Wie gaat het allemaal met kerst vertellen aan familie? En hoe? Ben benieuwd naar antwoorden.. Misschien nog leuke ideetjes opdoen als het voor ons ook zover is! @noorus: moet je met kerst ook werken of ben je dan ook lekker vrij?
@ Menneh, ik moet nog 3 nachten werken van 22:30 - 7:30, dus overdag met kerst zal ik vooral slapen en savonds gaan we gewoon eten bij (schoon)ouders. Dan ga ik daarna door naar m'n werk...
Jeetje! Wel jammer... Maar vind het knap dat je dan nog lekker gaat eten bij je schoonouders. Na die paar dage ben je lekker even vrij denk ik? Geniet er lekker van!
Aah ja, leven bestaan niet alleen maar uit werken he! Donderdag en vrijdag heb ik dan weer ochtenddienst en dan lekker weekend!
@ Jeskejes: Weet jij hoe het komt dat mijn naam in de lijst donkerrood is gemaakt? Is dat met een speciale reden? En hoe gaat het verder met jou? Bij mij beetje raar, had doorgegeven dat ik ongi was geworden... Maar heb maar een beetje en kort gebloed.. Nog geen dag... Lekker vaag! :-s Dus ik weet eigenlijk niet of dat nou echt mijn ongi was... Even rustig wachten.
Ja maar mijn naam is donkerrood gekleurd en de rest gewoon rood zoals bij iedereen die ongesteld is geworden. Snap je? Het is niet een kleur..... Hahaha