NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dat is ook wel weer zo! Ik vergelijk mezelf qua leeftijd vaak aan een ander... En in m'n familie krijgen de meesten jong kinderen. Ik ben als enige van de nichten op m'n 20e op kamers gegaan van een klein dorp naar een stad. Heb een super studententijd gehad, dus tot nu toe ook een super fijne tijd gehad. En uiteindelijk ook nog een lieve man ontmoet! Dus ja, wat wil je nog meer, nou 1 ding:)

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik vind jonge moeders leuk hoor. Ik was 23 toen ik de 3e kreeg en 29 toen ik de 4e kreeg. Als deze zwangerschap doorzet, ben ik 31.

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oh ja en ben 31 en dan zeggen mensen huh, nee toch, je lijkt veel jonger... Altijd fijn om te horen, dus ga ook wel voor 26 door hoor:)

4. ik was 18 met de eerste 21 met de 2de en net nog een dag 22 toen de jongste kwam

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Rosa: je banner zegt dat je vandaag mag testen... Je bent overtijd:) Ga je officieel al op roze?
    En als het ne lukt om zwanger te worden neem ik gewoon geen anticonceptie meer:) En laat ze maar komen dan...

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Veerle Kijk dat is iets wat ik altijd graag had gewild, studeren!
    Het studentenleven is een leven apart en die heb ik dus nooit meegemaakt. Dat had ik dus wel over willen doen. Maar ik ben nu toch echt te oud daarvoor.:)

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Rosa: Ik had mijn temp voor vandaag nog niet ingevuld (was als eerste hier naartoe gegaan ;)), dus zit al op 6 DPO :D Nog beter :D

Ben zelf 26, bijna 9 jaar samen met manlief (8,5 maanden getrouwd) en als ik nu zwanger ben 27 als ik beval. Ach, heb altijd gezegd voor mijn 30e mijn eerste kind te willen, maar zou eigenlijk wel graag voor mijn 30e minimaal 2 kids hebben. Of we daarna compleet zijn als gezin weet ik niet ;)

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn banner klopt niet helemaal. Ik zit vandaag op 13dpo dus eigenlijk is de 27e volgens mij dan pas mijn NOD. Maar ik sta voor morgen op de lijst.
    Ik had er ook al even over nagedacht, wanneer ik nou op roze durf.
    Ik denk morgen. Vanochtend uiteraard weer getest.. Deze keer weer met de cassette test van Z&K en hij is donkerder dan de vorige keer.. Maar ja ik weet niet hoor. Ondanks mijn zere boobies en misselijkheid, durf ik het nog steeds niet aan.:)

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Roa hoe oud is jou oudste dan?
    ik ben 26 en mijn oudste is 8 :)
    en de jongste hier 14 maanden

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mira oh dat is helemaal mooi!:) Ik had alleen aantal dpo geteld niet naar de datum gekeken. Wat lijkt het opeens snel te gaan hè.

Thea Mijn oudste is bijna 14. Ze is net voor mijn 17e verjaardag geboren.:) Mijn partner is niet haar biologische vader. Ik leerde hem kennen toen zij nog een baby was. Maar heeft haar erkend nog voordat ze een jaar was. Dus ze ziet hem wel als haar vader. Maar ze weet wel wie haar biologische vader is hoor.

Hoe is het verder met jou? Heb je voor jezelf nog een test gedaan. Of kijk je het gewoon aan?

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb mijn banner gewijzigd. Volgens mij klopt hij zo wel.

12. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik word vaak op 25/26 geschat. Is wel leuk om te horen haha. Op mn werk vorig jaar geloofden mn collega's me niet moest ID laten zien en toen geloifden ze t pas.
    Ik heb altyd gezegd voor mn 30e wil ik moeder zijn. Helaas pindakaas. Ga nu voor de 40.

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik moet opeens denken aan een paar jaar geleden.. Als ik zonder mijn kinderen was, dan was het ´hey meisje´ en als ik dan met kinderen was, ´hey mevrouw´..:D Ik weet ook nog heel goed de 1e keer dat ik werd aangesproken als mevrouw. Uiteraard liep ik toen achter kinderwagen.. maar ik moest nog 18 worden. Dat was een vreemde gewaarwording! Ik was niet alleen moeder maar ook een mevrouw!:p

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ze zei mevrouw (meneer)tegen mij. Haha moet gelijk aan die reclame denken. Maar weet niet meer welke haha. Ff googlen.

Gevonden...Mc Donalds reclame van 1989!
    YouTube - Broadcast Yourself.

15. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Jeetje wat balen voor de meiden op rood...

Ik heb geen nieuws, niet ongi, niet getest. Morgen misschien weer.

16. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier mijn temp weer 0,1 gestegen hoop dat die hoog blijft:D

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    He Bo nog geen duidelijkheid. Hoop morgen een mooi posi test dan

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Bo12 hmmmm.. nog steeds geen duidelijkheid dus. Maar geen bloed geeft moed!

Tinkerbell26 Zie je, nog niks aan het handje!:) Duimen dat hij hoog blijft.

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hoi Dames!

Bedankt voor de lieve reacties!
    Ik ga mezelf even in zelfmedelijden wentelen vandaag. Morgen zal ik wel weer reageren op alles en iedereen. Vandaag heb ik er even de energie niet voor..

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hoi Toekan,
    Wees maar gewoon even lief voor jezelf vandaag. Moet kunnen toch..
    Ik wou op jouw kaartje kijken maar krijg hem niet te zien als ik op de link klik.
    Ik hoop dat je ondanks alles, toch een beetje fijne kerst hebt!:)

Deel Deze Pagina