even over de vorige berichten,ik heb zelf 4 kinderen 4 meiden van 7,5,3 en vandaag 16mndik ben nu 34. ik heb vanmorgen ongiepijn in mn onderbuik maar geen ongie te bekennen en het net weer getempt en hij was 37,2de hele week hangt hij tussen de 36,7 en 37,2 dus wie weet,en heb ook steets steken in mn rechterlies ik hou zelf nu ff een ruimetijd aan ik ga voor de 30ste dan zit ik op 28 dagen de banner hier onder geeft 25 aan ivm de laatste ongie,ik zal hem ff veranderen zou iemand mij in de lijst op de 30ste willen zetten. ik hoop vandaag op nog meer roze mooie kerstkadotjes
Lieve meiden merry christmas en een roze 2012!!!! Hoop roze gefeliciteerd!!! Rode meiden balen!! Ik ben vandaag ongesteld geworden, hem nu enorme buikpijn, bah! Heb het nu even met alles gehad en ga me proberen op andere dingen te focussen. Veel liefs
Ja das waar ik zal gewoon moeten afwachten had graag gehad dat iemand mij kon zeggen dat ik zwanger ben ma weet niet wie er pendelt tja zal moeten wachten
nu zou hij weer moeten werken. Het enige positieve aan deze ronde is, dat mijn cyclus zich weer mooi op 32 dagen gezet heeft zoals hij eigenlijk altijd al geweest is...
Kinderwens jij ook al? He bah buikpijn. Meid kan me voorstellen dat je er ff mee klaar bent. Knuff en dat je snel op roze mag.
Lieve meiden, Merry X-Mas voor iedereen!! Wel balen dat die zo rood begint voor een aantal meiden Maar meiden, probeer de moed niet te verliezen! Ondanks dat ik het zelf ook niet wil horen, schijnt een jaar heel gemiddeld te zijn! Dus er is hoop voor ons! Kinderwens, lees net dat ook jij weer ongi bent geworden! Wat enorm klote!!! Sterkte!!! Duim dat 2012 ook voor jou heel roze mag worden!!
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - Mout (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82(9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) - Miep84 (5e ronde, 10 maanden bezig, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na 2 mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) - Mamma 2 Boys (2e ronde, 4e kindje) - Marleenmama (1e ronde, 2e kindje) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje) - baby90 (2e ronde, 1e kindje) - Lender (1e ronde, 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje)) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Simone77 (8e ronde na bbz, 2e kindje) 24. - Leiff 3de kindje - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - helena14 (2e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - charmedknorrie (2e ronde, 2e kindje) - Yindee (1e ronde, 1e kindje) - Whoppie (6e ronde, 1e kindje) - Babyke (1e ronde, 2e kindje) - Snoopy77 (2e ronde, 1e kindje) - Wuppie86 (8e ronde, 1e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - MissCQ (4e ronde, 1e kindje) - Hoop42 (2e ronde na 2 mk(5e kindje) - Senna1985 (1e ronde met IUI, 4e kindje) - xSchaapjex (2e ronde, 1e kindje) 27. - Mukje (8e ronde, 2e kindje) - JustMe31 (1e ronde, ZI, 2de kindje) - Suzanneke (2e ronde, 1e kindje) 28. - Nuage (49e ronde, 1 kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) - Sweetheart86 (1e ronde, 1e? kindje) - Laura1986 (1e ronde, 1e kindje) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Zilla (7e ronde, 1e? kindje) - Doortje2311 (3de ronde, 1ste kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) - mennehh (1e ronde, 1e kindje) - manon77 (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (2e ronde, 5e kindje) - Charity2010 (2e kindje, ronde 4 na 2e miskraam) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Star880 (4e ronde, 1e kindje) Totaal: 103 17 zwanger, 26 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 9 negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, 4 niets doorgegeven Kinderwens1983 helaas op rood Moontje77 jij stond al op de 30e Simone77 op blauw gezet
Hij doet het nu inderdaad weer. Ja een cyclus van 32 is op zich wel mooi natuurlijk. Maar je lf was deze ronde maar 9 dagen. Dat is best kort. Was dat vorige ronde eigenlijk ook zo?
Ik had de eerste keer tempen een LF van 11 vermoedelijk (want ik ben pas laat toen begonnen, na mijn ei. Heb toen zelf mijn eisprong op de kaart aangeduid. Vorige keer een LF van 10 dagen met tarwekiem, maar daar bleef men ei van weg. Nu van mezelf een LF van 9. Dus denk dat ik daar altijd wel rond zal zitten in de buurt ja. Dikke knuffel voor de andere ongi meiden!
Hallo allemaal, fijne kerstdagen en alle goeds voor 2012! Ik zou de 23ste mijn nod hebben, maar ben nog steeds niet ongesteld. Wel al een paar dagen buikpijn en net bij het afvegen een heel klein beetje bruin bloed. Heb de 22ste een vroege zwangerschapstest gedaan, want kon niet wachten, maar daar kwam uit dat ik niet zwanger was. Wordt gek van die onzekerheid! Morgen ga ik weer testen....wie weet!
Een fijn kerstfeest allemaal... Ongi meiden, balen!!!! Hoop op een mooi en roze 2012 voor ons allemaal.
Mogguhh Wat een hoop rotberichten op de ochtend van deze feestdag Ik ben nog steeds rustig aan het wachten, voel echt helemaal niets!!!
Fijne kerstdagen allemaal! Ik kan nog steeds niet op rood. Nog steeds hoge temp. Ik heb al sinds dag 16 last van spotting. Wat zal dit toch zijn?? Borsten doen pijn en onderbuik ook al dagen.... Maar er gebeurt niks.... Zucht. Heerlijk zo'n onzekere kerst. En ik ben ook nog snotverkouden!
Hier vanmorgen een negatieve test,nog geen rood,maar dat komt vandaag wel.Temperatuur ook gedaald Wat zijn er veel meiden op rood gegaan,allemaal een dikke knufff.
Dames, even een egoberichtje van mij. Ik zat net lekker met mijn kinderen te genieten van ons kerstontbijt.. Krijg ik opeens felle steken, rechtsboven mijn schaambot. De angst slaat mij om het hart nu. Kon ik maar gewoon de tijd een stukje vooruit spoelen. Ik weet het wel, met angst schiet je niks op en als het weer mis gaat, kan ik er toch niks aan veranderen.. Maar man wat een zenuwen. Ook weet ik dat mijn baarmoeder nog achter mijn schaambot zit, dus het hoeft er niks mee te maken te hebben. En ongipijn in het begin kan ook gewoon komen door het groeien van de baarmoeder. Maar .... *zucht* en ga zo maar door. Sorry voor mijn geklaag en onzekerheid maar ik kan het verder met niemand delen.
hier een snelle update, veel roze dames.. super! gefeliciteerd meiden!!! rode dames jammer, op naar een roze 2012!!! hier nog steeds niet ongesteld maar heb wel lichte buikpijn.. hopen dat ik t niet vandaag of morgen word maar dat zal wel... fijne feestdagen meiden!
Rosa, kan me voorstellen dat je angstig bent hoor. Zou ik ook hebben als ik weer zwanger mag zijn, het is nu al 2 keer mis gegaan. Bij alles wat ik voel zal ik bang zijn dat het een derde keer gaat gebeuren.
Bo12 Bedankt voor je reactie. Helaas herkenbaar dus. Weet je mijn verstand weet het ook best redelijk te relativeren, maarja je gevoel kan je weinig aan veranderen hè. Vorige ronde zei mijn gevoel ook al dat het weleens niet goed zou kunnen gaan en inderdaad het ging mis. Maar zonder aanwijzing eigenlijk, qua kramp of pijn dan. Het begon opeens met roze verlies. En nu blijf ik ook steeds onzeker. Voorgevoel of toch gewoon ongeloof dat ik weer zwanger ben? Ik vind het zelfs eng om het te typen. Ik ga de pc maar afsluiten en mij op kerst richten, misschien vliegt de dag dan voorbij. En ben ik iig weer een dagje verder. FIJNE DAG AllEMAAL!!!!
Hallo dames, ik reageer niet vaak maar bedankt dat ik met jullie mee mocht lezen. Helaas mag ik op rood, roze dames gefeliciteerd geniet van jullie wondertjes, wachtende succes en hoop dat jullie wel roze het jaar uit mogen. liefs