hallo allemaal, als eerste wens ik jullie allemaal een hele fijne kerst!! voor de roze dames een knuffel! en voor de rode dames een extra dikke knuffel!!!! ik hoop dat 2012 voor jullie een mooi jaar wordt en dat jullie dus snel zwanger zullen worden!!! toch gezellige dagen allemaal xxxxx
Jeetje meiden! Wat een hoop rood ineens! Ook een roze zag ik, gefeliciteerd! En een hoop onzekerheid... bwaaa! Hoop echt dat iedereen mag genieten van deze dagen (ondanks alles!). *Knuffel*
jaaa toch nog roze op deze 1e kerstdag, van harte mmuisje! Hier is de kerst gedachte nog ver te zoeken, zoonlief is sinds 2 uurtjes ziek. Moet veel spugen, zo sneu!
Heb er hier ook 1 niet zo fit en ik barst van de koppijn. Overal waar je komt is het snik heet bah bah
@rosa, ook zo herkenbaar hoor. Bij mk die met bijna 11 weken los kwam, had ik zo het gevoel dat het goed zat en dat was niet zo. Nu voel ik me steeds al zwanger, maar denk bij alle kwaaltjes die maar even minder worden dat ik het toch mis heb. Als ik wel posi test zou hebben zou ik nog steeds onzeker blijven tot ik goede echo heb gezien.
Hallo Hoe is het hier! Nog allemaal een fijne kerst!!!! hier na 3 dagen een klein beetje bruinverlies nu al de hele dag niks meer! .. Ik wacht op de uitbarsting! ik zag op de 25ste veel roze!
ik hou me in en ga morgen wel weer testen op de site van sensitest staat dat ik vanaf morgen kan testen met de dipstick van sensitest ik ben benieuwd of hij blijft weer omowit
Helaas... Ik kan op rood. Heb mijn temp nog niet weer opgemeten maar ik heb met toch echt bloed gezien! Helaas..... Pppfff had van tevoren toch niet gedacht dat ik er zoveel rondes over zou doen..... Wel angstig hoor..... Straks kan ik nooit kinderen krijgen! Maar ik zag ook roze dames!!! Gefeliciteerd!! Super.... En de rode dames..... Laten we voor een top jaar gaan. Met veel geluk en wie weet in 2012 nog een kindje in onze handen!
Nou vanmorgen bij schoonmoeder geweest. Ze was helemaal stil gevallen van het gedichtje Ze stond met d'r mond vol tanden en wist even niks te zeggen. Ze had het ook echt niet verwacht omdat ik altijd heb gezegd maar 1 kind van mezelf te willen (omdat er al 2 van man in huis liepen). Maar echt blij is ze ermee dat ze voor de 14e keer weer oma mag worden. Vanmiddag bij mijn ouders geweest (net thuis , en dochter slaapt daar). Me moeder was weer helemaal door het dolle heen, mijn vader zei he he eindelijk hahahaha Even later kwam mijn broer met zijn vriendin binnen en lieten we de foto's van de echo zien, zei me schoonzus tegen mijn broer, en ik citeer: Zie je wel!!! We hadden toch moeten wedden dan had ik geld verdiend hahaha, ik had 16okt een posi test en de 21e okt was mijn vader jarig en toen dacht ze al wat te zien aan me omdat ik "anders" deed Maar ze vonden het heel leuk hoor Zo nu nog even bankhangen, en dan lekker naar bed, om 10u wordt dochter weer thuis gebracht DAT BETEKEND DUS UITSLAPEN!!!!! Ohja, en ff op hyves mededelen dat ik zwanger ben!!! Nu is het eindelijk geen geheim meer
Senna ik zie t streepje ook. Ow meid hoop t zo voor je. Hier ligt vriendlief een heel bos om aant zagen. Fijnnnn NOT. Moeders was vandaag echt goed zowel smiddags al savonds. He he begin weer die kracht terug te krygen. Daarna met fam gegeten en lekker verschillende Mona toetjes gegeten. Was fijn avondje. Welterusten tot morgen.
Mijn moeder heeft ook iets door.. Alleen weet ik nog van niks! Heb nog 1 test over... Tot nu toe heb ik elke ochtend getest.. Morgen weer? Had vanmiddag 1 drupje roze en dat is nu ook weer weg.. Pfff zeg gewoon dat ik zwanger ben dan weet ik ook waarom ik zo misselijk ben!
Muisje: gefelciteerd! Ik mag officieel op rood Heb sinds jaren niet zoveel last ervan gehad, kramp enzo... Was minder leuk zo tijdens het kerstdiner... Op naar ronde 3. Enne 2012 word ons jaar hier! Fijne 2e kerstdag nog!
kelly; lekker dat t nu openbaar is en iedereen er goed op gerageerd heeft!! wij hebben t stil kunnen houden, het wijntjes wisselen is niet opgevallen vrijdag de Vk bellen mag eind januari vast voor de echo spannend!! mmuisje; gefeliciteerd! senna; pfoee wat een onduidelijkheid hoop dat t bloed snel stopt... kan me voorstellen dat de moed nu flink in je schoenen is gezakt jeskejes; oh wat fijn dat je moeder weer zo goed gaat en de kracht gevonden heeft op naar n snel herstel in het mooie rose 2012! Veerle; balen succes in de volgende ronde! within; bljft spannend bij je he?! op naar duidelijkheid schaapje; zie dat je vandaag 1 dag iovertijd bent.. wanneer ga je testen??
Goedemorgen dames, Kelly leuk dat iedereen positief reageerde. Eindelijk van je geheim verlost. Dames op rood... Heel veel succes in je nieuwe ronde. Hopelijk wordt 2012 snel roze voor jullie! Mmuisje gefeliciteerd!!! Senna hoe is het met jou? Hier is mijn temp 0,2 gezakt. Of het nou komt omdat ik vanochtend zonder dekens wakker werd, of dat het komt omdat het slecht nieuws betekent.. ik heb geen idee. Nou is 37 nog steeds best hoog.. mar toch. Natuurlijk wel getest. Met de cassette is het streepje volgens mij gelijk aan gisteren, met de dipstick ietsje donkerder. Beide van Z&K. Morgen ga ik de kv 2v5 weer proberen, dan is het officieel mijn NOD. Hoewel ik voor vandaag op de lijst sta. Ik ben echt benieuwd hoe die test gaat worden. Ik heb er geen goed gevoel over helaas.