Jez ja t duurt lang en ben nog op zoek naar een potje geduld dus...als iemand dat gevonden heeft...let me know!! Gezellig dat je ons naar t roze kletst. Hey dromertje... Duim dat ie raak schiet!!
hahahaha ikke wel!!!! Ben erg nieuwsgierig naar jullie meiden En in 't andere topic wordt (nog) niet gekletst want Jez is verhuisd hierheen hahahahha
Hahaha, hier is het veel gezelliger Kom maar hier kletsen hoor dames! Klets ons maar gewoon het roze in, daar zitten we allemaal op te wachten
ik hou ook van jou hoor!!! hahaha jij blijft mijn kletsmaatje hoor! (jij kletst zo lekker veel ) maar we gaan die meiden hier lekker veel moed in praten! en als ik mijn kop moet houden dan zeggen jullie het maar hoor! no hard feelings
jaaa en laat dat nou aan het einde van deze maand zijn!!!!!!! nou wij wachten met smart op jullie!!!!! *strooit geduld, hcg en alles wat jullie maar willen hebben in het rond* het is jullie zo gegund!
Jez: Nee hoor meid, hier ben je ook welkom. Ik kan zo op zijn tijd wel wat positiviteit en moed gebruiken Idd, duurt nog even tot onze NOD... Maar ik wil best een stukje geduld en HCG van je hebben Altijd handig
Ja Mira helemaal gelijk haha t word tyd dat wy daar maar eens aansluiten. Maar ik moet nog ff wachten op ei. Jez praat ons maar de oren van onze kop. En ik sta met mn schepnet klaar om te vangen.......
Jeskejes: Ik moet ook nog wachten op mijn ei hoor (als die al komt, dat kan ook nog ), pas rond de 16e ofzo...
jez en kelly gezellig dat jullie hier mee kletsen!! Wij moeten idd allemaal weer die verrekte 2 weken wachten was het maar vast volgend weekend dan hoefde ik nog maar een paar dagen te wachten!! nou meiden we wachten af. Allemaal heel veel geduld toegewenst liefs mamavand
Jeeuj!!! het kletsen is duidelijk losgebarsten! Goed zo dames! @Jeskejes: ik heb ook geen idee over wie je het hebt in het kippenhok. blijkbaar kan ik net als Mira dan selectief er over lezen of ben ik gewoon niet zo een moeilijk iemand! Ben nu ook wel nieuwsgierig over wie het gaat! @Angel: ook hier een gezonde nieuwsgierigheid over wie het gaat? ik denk ook soms wel eens 'wat een rare opmerking' maar vaak vergeet ik al snel het fijne er van.. @ Molly: lastig he, als je ei uitblijft! Had ik vorige maand ook! een week vertraging, ik werd er knetter van. hopelijk duurt het bij jou niet zo lang! @Jez en Kelly: OOOhNEE!! Inbrekers!! haha lieverds! klets maar gezellig mee! van mij mag je.. (weet natuurlijk niet wat de andere niet ex-16-30nov dames er van denken... misschien even polsen: Stoort het dat deze zwangere deernes het hier wat komen uithangen met hun vat vol hormonen??) @suusje: wat jammer dat je weer geen eitje had! Kom maar gezellig bij ons zitten kletsen dan. Wij praten dat ei er wel in!
Thnx mamavd. Ik mag nog 3weken zeker wachten denk of mn ei dient zich sneller aan. Hoop t zo. Amanda nou zal ik dr maar bij naam noemen?? Ik heb t toch al gedaan haha. Jessica3. Zo dat is eruit. Meid mocht je t lezen. Sorry maar ik gooi t er gewoon uit. Maak geen moordkuil van mn hart.