NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hehe grappig! Klinkt wel leuk! :)

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik ga nog even lezen en lekker slapen! Welterusten meiden!

3. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    suusje; ja dat begreep ik idd, met algeheel bedoelde ik zonder ovutestjes enz:D
    vind t wel n goed idee om t deze maand proberen los te laten zodat je lekker kan borrelen en genieten zonder rekening te houden met een evt zwangerschap.

(kan t niet helemaal goed verwoorden maar je snapt vast wat k bedoel:))

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen meiden,

Allemaal nog op 1 oor?
    Hier alweer wakker (en achter de pc hihi).
    Zo door de wind heen voor de boodschappen (met kinderwagen). Naar supermarkt, blokker, hema en action.
    Daarna naar sinterklaas feestje op mijn man z'n werk. 's middags dochter even slapen :), wij het huis schoonmaken want vanaf 3u krijgen we visite voor 2 verjaardagen (dochter is morgen jarig)(en mijn verjaardag doen we ook maar gelijk, heb ik het maar weer gehad, is de 13e)

Dus druk druk druk.... Fijne zaterdag meiden, zal vanavond weer *inbreken*

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen.

Kelly zo das een druk dagje. Heel veel plezier en gefeliciteerd met jullie verjaardagen.

6. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    kelly; heel veel plezier met de sint en verjaardagsviering!
    alvast gefeliciteerd met je dochter! (morgen zal k niet op zp zijn)

nou nog geen ei hier.. dus maar weer verder met t pre-wachtbank-wachten:)

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Fijne dag Kelly! En van harte (vast!)

Hier gister wel wat steken onderin m'n buik gehad, maar hoe weet ik nou of dat echt mijn ei was?!

8. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Ik zou dit weekend mijn ei hebben, maar voel nog niet veel (en meestal voel ik hem wel).
    We gaan dus rustig door met om de dag klussen ;)

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Bo12 veel plezier met klussen meid.

Hier zijn we gister begonnen met plezier maken!!! Ja plezier en geen.klussen. Tplezier en spontane is weer terug. Zo raar dat ik daar blij mee ben. Maar t voelt super!! Hihi wat een praat op de morgen zo.

(moeders was gister afwezig en benauwd, slechtere dag en vaders zit er doorheen en zegt dat niemand m kan helpen...wat moet ik daarmee? Maandag weer operatie voor permanente drain...spannend weer)

10. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Hier net eindelijk een positieve ovulatietest dus hier ook lekker plezier maken (ik vind dat idd wel een leukere benaming dan klussen) al gaat t wel wat lastiger met een kindje erbij ;)
    Vanavond eerst Sinterklaas vieren en dan maar extra gezellig maken in huis ;) fijn weekend allemaal en succes!

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Plezier maken, jeej! Klinkt inderdaad veel leuker! Vond 'klussen' al raar klinken maar aangezien iedereen het hier zei, denk zal wel zo horen... :D

@ Jeske, vervelend dat het gister weer minder was met je moeder :( Was je bij haar geweest?

@ Bo12, hoe voel jij je ei dan?! Ben ik wel benieuwd naar!

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hey meiden hier is me temp weer door gestegen!
    en moeten jullie eens kijken hij verloopt heel anders als mijn andere temp kaartjes?
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2011-10-03
    me temp kaartje voor deze maand staat in me handtekening.
    kan er nu natuurlijk nog niets van zeggen maar hij loopt we degelijk anders ik vind dat je dat heel duielijk kan zien!

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Noorus ik ben al 2 dagen niet geweest omdat ik een griepje te pakken heb en wil dr niet aansteken. Denk dat ik vandaag ook nog niet ga. Baal er goed van want ik kryg ermeer uit dan de rest. En mis dr ontzettend.

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    #594 toekan, 3 dec 2011
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
    @Liefkleintje: kom maar weer bij ons zitten!!!:D:D lekker gezellig!:)

@suusje: ja, geen ei hebben is weer een gemiste kans e. Maar hier gaat dat lukken hoor! en van die 'onthouding' wij verklappen niets!:p:p

@ Jeskejes: ja ik ben zelf nog maar pas bezig, dus mij stoort dat minder hard als er iemand zo binnen komt.. Maar ik begrijp wel dat het voor jullie wat lastiger is.:)

@mama van CenM: daar is het nog wat vroeg voor om in je broek te plassen! dat mag pas als je zwanger bent hihi:):D

@mmuisje: welkom!!!! Hopelijk wordt dit voor jou een plakkertje!

@Kelly: veel plezier met de aankomende verjaardag!

@ mamavand: ik kan dat oude kaartje niet zien. Dan krijg ik het mijne te zien... Maar je bent nu pas 4dpo... laat het nog een paar dagjes rusten. Dan ga je meer kunnen zien. Als je niet elke maand tempt, kan je er nog geen echt patroon in herkennen. (tenzij zoals bij mij, dat je temp exact hetzelfde uitsteekt):p

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ja ik begreep eerder dat je nog niet geweest was, maar dacht uit je verhaal op te maken toch wel :( Hoop dat je je snel wat beter voelt zodat je weer bij haar kan zijn! *geeft virtuele knuffel*

16. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    @Noorus

Een soort steek in mijn buik en de rest van de dag een soort ongi pijn onderin mijn buik. Soms wel echt heftig.

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Bo12, oke... Dat voelde ik gister en vandaag nog lichtjes... Dus denk dat dat dan wel mijn ei was. Maar we zullen het over 14 dagen weten ;)

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    heyyy dames, hoe is het met jullie? bij de 1 wat beter als bij de ander zo te lezen... fijn dat kelly en ik hier ook af en toe nog even wat mee mogen kletsen! (het voelt zo vertrouwd in een nod-topic.... je zou het bijna gaan missen :D)

@jeskejes rot van je papa ook dat hij zich zo rot voelt! ik denk dat je niet meer kan doen dan steunen, troosten en moed inpraten.. jammer dat je zelf nog niet bent opgeknapt, maar morgen weer een dag hoor! als je zelf niet fit bent schiet het niks op.. dan kan je misschien morgen weer fris en fruitig je mama gaan knuffelen.. beterschap!

@suus hopelijk kun je je gedachten een beetje verzetten, maar dat zal vast niet meevallen.. zeker niet als je gezellig hier blijft kletsen! :D maar 1 ding, ik heb me er ook MEGA mee bezig gehouden, tempen, ovutesten, symptonen checken, op internet heb ik denk ook ALLE pagina's over zwanger worden gelezen.. en het is ook gelukt.. dus wat nou je moet er niet te veel mee bezig zijn!!! ;)
    (ik snap wel dat je het soms wel zou willen loslaten hoor, maargoed je begrijpt me wel hoop ik :))

owwww ik hoop zo dat jullie je ook bij ons in ons topic mogen voegen!!!!!! (en als iemand je niet zint, sturen we die toch weg :p)

ik zal de wachtbank nog eens extra goed maken, zodat jullie er straks extra lekker bij zitten dat hebben jullie wel verdiend!!!
    *legt allemaal lekkere loungekussens neer met allemaal warme plaidjes, allemaal bakken met kruidnootjes, chocolaatjes, gluhweintjes (nog mag het nog) en andere lekkernijen!!!*
    kom maar op met die eieren, broeden zullen jullie!!!! :D

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jez....je tovert een big smile op mn gezicht met je wachtbank...super haha. Goed bezig. Dank je meid. Voel me nog steeds beroerd maar iets beter.

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    en daar doe ik het voor! om jullie je wat beter te laten voelen :)
    heb je al iets ingenomen tegen je griepje? of misschien even lekker de boel stomen? dat helpt mij vaak ook goed..

Deel Deze Pagina