Mennn.. ik ben ZO moe, niet normaal. Tuurlijk ook veel aan mn hoofd enzo, dus ja, dat zal het wel zijn. Ben nu ook mn temp aant bijhouden, ben benieuwd hoe dat deze maand gaat.. Hij is nu alweer aant stijgen terwijl ik gemiddeld gezien pas dinsdag mn eisprong zou moeten hebben
Hey, het kippenhok is goed gevuld he Hier drukke dag gehad, dochter ligt net plat maar wil natuurlijk nog niet slapen. Visite is net weg, en ik plof lekker op de bank.... ben kapot!! Fijne avond meiden, en voor degene die morgen Sinterklaas vieren.... veel plezier!!
Ohja, inderdaad, sinterklaas.. Totaal niet mee bezig moet ik zeggen XD Iedereen een fijne sinterklaasavond!!
hoe kan ik me kaartje hier goed krijgen te staan dan? [FONT="] ik hoop dat hij er nu wel staat [/FONT]
nou toekan ik heb geprobeerd te kopiëren en te plakken of in me foto lijst te zetten maar het werk niet. dit is laatste poging anders zou ik het ook niet weten. http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?d=2011-10-03
je kaartje in je handtekening kan ik wel lezen hoor. Maar daarstraks vroeg je om te vergelijken met een ander kaartje. En als ik daarop klikte, zag ik mijn eigen kaartje... heel gek. Iedereen veel plezier met Sinterklaas! Hier is het nog rustig. Nog steeds in verWACHTing van mijn ei. zal nog wel een eventjes duren..
neen heel gek. Ik blijf op mijn eigen kaartjes uitkomen.. Maar ik heb geduld hoor! Ik wacht wel even om jou op roze te zien gaan!
toeka ik dacht maak er gewoon een foto van en doe die plaatsen hoop dat je hem nu kunt zien en dus ook kan vergelijken met die van nu! liefs mamavand
hahaha zo posi ben ik nou ook weer niet hoor maar vind wel dat me temp vreemd doet. dat ene lege bolletje was omdat ik toen om 4 uur ochtens had getempt want me broer ging emigreren dus moest naar schiphol
Hier lekker thuis weer, en nog in afwachting van mijn ei. Die valt deze maand niet in het weekend helaas dus dan maar volgende week extra ons best doen en duimen...
Avond meiden! Heerlijk gerend, getut en gegeten! Nog even snel voordat ik mn bed in duik! @ Jez, leuk dat je het morgen gaat vertellen! Plezier! @ Jeske, dank je! Hoe voel jij je nu!? @ Temperatuurvragen, geen ervaring mee @ Debs, haai en we wachten gezellig samen! Zet jij een filmpje op?! Ik heb vanavond stiekem een gin-tonic op. Kan dat eigenlijk kwaad!? Ik drink zelf bijna nooit en als ik kinderen geboren zie worden van alcohol/drugsverslaafde moeders denk ik ach dit moet toch geen kwaad kunnen?! Naja het zit er nu al in. Verder veel water gedronken en heerlijk gegeten! Fijn weekend nog meiden en slaap lekker!
De eerste weken van een eventuele zwangerschap heb je nog geen bloedband met je kindje en kan de alcohol dus geen kwaad.
Jullie hebben te veel geschreven om te reageren... Ik heb de hele dag geklust... En eindelijk is onze slaapkamer klaar... Een plaatje al zeg ik het zeg...
Hey dames. Slechte start vd avond gehad. Net voor we naar schoonvaders verjaardag gingen belde tante om te zeggen dat moeders terug naar MC was gebracht. Niet schrikken...was niet omdat t slecht gaat maar natrium was te hoog en daar kunnen ze haar beter in de gaten houden. Was vantevoren weer ruggeprik gedaan en vocht afgelaten. En dat was nog niet alles...vaders was naar 1e hulp vanwege druk op de borst. Tante kwam m net tegen in rolstoel. Hij had hyperventilatie aanval gehad. Hij is nu wakker geschud. Na 1.5 uur aan toeters en bellen te hebben gelegen. Onderzoeken waren goed. Hij gaat nu beter naar mij luisteren, hihi. Maar was echt schrikken en klapte ff in elkaar. Nu naar huis en mn bed in en uitzieken. Baal wel dat ik er niet was voor mn pa en ma. Verdomde griep/verkoudheid. Sorry voor t lange verhaal maar moest t ff kwijt. Welterusten en think pink!!!!
@Kelly, alvast gefeliciteerd voor jullie beide! @Jeskejes, heel veel sterkte met je moeder en vader! Kan me voorstellen dat je haar mist. Hopelijk knap je snel weer op, zodat je snel bij haar langs kan. @Deniesje, welkom en veel succes! @Jez, ben benieuwd naar de reactie op je onderbroek!! Onze sinterklaastaart is zo goed als klaar, zal morgen eens een foto posten.
Yes! Hoge temp dus de pregnyl heeft gewerkt! Ben benieuwd welke van de drie follikels (14, 21, 23mm op donderdag) er gister zijn gesprongen. Nod is nu dagje eerder, wil iemand dat voor mij aanpassen?
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Bo12 (1e kindje, 1 ronde na mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) 25. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal: 55 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven Ik heb je een dag eerder gezet Itsme en Thea eraf gehaald dat is mijn beste vriendin ze gaan volgend jaar pas weer beginnen voor een kindje