Dames, heb hier een paar dagen niet gepost aangezien we nu midden in de verhuizing zitten en nog geen internet hebben. Zit nu lekker in bsad en eeven op mijn telefoon, zal dus snel zodra we internet hebben alles bijlezen als dat te doen is a Dit is mijn eerste ronde waarin ik ovulatietesten gebruik, zouden julie. even mee willen kijken met mijn testje van vandaag? Foto volgt in de volgende post, lukt zo niet..
@Bo: Bedankt @Chloe: Bij mij was het op mijn piek nog iets donkerder, maar dit ziet er idd al goed uit. Ik zou zeggen veel plezier vanavond
Hallo allemaal, Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Mijn nod was 1/12, had 2/12 een posi-test in handen en ben van het weekend gaan bloeden Nu mijn nod op de 31e, hoop dat we dit jaar allemaal mooi kunnen afsluiten!! NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Bo12 (1e kindje, 1 ronde na mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) 25. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal: 60 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 2 cyclus van slag, niets doorgegeven
Hallo dames, Ik ben een paar dagen niet hier geweest aangezien er in de nacht van vrijdag op zaterdag bij ons ingebroken is. Manlief en ik kwamen samen vroeg in de ochtend thuis met de auto en manlief heeft de daders zelfs nog proberen in het huis te houden door de vluchtroute te blokkeren. Ik ben zelf met de auto (die ik nog draaiende had gehouden voor het huis) achter een van de daders aangereden om een vluchtroute te kunnen doorgeven aan de politie. Het huis was een ravage, overal bloed van een van de daders die zichzelf verwond had aan het kapotgegooide raam, glas van het raam en spullen. Het enige dat ze mee hebben is mijn prepaidtelefoon (echt... wat moet je ermee???). Er is gelukkig via de inboedelverzekering al schoongemaakt en nu zijn we de eerste avond weer thuis. Hebben 2 nachten bij schoonouders kunnen slapen en moeten heel wat regelen. Dus mss ben ik hier net veel, of juist wel...
@mamavand: Ik vind het er op lijken. Maar ik vind dat dat kaartje van september in het begin lijkt op een zwangerenkaartje. dus ik vind dat je een mooi kaartje hebt! Maar het is natuurlijk altijd nog even afwachten! Maar de hoop is er al! @Enjoylife: welkom!!! Een roze jaarwisseling toegewenst meid!! @Mira: wat eng!! en dat jullie ze nog achtervolgen! wel goed dat ze niet echt veel mee hebben geschaard!! Ik zou ook even uit mijn huis gaan en elders slapen denk ik! brrrr...
Jeetje Mira, wat eng!!!!!!!!!!!!!!!! Oh ik zou dat echt niet kunnen wat jij hebt gedaan zeg. wat stoer van je!! Wel fijn dat alles al snel is schoongemaakt, en wat raar dat ze alleen je prepaid telefoon hebben meegenomen. Wat een sukkels Nou meid veel sterkte en ik hoop dat jullie het snel af kunnen sluiten en jullie je eigen weer veilig kunnen voelen!! Meiden, jullie moeten het even een paar dagen zonder mij geklets doen Ik vertrek morgen ochtend vroeg, ga lekker een paar dagen met manlief mee op de vrachtwagen! Ben donderdag of vrijdag weer thuis, dus lekker kletsen enneh...... THINK PINK
Mira jeetje das wel erg schrikken. Gelukkig hebben jullie zelf niks. Ik had verstyfd gestaan denk. Hoop dat alles snel geregeld is en dat je weer rust hebt. Lijkt me zo eng. Moet er niet aan denken. Nieuwe dames van Harte Welkom en klets gezellig mee in dit kippenhok waar gebroed wordt op de eieren. Waar mooie beebjes uitkomen. Voor nu zeg ik..............welterusten dikke knuffel en veel plezier met plezier maken. Wy hebben net plezier gehad. Lig nu met de billen omhoog hihi. Ik ga voor roze deze maand.
Kelly heel veel plezier vd week. Lekker van genieten. Cloe... dat wordt plezier maken!! Hup hup bed in..... Enjoylife hele dikke knuffel meid. Weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen. (ben afgestapt vant klussen, ik spreek nu over plezier maken en raar maar waar.....t moetje is eraf hier :-D ) wedden dat ik over een uur hier nog meelees en reageer
chloe: huphop! NAAR BED!! Voor jullie is het duidelijk bedtijd! Kelly: have fun! Hopelijk wordt je niet te misselijk in de vrachtwagen! Jeskejes: Wat goed dat het weer plezier maken is! ben er zeker van dat het dan altijd veel leuker is om een kindje te maken dan dat het een verplicht nummertje is! heb je ook geschommeld? Wij kruipen hier zo meteen ons bed in! Nog enkele last-minute dingetjes voor school aan het regelen en dan wild de nacht in hahaha
Goeieavond meiden! Hier gezellig Sint gevierd! Jullie leuke dag gehad?! @ Suusje, fijn dat de kamer af is! Zal vast mooi geworden zijn! @ Jeske, jeetje wat heftig zeg! Hoop dat je pa nu wel inziet dat hij af en toe even steun nodig heeft Maar dit is natuurlijk niet de juiste manier om daar achter te komen Heel veel sterkte voor je vader en moeder! Hoe voel jij je vandaag?! @ Mama van C en E, balen van je bloeding Wat betekend LF?! @ Princess, jammer! Succes met de volgende ronde! @ Hilli & Enjoylife, welkom! @ Mira, heftig zeg jeetje!!! Veel sterkte met de afhandeling! @ Kelly, fijne dagen! @ Jeske-met-de-billen-omhoog-aan-het-forummen, @ Allemaal, 'slaap' lekker! Hier ook maar bijtijds bed in...
Hihi Toekan komt weer op dreef... Veel plezier met de wilde nacht. Uh schommelen? Moet je nog maar eens een xtje uitleggen. Noorus ...met mij gaat t, begin op te knappen. Pa is wakker geschud. Idd verkeerde manier maar ben blij dat ie t nu inziet. Haha die smiley bij jou van bijtijds op bed zegt genoeg En ja wat moet je anders als vriendlief met woef lopen is. Ik blijf wel ff zo liggen en zp-en.
haha Jeskejes! Ik vertelde het vorige maand toch al? Noorus jij bent verontschuldigd! jij bent pas nieuw Als je net 'plezier hebt gemaakt', dan trek je als vrouw je benen naar je buik. Je maakt van jezelf een kommetje. Dan begin naar voor en achter te schommelen voor ongeveer 30sec. als je 30x schommelt, kom je er zeker aan met dit schommelen maak je een beweging waardoor het zaad naar je ei wordt 'gezwierd' omdat het slijm mee die beweging maakt! Baadt het niet, dan schaadt het niet denk ik dan! (LF= luteale fase: dagen na je ei)
Mira was heftig zeg! Iedereen die nog 'plezier' gaat hebben, have fun! We hebben vanmiddag al plezier gehad Ondanks ik wrs m'n ei al gehad heb, wat dan wrs niet bevrucht is blijven we maar fijn 'plezier' houden, vind het ook een prettiger wordt dan klussen En voor de rest slaap lekker!
Ik weet t nog jah, maar ben lui en niet teruggezocht wat t was en was er niet helemaal met gedachte erby toen Bedenk net dat als ik dat vd week doe dat mn vriend dubbel ligt van t lachen
even mezelf quoten van vrijdag 4 november "En een vriend van me wist me ook dit nog te vertellen: het is inderdaad goed om ongeveer 20 min moet je poep op een kopkussen te liggen, MAAR wat nog beter zou zijn is dat je daarVOOR, dus echt vlak na de daad, een schommelbeweging maakt. Je trekt je benen dan naar je buik (dan zitten je bekken al omhoog) en dan schommel je ongeveer een halve minuut tot een minuut heen en weer. Die beweging zorgt er voor dat de zaadjes sneller bij het ei geraken, omdat je de vloeistof dan mee 'omhoog zwiert'... Wij hebben het deze week alleszins getest, we zullen zien of het resultaat heeft" herinner je het nu weer Jeskejes?