nou ja merkkleding of niet, vingino of wibra.. als je zelf je kind er maar mooi uit vindt zien toch??? en of je nu in een half jaar 1 broekje van 60 euro koopt of 3 broekjes van 20 euro.. maakt niet uit toch? ik zou zelf eerder de goedkope kopen en dan wat vaker wat nieuws kopen als het eerder stuk gaat, kan je lekker vaak leuke dingen shoppen hihi
H&M en Hema etc. zijn idd geen merken maar daar wissel ik de merkkleding mee af. Of beter gezegd vul ik mee aan. Vooral voor de basics zoals rompers, sokken ed. Cars zijn idd mooie spijkerbroeken van. Vingino, pointer en Name-it heb ik ook veel van. Maar bv ook timberland g sus en dat soort merken. Ik struin gewoon allerlei sites af. En alles wat ik mooi en goedkoop vind, gooi ik in mijn mandje. Soms moet er dan ook weer wat uit, want soms schrik alsnog als ik bij ´de kassa´ kom.
Ja jez, klopt hoor. Van wibra en zeeman heb ik ook wel kleding soms hoor. Vooral zomerspul, lekker goedkoop. Voor 4 euro heb je soms al een leuk speelsetje. Laatst waren bij de wibra sjaals en mutsen enzo in de aanbieding. Gelijk van alles meegenomen, want die dingen raken altijd kwijt bij ons.
Ff snel vanuit de auto....operatie niet doorgegaan. Natrium toch wat te hoog en willen geen risico nemen. Waarschijnlijk morgen. Zuster en arts assistent mee staan praten. Was fijn en open gesprek. Pa gaat naar maatschappelijk werker. En....Assistent vond mama bijzonder goed vanmorgen vergeleken met afgelopen tyd. Ze draait dr nek ook weer. Rn miss raar maar ben blij en opgelucht dat ze weer op MC ligt. Verzorging is daar beter omdat ze 1op 1 of 2 staan en meer tyd ervoor hebben.
Suusje heel veel succes morgen. Ik had ook uitstrijkje en inwendige echo. Ik vond t mee vallen. Paar weken terug deed t zeerder die gyn was niet zo flauw hihi. Maar wy hadden vantevoren vragenlijst gehad om in te vullen. Veel succes
Hoi Dames! Ik heb er een mega zware werkdag opzitten! ben dus even snel over de berichten heen gegaan, maar heb ze niet echt grondig gelezen. Om op mijn tempreacties te reageren: het ei zal in aantocht zijn, maar verwacht het toch niet voor het weekend hoor. ik verwacht het ergens tussen dit weekend en het volgende weekend... (als hij natuurlijk weer niet met vertraging is) Suusje: ben benieuwd naar je GYNbezoekje van morgen! Laat je iets weten hoe het was? Mira: kan geloven dat je bang bent! Zou ik ook zijn na zo een voorval! Mukje: welkom! Hopelijk lukt het toch, ondanks de kiste, om het jaar in gezelschap af te sluiten! mamavand: we kunnen alleen maar afwachten vrees ik! Rosa; begrijp goed dat je er wat bang voor bent! We zien wel waar je aan toe bent deze maand! neem je tijd lieverd! Kelly: addict! gewoon vanuit de vrachtwagen! (veel plezier schat!) Jeskejes: spijtig dat het vandaag niet doorging; Maar wel goed dat ze geen risico's nemen!!! Zo hoop dat ik niet al te veel vergeten ben..
Weet iemand of ik bloed moet prikken... mijn pa is jarig en wil graag een wijntje drinken maar als dat moet dan is het niet verstandig om te drinken...
Ik moest week na vermoedelijke eisprong laten prikken en 2e, 3e dag van ongi. Dus je kunt wel wijntje drinken hoor.
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) 25. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Rosa (2e ronde, 5e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal: 63 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Zomerrr je staat erbij. Succes meis. Hoop dat ik niemand heb overgeslagen, trek anders nog even aan de bel
pfff ik moet hier dringend het huis wat aan kant zetten.. onze huisbaas komt woensdag langs ivm onze opzeg en volgende week begint waarschijnlijk de stroom van mensen die ons huis willen bezichtigen... ik heb er zó geen in! ik kijk zo uit naar onze nieuwe woonst, maar heel dat gedoe van nieuwe huurders, verhuizen,... mogen ze van mij afschaffen hoor. Ik heb heb hier 1 kamer, die werkelijk vól staat met spullen van mijn school en dat wordt echt een heel karwij omdat tegen woensdag een beetje deftig aan kant te hebben..... Was het al maar een paar maand verder! oke, sorry voor mijn off-topic gemopper even! nu weer back to business: dames goed klussen vanavond he! Ik voel dat er een paar eitjes op springen staan!
He meiden, Hier ook weer een berichtje van mij. Toch maar even contact gehad met de huisarts en die wil dat ik even langs kom. Kan morgenmiddag terecht. Ben nog steeds misselijk en lijkt alleen maar erger te worden , voel me gewoon helemaal niet tiptop zeg maar. @suus: succes morgen!! En gefeliciteerd met je pa @toekan: leuk een nieuw huis!, nog even door de zure appel meid Verhuizen is inderdaad niet leuk, maar waarschijnlijk krijg je er iets moois voor terug...
Toekan succes met opkuisen. En offtopic vind ik niet erg hoor. (kdoe niks anders, sorry) En ja veel plezier iedereen met de aankomende eieren. Hier helemaal blij....mama was goed wakker en bij weggaan zei ze houdoe en dat we moesten uitkijken. Bij binnenkomst begon ze te lachen en zei ze hallo. Zoooo blij nu. Sorry ff oftopic maar ben blij
Jeskejes, wat super!!!!! Nu op naar een goed herstel voor je moeder!! Toekan, succes met opruimen en natuurlijk daarna met plezier maken in bed Hihi! Ik heb vandaag de hele dag buikpijn gehad.....geen idee of het iets betekend! Keek net toevallig wat de calculator hier zei en die gaf aan op 5 dec innesteling! Ach.....ik maak me niet meer blij met niks Afwachten maar weer!! Vanmorgen had ik trouwens een fotoshoot! Een klein lief meisje van 4 maanden! Echt een schatje!!
@suusjelove: als ik t goed heb onthouden heb je,morgen je afspraak in het zh, succes meid! @jeskejes:las net dat t veel beter gaat met je moeder, wat fijn zeg! @allen: wat duurt 17 dec nog lahahanggg!