NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde , 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) 24. 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) 27. 28. 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) Totaal: 22 zwanger,ongesteld, vlindertje, MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Heb mezelf erop gezet!
Het is idd erg rustig! Mijn ongesteldheid is net voorbij, inprincipe kunnen we weer aan de klus. Weet alleen niet of het mag eigenlijk, heb volgende week dinsdag een inwendige echo. Manlief moet ergens deze week of volgende week z'n zaadjes wegbrengen en hij mag 3 dagen daarvoor geen sex of iets anders gedaan hebben.
op die manier... en ze hebben je nog geen datum gegeven voor het binnenbrengen van de zaadjes? Ik denk niet dat jouw inwendige echo het in de weg staat Maar de zaadjes van je man, moeten natuurlijk in topvorm zijn!
je kan wel sex hebben alleen als je man dan klaarkomt binnen die 3 dagen dan klopt de telling niet meer. dus dat zou jammer zijn. voor de inwendige echo maakt het niks uit. hier pas vanaf volgend weekend de 'klusdagen' . hoop dat ik tenminste meteen weer een goede cyclus heb. maar het is altijd onregelmatig zo tussen de 29 en 35 dagen , dus het is zoeken naar mn ei.
We kunnen gewoon binnenlopen om het af te leveren. Hebben van de huisarts mooi potje meegekregen. Dat is ook zo.
ooh amanda: straks binnenbrengen zou ik zeggen hahaha dan kan je weer genieten! aukje; ik ken het. Ik was altijd heel regelmatig behalve de twee laatste cyclussen.. dus ik moet ook op zoek naar mijn ei. Gewoon vaak genoeg klussen, dan raak je het wel!
Haha! Dinsdag moet we toch in het ziekenhuis zijn, dus brengen het dan wel gelijk langs. Is net zo makkelijk. We hebben nu in elk geval nog een dag of 3. Hier ook van die leuke onregelmatige cyclussen.
Oh ik herken die onregelmatige cyclussen helaas ook.. hier vanaf juli bijgehouden en varieert tussen de 27 en 32 dagen. Ik gebruik verder geen ovulatie testen, en zie mijn vriend momenteel door werk helaas niet elke dag wat raden jullie aan? Om de dag?
ja om de dag is het beste zeggen ze voor de kwaliteit van het zaad. hier helaas nog een ander anticonceptiemiddel haha, onze dochter, man wat heb ik een slaap savonds als ik thuis kom van mn werk. dan wordt er niet geklust. het is vaak 'klussen' in het weekend. haha. sperma wegbrengen. had het in mn beha gestopt omdat het warm moest blijven, stond daar bij de balie met een rood hoofd dat ding uit mn beha te halen. ahum.
Amanda haha profiteer dan maar van die drie dagen! Chloe Jasmine: gewoon klussen wanneer je zin hebt! Is dat om de dag is dat goed, is dat elke dag is dat ook goed, zitten er twee dagen tussen ook prima hoor! je moet je er zelf nog goed bij voelen ook e
Chloe, ze zeggen idd dat het het beste is om het om de dag te doen. Sorry Aukje, maar zie het al helemaal voor me. Hier adviseerde de huisarts om het potje in een washandje te stoppen en dan onder je oksel naar het lab te vervoeren. Geloof best dat je 's avonds weinig puf meer hebt.
Dankjewel voor de tips! Als het aan mij ligt doen we het namelijk elke dag haha! Als het aan m'n vriend ligt meerdere keren per dag denk ik
Hier ook nog geen ei in zicht, maar dat is geen reden om niet te klussen natuurlijk. Wij houden om de dag aan en tot nu toe is het nog steeds leuk en geen "moeten" gelukkig. Kan me voorstellen dat je dat op een gegeven moment wel krijgt als het niet wilt lukken.
Hey meiden hoe is het hier, Hier gaat het goed we zijn maar weer begonnen met klussen om de dag! En dan maar zien wat het betekend. Ik ga alleen aan het einde van de maand tempen zodat ik dan niet onnodig hoef te testen! we zullen zien wat deze maand gaat brengen! Nou meiden succes allemaal
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde , 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) 24. 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) 27. 28. 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) Totaal: 23 zwanger,ongesteld, vlindertje, MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven
Ik ben een beetje aan het kijken naar ovulatietesten.. Vind het in een geval van onregelmatige cyclus en niet vanzelfsprekend de mogelijkheid hebben elkaar elke dag te zien, toch wel ideaal. Iemand ervaring hiermee?
Ik heb ze geprobeerd van testjezelf en van zwanger en kids. De één is een cassete en de ander dipstick. Die laatste zijn opzich makkelijk en niet duur. Molly, je pendels zijn wel gunstig deze maand!