Hallo allemaal, Spannend hoor zo'n lijst Ik wil me ook graag aanmelden. 30 december verwacht ik nod. Eerste kindje..... Dus ook heel spannend! Dat zou wel een knaller voor het nieuwe jaar zijn... Nog even wachten
Itsme ja vanaaf ging t echt stuk beter met dt. Morgen wel.operatie dus das spannenf. En ja 17 dec duurt nog lang. Kun je nagaan hoelang t duurt voor 29dec Ga alvast duimen voor je dat je mooie posi test hebt!!! Menneh, welkom meid klets lekker mee en tis idd spannend. Op naar een mooie test. Ist de 1e ronde?
Dank je Jeskejes, ik ga het hier vast naar mijn zin hebben. Voor ons de eerste ronde na echte eigen menstruatie. Vorige maand gestopt met de pil en afslopen week mijn eigen menstruatie gehad. Dus ben erg benieuwd hoe snel het allemaal gaat, dat hoop ik tenminste.. Zoals een ieder
Jeskejes: succes/sterkte morgen voor je moeder! En Suus succes bij de gyn! Mennehh: welkom! Denk toch dat ik nog geen ei heb gehad aangezien m'n temp laag is vandaag. Hoogte vd temp kan door verschillende factoren anders zijn. Nog paar dagen en dan ben ik über vruchtbaar, nou dat hopen we dan maar Slaap lekker voor straks allemaal!
Hallo dames Op de vorige lijst op rood maar vol goede moed op naar de volgende ronde. Wil iemand me op 25 december zetten? 5e ronde 2e kindje. T zou wel een mooie datum zijn, met kerst. Bij mijn eerste kindje had ik 24 dec positief getest, hoop dat ik nu weer een mooie kerst verrassing krijg. En voor alle andere dames die lang of kort aan t wachten zijn natuurlijk ook!
Haai meiden! Even snel reageren, net terug van werk en morgen om 7:00 mag ik weer @ KV-test, wat is het? @ Jeske, fijn dat het wat beter gaat met je moeder! En dat je zo happy bent! @ Toekan, succes met opruimen @ Enjoylife, succes bij de HA morgen! @ Mennehh, welkom en succes! @ Justjes, hoop ook op een kerstkado! Voor ons allemaal! Nu slapen om 6 uur gaat de wekker weer Trusten allen!
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) 25. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Rosa (2e ronde, 5e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje)µ - mennehh (1e ronde, 1e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal: 65 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Mennehh en Justjes: welkom!
Goedemorgen allemaal. Hier denk aankomend ei :-D Althans...denk ik, maar je weet t maar nooit met mijn lijf.
hoi allemaal! hier een belabberde morgen.. temp 36.9, mooi gestegen, maar niet van mijn ei hoor... Pfff voel me echt ziek! En vandaag komt dan die Goede man naar school.. pfff lekker veel drukte, waar ik met mijn brakke stem niet boven zal geraken. Gelukkig moet ik maar een halve dag werken. Alhoewel er hier thuis ook wel wat werk op me ligt te wachten Jeskejes: veel succes met de operatie van je moeder! Suusje: veel succes bij de GYN vandaag! Noorus: veel succes op het werk... ben je verpleegster ofzo dat je met shiften werkt?
Toekan ik hoop niet dat je ziek wordt. Beterschap meid en succes en plezier op school vandaag. En vanmiddag met huisje aan kant maken.
Goedemorgen dames, Toekan balen dat je nu niet op je temp kan vertrouwen. Probeer ondanks de drukke dag je wel een beetje rustig te houden. Hopen dat je niet ziek wordt. Jeskejes hoop dat je toch gelijk hebt en dat je ei eraan komt. Sterkte vandaag met de operatie van je moeder. SuusjeLove hoe laat is jouw afspraak bij de gyn? (Dan weet ik wanneer ik even extra hard moet duimen.) Nieuwe dames welkom!! Noorus KV-test is een zwangerschapstest van de kruitvat. Het is een eigen merk test en er zitten 2 testen in een doosje voor 5 euro.
beterschap Toekan. Hier is mn temperatuur gestegen dus mn ei is geweest, mag nu ook op het wachtbankje. Vrijdag wordt mn zoontje alweer 3 jaar, alsof hij de laatste week nog niet genoeg kado's heeft gehad. Fijne dag allemaal!
hoi dames, even een vraagje 29 nov was mijn nod ik ben het toen rond een uurtje of 5 geworden en heb gewoon 5 dagen gebloed todat het helemaal over was normaal gesproken maar 3 dagen ongie zou nu dan mijn ei later zijn ??.. of maakt dat niks uit?? ik had een gezzelig weekend uit eten geweest met manlief en mn ouders en we hebben zondag onze kerstboom gezet
@suusjelove, heel veel succes bij de gyn! @Jeskejes, sterkte vandaag en dat het maar een voorspoedige operatie mag zijn van je moeder. Tot vanavond all
Goedemorgen Dames, Ben net thuis... Heb al bloed moeten prikken... Gesprek was heel erg veel info... Had een gynaecoloog en er een in opleiding.... Moest eerst allerlei vragen etc beantwoorden... Toen kreeg ik onderzoek... Dat was wel ff raar... Maar nog bedankt voor de jurkjes tip... Kreeg eerst onderzoek met eendebek, toen ging hij voelen en daarna nog eens een inwendige echo... Ze zagen heel veel (te veel) eiblaasjes... en deze doen niet iedere maand heel erg hun best om te groeien tot een eitje... Dus de conclusie is PCOS... Ik heb bloed moeten prikken en mijn vriend moet morgen zijn zaadjes brengen... Ik moet op de 8ste dag van mijn cyclus weer terug voor een nieuwe echo....