Nu ik hem ingevuld heb geeft hij een kruis! Maar pas op dag 17, terwijl ik zelf denk dag 15! Toen had ik ook steken.... Mijn tempkaartje ziet er in ieder geval niet uit zoals normaal?!
Gek hè, met zo weinig info.. Ik denk dat FF niet eerder een kruis zet omdat er in de dagen daarvoor te weinig info is. Maar toen ik je kaartje net had bekeken voordat FF een kruis had gezet, had ik zelf ook verwacht dat FF hem dan daar zou zetten.
Na dag 15 stijgt de temp niet snel genoeg. Terwijl na dag 17 gaat je temp 0,2 omhoog. Daarom zet FF daar een kruis. uhm.. denk ik dan.
Oke, thx voor je info! Het zou kunnen natuurlijk....met op dag 15 een posi ovu test! Ach....we zien het wel! Maar na ei heeft mijn kaartje er nog nooit zo uit gezien! Daarvoor idd niet bijgehouden Normaal gaat hij vrij snel naar de 37.0 of hoger. Nu niet. Maar goed, temp zegt ook niet altijd alles
Liefkleintje als je posi ovu test hebt kan t nog ff duren voor je eispringt. Binnen 24 en 36 uur dacht ik.
Nee klopt temp zegt ook niet alles, even als ovutesten. Maar het kan wel een posi ovutest op dag 15 en dan dag 17 eisprong. Ik zou nu wel door blijven tempen hoor. Kijken wat je temp de komende dagen doet.
Temp zegt idd niet alles. Mn temp is nu weer 3 dagen 'normaal' en FF heeft mn ovulatie-stippellijn weer verwijderd!!! Yes, yes, waar je al niet blij van kan worden... Ga dr vanuit dat ie over een paar dagen wel komt Succes allemaal!
Ik weet dat mijn ei niet gelijk springt idd Maar omdat ik op dag 15 hele tijd steken had, dacht ik dat het die dag was! Maar zoals vaker blijkt, kan je je lichaam je voor de gek houden! Gelukkig plezier gemaakt op dag 9-11-13-15 en 17! Moet genoeg zijn toch? Ik temp nu wel ff door ja! Wilde eigenlijk een ronde zonder tempen en testen, maar ik kan het niet! Hahahaha! Geeft mij juist houvast. Hoezo controlfreak?!?
Liefkleintje als t jou houvast geeft, moet je dat gewoon doen he meid. En zo te horen hebben jullie genoeg plezier gemaakt. Wist niet dat je dag 15 steken had. Had dat ff gemist. Maar wat je zegt....lichaam kan goed zijn in voor de gek houden.
GOEDEMORGEN!! mennehh; wanneer er geen complicaties zijn geweest mag je na 6 weken gewoon weer aan de klus hoor ze hebben liever dat je wat langer wacht maar uiteindelijk is het je eigen keuze en kunnen ze je alleen advies geven.. in mijn geval was dat advies nog best positief ook liefkleintje; wat een goede stijging.. FF geeft je idd daar een kruis omdat je temp meer stijgt. ik heb gisteravond en vanacht die steken en kramp gehad (lijkt op eisprong) maar de ovutesten blijven witter dan wit.. hoop stiekem dat ie al geweest is, dan zou k nu op 6/7 dpo zitten mn temp is trouwens wel wat gestegen vanmorgen
Vorige ronde had ik op vrijdag zulke steken. Ik dacht toen ook dat het mijn eisprong moest zijn. Maar de woensdag erop is hij pas gesprongen. Was ook heel duidelijk aan mijn temp te zien. Ook een week lang vruchtbaar slijm. Dus als ik niet had getempt had ik echt gedacht dat die vrijdag mijn eisprong was geweest.
Gezocht: lampje in je navel dat gaat branden als je ei t diepe in gaat springen en dat gaat knipperen als je zwanger bent.
zeker!! of zo'n test die dag na klusen zegt "gefeliciteerd, u bent zwanger" lijkt me allemaal wel wat
Hoi dames, Gisteren het gesprek op het politiebureau gehad, bleek een getuigenverklaring te zijn. Manlief mocht alles nog een keer vertellen, dit werd opgenomen en daarnaast ook meteen uitgetikt. Heeft bijna 1 uur in beslag genomen waarbij ik niet aanwezig mocht zijn voor het geval hij mij kon beinvloeden met zijn verhaal. Manlief wordt mss nog opgeroepen om zijn DNA af te staan, om zeker te zijn dat het bloed niet van hem is (hoewel hij niet gewond is geraakt, maar het zekere voor het onzekere en wij hebben niks te verbergen!) Na manlief mocht ik mijn verhaal doen, ben daar bijna 45 minuten mee bezig geweest omdat ze over mijn verhaal nog helemaal niks hadden staan. Ik wordt mss nog opgeroepen voor een fotoconfrontatie aangezien ik 1 van die mannen redelijk goed heb kunnen zien. Daarna nog even gepraat over hoe het onderzoek ervoor staat. Daar wil ik op het moment nog niks over kwijt, maar ik kan zeggen dat we erg blij zijn met wat de politie nu aan het doen is. Wat betreft ons zelf. Manlief is vandaag weer gaan werken. Hij gaat proberen een hele dag te werken, mocht het niet gaan komt hij naar huis. We nemen onze eigen voorzorgsmaatregelen zodat we ons 'veilig' voelen, hoewel dat nog niet echt lukt (heb net tot 8.50 uur in bed gelegen zodat het licht was beneden). Ik ben vandaag dus voor het eerst alleen thuis, durf de keuken niet alleen in (daar hebben ze de ruit van ingegooid en dat lag helemaal onder het glas en het bloed), dus eten zal er nog wel even niet van komen tot manlief thuis is. Helaas ligt de badkamer nog na de keuken, dus ik ben net met een aanloop door de keuken gehold om even naar het toilet te kunnen. Het gaat een lange dag worden Ik heb verder niks teruggelezen, sorry meiden! Las iets over 'hilarisch' dus heb wel nog gelezen over dat lampje. Mocht iemand hem vinden, dan wil ik er ook wel een
Goedemorgen! @jeskejes: wat een goed nieuws van je ma!! ... Het lampje is misschien wel het beste idee van nederland en ik denk dat je er stinkend rijk mee kan worden Gisteren bij de huisarts geweest en de klachten die ik heb kunnen nog ongeveer een week aanhouden. Ook nog even een zw-test gedaan op aanraden van de HA en deze is vandaag echt helemaal wit, dus we kunnen nu echt een nieuwe ronde in