NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    haha dat is indd een half jaar pauze..
    einde deze maand als ik niet zwanger ben aan de anticonceptie.
    We hebben zoiets van als het deze maand raak is dat is het lot ons goed gezind.
    Zo niet doen we lekker rustig aan en gaan we het een beetje plannen en hopen dat we dan snel zwanger zijn...

ook speelt mee we hebben al 5 kids samen ( samengesteld gezin) en we willen eigenlijks niet nog een kindje in de maand sep,okt,nov hahah die maanden zitten al zo vol verjaardagen..

Mja is natuurlijk ook maar te hopen dat het dan geliojk raak is..
    En een half jaar wachten is ook niet erg kunnen we effe goed sparen... als we dan beginnen en zwanger worden als we dan bevallen zijn de jongste 2 ook bijna 3 en bijan 4 of al 3 en 4..

2. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

hopen dat het bij ons anders uitpakt............:d

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemiddag dames heb bijgelezen maar ben t weer allemaal kwijt...sorry. Daarom maar een knuffel voor iedereen die t kan gebruiken.
    Hier al hele dag steekjes rechts. Zou dat mn ei kunnen zijn? Dan zou tie weer vroeger zijn. Komt miss door de tarwekiem. Ikkuh nie wetuh.....

Ja beste idee van Nederland...zon lampje in je navel. Ah we moeten er beetje de lol inhouden en blijven lachen he.

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Whaha mama van c en m lees net over je klustrein!!!! Geweldig....hoop dat ik m niet net gemist hebt. Ist een stoptrein, intercity of HSL trein???

5. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Pfff net weer met de hond naar buiten geweest maaarree ik waai uit mijn jassie!! ... Wat een weer zeg ;) .. Gelukkig wel droog:)

@jeskejes: sorry geen ervaring met tarwekiem...

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Tis heel raar weer. Dan zon. Dan donker. Waait knoerdhard en dan regen en dan droog. Pff geen pijl op te trekken. Lekker binnen blijven.

7. Enjoylife

Lekker binnen blijven zou ik best willen doen, maar doggie moet echt een keer naar buiten :D
    Nu is hij niet heel moeilijk en brengt zijn leven slapend door en staat pas op wanneer ik mijn schoenen aandoe, maar toch :cool:

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Thea23 Oké misschien een roze gelukje in december en anders lekker rust. Kan soms natuurlijk ook heel goed zijn.
    En wat betreft je planning, herkenbaar hoor. Ik heb zelf 4 kinderen waarvan de jongste nu bijna 15 maanden is. Ik overweeg ook soms om toch nog even te wachten. En ik heb ook wel wat maanden waarvan ik denk, dan liever even niet.
    Weinig leeftijdsverschil is natuurlijk heel mooi, vooral als ze wat ouder zijn.
    Maar in het begin is het toch best pittig. Dat begint al tijdens de zwangerschap. Dat ze dan nog graag gedragen willen worden terwijl je zelf tonnetje rond bent.
    En sparen is zeker ook heel erg fijn.
    Nou iig veel geluk!:)

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Uhm.. is het niet een schommeltrein?;)

10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Toekan ik weet niet of je ook online komt, maar hoop dat je je al iets beter voelt. Nogmaals beterschap!

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    we hebben een meisje van 8 en een jongen van 6 een meisje van 4 en een meisje van net 2 en een jongen van net 13 maanden...

Was tot kort (17-11) zwanger van een tweeling maar dat ging helaas niet goed ....

Nu kijken wat het lot doet en anders doen we het op onze manier :)

De oudste en de jongste zijn van mijzelf de andere 3 van mijn vriend en zijn geweldige ex broedkip ( kan het geen moeder noemen sorry )

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Het is heeel raar weer indd...
    hier schijnt de zon en regen tegelijk.. dan weer droog dan weer hagel en enorme windvlagen.

moet eigenlijks nog naar de supermarkt maar mn zoontje is nie echt 100% zn kiesjes komen door +verkouden+spuitluiers+humeurig
    Daarbovenop krijgt ie morgen ook nog een prikje bij het CB
    eens kijken morgen hoelang die is nu .. ( 13 maanden en zit in maat 92 )

13. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

ooh is zeker wel een flinke knul....
    mijn dochtertje van 2 jaar en 4 maanden zit pas op maat 92;)

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Owja we noemen t de plezierige schommel-klustrein!!!

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mijn jongste is ook een zoontje, van sept´10 en heeft precies hetzelfde + nog droge en knalrode wangen. Zijn hoofd voelt ook warm aan. Dus ik blijf zo veel mogelijk binnen met hem vandaag. Hier ook heel raar weer.
    Geen idee wat hij weegt en hoelang hij is, vorige afspraak afgezegd omdat hij toen ook al niet lekker was. Maar hij zit nu in maat 86/92. (afhankelijk v/h merk)

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja dat is hem!:cool:

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

rosa ik zie dat wij rond zelfde periode Ei sprong hebben...
    hier 25 ste NOD bij jou ?

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb zelf een schatting gemaakt. Vorige ronde was de 1e ronde, had op dag 20 een eisprong. Op 13dpo positief getest maar op 19dpo begon het mis te gaan. Dat was 21 november.
    Maar bij mijn jongste had ik 2 rondes getempt en had ik beide rondes een ei op dag 16. die 2e temp ronde raakte ik zwanger dus meer info heb ik niet.
    Dus ik heb mijn nod eerst maar op 25 dec gezet.

19. Enjoylife

Wat een naar bericht Rosa:( .. Ik duim voor je dat deze maand jullie meer geluk mag brengen

20. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    zooo thea, ukkie van 13mnd en maat 92 :$ mijn oudste uk is bijna 3 en heeft dezelfde maat :$:D

als je het goed doet is de klustrein een stoomtrein;) en af en toe een HSL hahah

Deel Deze Pagina