Super, dankjewel! Heb net zwanger & kids ovulatietesten besteld. Is het normaal dat je gewoon 1 keer per dag test? En dan het liefst elke dag rond dezelfde tijd?
Ik heb elke dag rond hetzelfde tijdstip getest. Maar sommige testen meerdere keren per dag. Bleegh, moet eigenlijk werken, maar er is hier helemaal niks te doen. Ga zo dadelijk uit verveling maar de receptie (werk op een bungalowpark/camping als receptioniste) schoonmaken.
@ Amanda 13: ja, het wordt een spannende maand voor mij! @Chloe Jasmine: ik één ovutest oer dag en dan als ik thuis kom van mijn werk, elke keer rond dezelfde tijd. Ik heb begrepen dat het stofje waar de test op reageert 's morgens meer in je bloed zit dan 's avonds. Dus als je te vroeg test kan hij vals positief zijn. Bij mij staat er in de handeling tussen 10.00 uur en 20.00 uur voor het beste resultaat.
Oh fijn! Dankjewel voor de info. Ben echt heel erg benieuwd hoe deze derde ronde eruit komt te zien met de ovulatietesten.. wellicht hebben we het de afgelopen twee keer gewoon op het totaal verkeerde moment gedaan Pff vandaag ook gelijk eens ontzettend heftig ongesteld.. heb zoveel krampen dus lekker rustig aan doen.
ongi is er vandaag toch al goed doorgekomen. Dus officieel mag ik er nu ook bij.. (ook al stond ik al onofficieel op de lijst)
Balen Toekan! Zo, de receptie is schoon, die kan er weer een weekje tegenaan. Wat zullen we nu eens doen?
Hoi Thea, Hoe lang heeft jouw bloeding geduurd? Hoe is het nu met je? Niet verkeerd opvatten hoor, maar vind het fijn om je hier tegen te komen, we waren samen juni mama. Ik begrijp dat jullie er ook weer meteen voor gaan! Ik hoop voor jou snel weer op een wondertje(s) Knuf!
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde , 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) 24. 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) 27. 28. 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) Totaal: 23 zwanger,ongesteld, vlindertje, MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven __________________
Is hier idd nog rustig op de lijst. Maar kan nog komen denk ik. Tja, als je als mij een lange cyclus heb sta je iig als een vd eersten op de lijst
Ja! Dit is toch wel een beetje je uitlaatklep.. verder weet (vaak) niemand anders behalve je vriend of man dat je het aan het proberen bent, dus is wel fijn om er ook met andere over te kletsen. Dat december maar een mooie, feestelijke, roze maand mag worden
ik kijk er al gewoon maar naar uit dat mijn ongi voorbij is... en het is nog maar pas begonnen En inderdaad, hier kan je het tenminste delen terwijl je in het dagelijkse leven tegen niemand iets kan zeggen. En je man, ja dat is waar, maar de mijne zou het na een tijdje beu worden als ik hem voor het minste er iets over vertel denk ik... dus hij is wel blij dat ik hier wat mijn zeg kom doen Wat de rust betreft: dat zal wel gaan veranderen! haha, ik ben er nu e ik ben een echte tetterkont!(zelfkennis) Maar heb ook wel 'stille' momenten hoor
Pff hier hetzelfde.. Jij ook vandaag ongesteld geworden, he? Heb ook echt veel last van m'n buik. Ik las in het vorige topic iets over een chocolade letter.. al gekocht?! Ik heb lekker Mexicaans eten besteld.. Mocht wel, door die gemene, extra lange cyclus deze maand. Hopelijk is het snel voorbij en kan ik deze ronde beginnen met ovulatietesten! Hahah klopt.. mijn vriend zou ook gestoord worden denk ik Alleen maar gezellig, dat kletsen Ik heb 't gevoel dat december een erg mooie maand gaat worden!
De enige die het bij ons weten zijn m'n schoonzus (hebben er lang overgedaan om een kindje te krijgen, stonden aan het begin van de mmm), m'n moeder, m'n collega en m'n man natuurlijk.