@jeskejes, hoop ook dat het deze maand gaat lukken voor jullie, ook om een positief en vrolijk nieuws te hebben voor je vader en moeder. Je kleine wordt vast een hartendief
Jeskejes: Wat fijn dat je moeder weer wat opknapt. Praatjes krijgen is dan een goed teken Ik blijf duiken voor haar!!! Hier een dagje zusje op bezoek gehad. Ze is net naar huis gegaan al hoewel manlief om half 2 al weer thuis was omdat er gewoon niks uit zijn handen kwam op het werk. Gelukkig vond zijn baas dit geen probleem. Toen manlief eenmaal thuis was leuke dingen gedaan in huis, filmpje kijken, kletsen over vanalles, beetje dollen met elkaar, om het gevoel van een thuis toch weer te krijgen hier. Morgen gaat manlief weer proberen te werken. We zullen zien hoe het hem dan vergaat, maar merk dat het hem toch nog hoog zit. Voor mij zal morgen in het teken staan van proberen wat eerder uit bed te komen, oefenen met het 'alleen thuis zijn' en het in de keuken durven komen als ik alleen thuis ben. Vandaag al 4 uur alleen geweest, hopelijk morgen een paar uur langer! Ik weet eigenlijk helemaal niet of jullie op mijn gezwets zitten te wachten... Als iemand het een probleem vind, mag deze persoon het gewoon zeggen hoor
Thnx Angel. Ik ben voor iedereen op de lijst aant duimen en hopen. Tis de laatste lijst van t jaar en die moet gewoon knalroze worden. Mn ouders en schoonouders en tante weten van onze kinderwens. En t zou een super cadeau zijn. Kom op dames. Op die klustrein en dan overstappen op de ROZE wolkjes trein!!!!!
Mira zwets maar raak hoor (vind t geen gezwets) en je moet t gewoon kwijt en dat kan hier. Want hoe t met je gaat heeft invloed op je cyclus enzo. (je snapt wat ik bedoel) Meid hoop dat t steeds beter gaat en t huisje jullie huisje weer wordt. En fijn dat zn baas er begrip voor had.
jeskejes; t is ook niet gek dat je na 13 rondes leeg raakt. helemaal met de situatie van je moeder erbij! misschien kom je wel een beetje tot rust nu ze al beter gaat mijn cyclus is behoorlijk verwarrend dit keer.. ben pas op cd9 begonnen met tempen omdat mn ei vorige keer op dag 17 kwam. baal dr nu een beetje van want mn temp was toen lager dan de dip die ik de afgelopen 2 dagen had. heb op dag 10 mn eerste ovutest gedaan die was licht.. de testjes daarna zijn amper zichtbaar. ik ga er nog maar vanuit dat mn ei nog moet komen mannetje heeft een ander idee haha hij denkt ei op dag 9 dus nu 7 dpo sterker nog.. hij heeft net een vroege test in de badkamer gelegd zodat ik die morgenochtend kan doen (lummel ) doe morgen wel weer een ovutestje en als die weer nega is, dip ik de vroege test ook nog ff in de pies
Haha die mannen soms he. Zou wel een stunt zijn als tie posi is. Hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt over je cyclus. Haha ik wil graag 'gevuld' zijn eind van t jaar. Maar bedoel leeg raken door de situatie van nu. Dat vreet. Rare is dat ik net een zwangere buik heb.(bij stress zet ie uit bij mij) Maar ben in een week tyd weer 1.5kilo afgevallen. Zusters zeggen dat ik afgevallen ben. Oke dan....dus ff op weegschaal gestaan.
Geloof dat het bloeden bijna stopt. Het was 3 dagen best veel (vooral gisteren) en de hele dag door heel helderrood bloed. Geen oud bloed erbij. Ben wel blij als het stopt
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK - 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje)µ - mennehh (1e ronde, 1e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal: 71 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Mezelf jammer genoeg van de lijst gehaald! Gister een knal positieve ovulatietest, en helaas is mijn vriend sinds eergister dringend voor zaken een week naar het buitenland. Hoop voor jullie allemaal een super roze december, en hopelijk zie ik jullie allemaal niet in het januari topic!!
He bah Cloe..das niet leuk zacht gezegd. Wanneer hebben.jullie nog plezier gemaakt? Want zwemmers kunnen langer leven dacht ik. Hoop snel voor jullie een mooi wondertje meid.
Hoi meiden!! Hier even een flink ego berichtje Vandaag 1e afspraak gyn geweest. Heel gesprek allerlei vragen. Moet drie keer bloed prikken dan over 4 weken terug komen om uitstrijkje en echo dan zijn ook de bloedresultaten binnen. Ook zei mevrouw even tussen neus en lippen door dat ik te dik ben!! En mocht ik evt behandeling nodig hebben dat ik eerst ...kg moet afvallen anders behandelen ze me niet. Dit was voor mij een enorme schok. Ben heel dag al chagereinig en verdrietig! Zit er zelf al mee dat ik overgewicht heb... En dan ook nog eens mijn droom van tafel vegen!! Ben alles zat op dit momen! Ik probeer ook even wat afstand te nemen van mijn wens en zal ook minder posten op zp. Als er nieuws is laat ik dat weten als jullie willen. We gaan wel gewoon samen gezellig blijven maken. Voor iedereen heeeel veeeeel geluk!!!!! Liefs
chloe shiiiiittt dat is balen!! heb nu al een hekel aan zijn baan haha Bo; t lijkt wel een volledige menstruatie volgens mij mag een ovulatiebloeding max 2 dagen duren qua helder bloed maar meestal is het roze en/of bruine afscheiding.. jeskejes; als ik morgen zou testen en hij is positief, dan vreet ik mn schoen op ALS mn eisprong op dag 9 was is het morgen 8dpo dus alsnog best vroeg zelfs voor een vroege zw.test ik laat t morgen wel weten OF ik gehoor heb gegeven aan manliefs testdrang
bedenk me net dat ik vorige ronde maar een lf van 7 had dus als t mannetje gelijk heeft zou ik morgen al ongi kunnen worden oke wacht... think pink think pink think pink!!!!!! pink pink pink pink
denk dat ik vandaag mn ei heb gehad. buikpijn rechtsonderin en veel slijm. dus morgen even tempen. als die hoog is dan kunnen we van het weekend wel weer 'veilig' vrijen. ga nu niet voor de tussentijd aan de pil, al die hormonen pff. ik blijf hier wel meelezen hoor, ben benieuwd.
think pink think pink think pink think pink Ik doe met je mee mama van c en m. En ik hou je eraan dat je die schoen opeet Ben benieuwd morgen. Laat maar weten.idd. Kinderwens wat ongelooflijk *** ego berichten mogen gewoon hier hoor meid. Dikje knuffel en doe waar jij je prettig bij voelt. En hoop je snel te zien maar dan zwanger he. Nou hier t schommelen toegepast van Toekan. Je had vriendliefs zn gezicht moeten zien toen ik zei dat ik ff moest schommelen. Kreeg gelijk de reactie....zal ik een schommel ophangen hier? Konden er allebei wel om lachen.
kinderwens; shit zeg!! nog ff een schop na lijkt wel opzich wel goed dat ze t nu al gezegd heeft, dat geeft je alvast 4 weken om wat af te vallen of een plan van aanpak te maken.. verschrikkelijk om te horen maar kop op, verlies je droom niet uit t oog!! sterkte meis! jeskejes; haha ouwe schommelaar als t zo is hou ik mezelf er ook aan heb nog nooit zo trek gehad in schoenzool
begrijpelijk dat je voor die maandjes niet aan de pil gaat.. al die hormonen en misschien daardoor je hele cyclus door de war, beter van niet weet je al hoelang je precies niet zwanger mag raken?
*zet peper en zout klaar en legt bestek weg* Eet smakelijk mama van c en m. Laat maar weten of je getest hebt. Hoop op dik vet posi.
@kinderwens1983: zoek een ander ziekenhuis! De kans dat je zwanger wordt bij overgewicht is idd kleiner. Ziekenhuizen publiceren ieder jaar de cijfers van hoeveel vrouwen er behandeld zijn en hoeveel daarvan succesvol waren. Er zijn ziekenhuizen die te dikke vrouwen daarom weren zodat ze deze cijfers lekker hoog kunnen houden. Gelukkig zijn er ook ziekenhuizen waar het helemaal niet speelt. Even rondbellen dus en je BMI noemen, vragen of je behandeld mag worden zo. Mijn BMI is 35 en ik heb nooit hoeven afvallen. Natuurlijk zei ze wel dat ik te dik was en beter kon afvallen, maar het was niet verplicht. Alleen bij vrouwen met PCOS kan het echt verplicht worden in de meeste ziekenhuizen. Hier weet ik vrij zeker dat ik mijn ei heb gehad, wat dus eigenlijk helemaal niet kan. Maar vorige maand ging het ook al zo. Ik heb het idee dat de periode tussen ei en ongesteldheid dus veel te lang duurt. Ik weet wel nog van de vorige maand dat ik een week na mijn ei wederom vruchtbaar slijm had en dezelfde symptomen, dus misschien is er wel sprake van een ei wat wil springen maar het lukt niet vanwege hormoonspiegel, en dat mijn lijf het een week later weer probeert. Daar heb ik pas geleden iets over gelezen. Ach, vanaf volgende maand doen we toch IUI dus dan maakt het niet uit hoe het nou zit. Overigens zijn we gisteravond naar een informatieavond van pleegzorg geweest en we hebben ons opgegeven als aspirant-pleegouders! Ik ben echt ontzettend blij dat we op deze manier alsnog kinderen in ons leven kunnen hebben wat er ook gebeurd!
Hey meiden, Ik kom me ook gezellig bij jullie aansluiten! Dit is mijn eerste ronde na mijn miskraam van vorige maand, Mijn cyclus is meteen weer goed op gang, dus gaan we er weer tegenaan... Mijn NOD ligt tussen 30 December en 1 Januari, dus hou het maar op 31 December! Grappig eigenlijk, als het lukt, zwanger het nieuwe jaar in! Welliswaar geen Champie, maar daar ben ik toch al niet zo weg van! Haha! Zal morgen even het laatste lijstje quote en mezelf erop zetten! Slaap lekker allemaal... Liefs Liefde is