NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen lady's, ja hoor...ik ben weer aant tempen en wat heb ik een heerljk kaartje....NOT. Stomme temp...

Nuage heel veel succes meid. Tis je zo gegund meid. Wat mooi dat je naar die info avond bent geweest. Vind het knap dat jullie t zo ook willen proberen.

Welkom Liefdeis, klets gezellig nee en succes en.plezier.

mama van c en m.... heb je getest??? beetje nieuwsgierig maar

2. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    jeskejes; t is idd een beetje een warboel op je kaartje.. geen zorgen, ik kan je de hand schudden :)
    ik ga geen vroege test doen.
    mannetjes theorie is totaal van tafel door mn temp van vamorgen (36.50)
    dus weer een flinke dip terwijl mn baarmoedermond laag,hard en dicht is:(
    nog steeds geen ei dus:(
    heel apart weer.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ja leuk he dat tempen pfff...krijg dejavu met mn eerdere kaartjes. Ach ja temp nog wel ff door.

Keek net op je kaartje ja, eerst wel kruis nu niet meer. Hmm ook niet verhelderend. Ik plaats voor ons wel opsporingsbericht...

Opsporing verzocht: Een ei... Zo eentje die ff duidelijk int diepe springt waar de zwemmers een wedstrijdje naar toe moeten doen en dan t liefst dat er 1tje echt de winnaar is. Als u deze heeft gezien of gevonden wilt u t dan even melden op telefoonnummer 0123-456789 Dank u.

4. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    hahah wie weet levert t wat tips op :D

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen dames en welkom Liefdeis.
    Nou enige goede nieuws is dat er geen schoen opgegeten hoeft te worden.;) (persoonlijk lijkt mij dat ook geen aanrader;))
    Jammer al die verwarrende kaartjes terwijl het juist duidelijkheid moet geven.:(

In het kader van opsporing verzocht.. Iemand de paashaas gezien?!

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Goede morgen dames..
    hier in huis 1 het 1 grote ziekenboeg heb het zoo te doen met me zoontje... 39.3 graden, tandje+2 kiesjes die doorkomen+spuitluiers+verkouden+keelpijn
    Arm jong...
    Hoe ziek ik me ook voel we gaan gewoon lekker door klussen

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Thea23 beterschap gewenst met je zoontje! Mijn jongste heeft vannacht bij mij in bed geslapen maar gelukkig geen koorts. Wel veel snot, rode wangen en inmiddels kapotte billetjes van de vele vieze luiers.
    De andere kinderen snotteren en hoesten gezellig mee.:(
    Maar gaan zometeen gelukkig wel gewoon naar school. Dus valt nog te overzien.

8. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    rosa; ah joh een schoen op zn tijd daar raak je je ei niet van kwijt :cool:

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Beterschap Thea.

Rosa, nieuw opsporingsbericht:

Gezocht: De Paashaas. Een groot bruin harig beestje met lange oren en lange tanden en draagt op zn rug een mand met eieren. Wilt degene die deze haas gezien geeft. Hem even naar t topic sturen en die eieren niet zo goed verstoppen? Dank u

10. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    ohhh zielige zieke kleintjes!!
    onze oudste kwam vanmorgen benauwd en hoestend binnen.. gelukkig hebben we puffers en was het dus zo opgelost:)

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    bah al die zieke kindjes...
    Word je niet vrolijker van ... en juist nu geen hoestdrank,paracetamol of wat dan ook in huis dus heb een heeeele lieve buurvrouw die het zo even voor mij gaat langshalen...

Man lief beloofd dat als de kindjes op bed liggen deze dame hier wat leuks voor hem aantrekt :D:D:D:D:D:D:D
    hoe ziek we ook zijn daarvoor nooit te ziek..

@c&m kindje astma of bronchitus? mijn dochter heeft bronchitus heeft ventolien en flixiotide ...

voor de rest kleine man slaapt nu bij me op de bank had hem in bed gedaan was die niet zo mee eens.. leg hem op de bank naast me neer en hij slaapt weer klein hulpeloos aapje...

MJAAA

12. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    ooops wrong date!

13. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    welkom meid;)

14. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hey missilie Ik moet me inschrijven op de januari :(

15. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Why:(

16. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    thea; mijn zoontje is nog te jong om een juiste diagnose te stellen. hij zit al bijna een jaar aan de Qvar (ontstekingsremmers), gebruikt bij benauwdheid ventolin en kreeg tot afgelopen zomer ook regelmatig prednison:$
    zonder Qvar word ie direct zo ziek dat ziekenhuisopname noodzakelijk is..
    (vorige winter iedere maand een week in het ziekenhuis doorgebracht)
    zn immuunsysteem is superslecht dus als er een virusje voorbij komt heeft ie het direct te pakken..
    dat slaat dan direct op zn longen waardoor ie de Ventolin nodig heeft.
    we zijn in mei naar een homeopaat geweest omdat we m van de prednison af wilde hebben, hij kreeg 3 pilletjes en de volgende dag kreeg ie voor t eerst in zn 2,5 jaruge leven koorts:)
    zo blij dat we daarheen gegaan zijn.. sinds die pilletjes vecht zn lichaam tegen virussen door koorts te krijgen:D
    wij zijn zo blij iedere keer als ie koorts krijgt( heel maf:p), dan weten we dat zn immuunsysteem aan t werk is:)

17. aukje1980

aukje1980 Lid

14 nov 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat een verhaal mama van c en m. is niet niks zeg. pfff

paashaas; haha niet gezien ,wel bijna de kerstman.

temp hier was nog steeds laag dus de eisprong nog niet geweest wat dus ook gaat inhouden dat ik met de kerstdagen ongesteld ga zijn. heel irritant en dan heb ik dus ook een lange cyclus van 35 dagen of meer afhankelijk van wanneer mn ei komt.

denk dat we deze maand moeten overslaan en januari ook. en dan vanaf febr. weer mogen. maar misschien dat we uit zekerheid dan pas in maart beginnen, want het was echt chemische zooi en veroorzaakte defecten aan de foetus en ik zou het niet op mn geweten willen hebben als....
    maar hoop dat de arts deze week nog terugbeld, zo moeilijk moet het toch niet zijn om dat even na te kijken zou je denken.
    maar het zal wel weer zo een vaag grijs gebied zijn en dan durven ze weer niks te beslissen.

18. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Wat is ovulatiebloed?

@thea23: er lekker voor gaan. Ik heb eergisteren en gisteren twee knallende ovutesten gehad en wij hebben al 3 dagen goed geklust.

@jeskejes: had hier al iets opgevangen van je ma, wou ook even zeggen dat ik het fijn voor je vind dat het goed gaat.

@mira: we zijn hier om over alles met elkaar te kunnen praten, dus als je de nood voelt gewoon doen hoor

@chloe: wat spijtig dat het zo slecht valt

@kinderwens: wat naar dat ze het zo cru bracht, snap dat je van alles even afstand wil nemen, dit is belangrijk voor jezelf. Sterkte!!

zieke kindjes: m'n dochtertje van 2,5 j hoest ook al enige weken, maar het gelukkig de indruk dat het eindelijk aan het beteren is.

Ik zit vanaf vandaag weer officieel op het wachtbankje

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen lieve meiden!

Lekker hier weer 2 dagen vrij! :) En dan het weekend weer werken!

@ Mira, niks gezwets hoor! Echt goed dat je het juist van je afschrijft ook! Fijn dat ze op het werk van je man zo flexibel zijn, en dat het gister weer ‘huiselijk’ was bij jullie. Succes vandaag met de volgende stappen!

@ Cloe, bah dat komt wel echt allemaal heel naar uit zeg :( Hoop dat het nieuwe jaar jullie veel geluk mag brengen!

@ Kinderwens, jeetje wat kan dat tactloos voelen zeg! Alsof ze zoiets nog even tussendoor melden. Wat ga je nu doen dan meis? In ieder geval de hoop hoog houden hoor! Er leiden meer wegen naar Rome toch?!

@ Mama van C en M, ben benieuwd! :) Hmmm geen ei dus lees ik verderop…

@ Nuage, wauw wat supergoed en prachtig dat jullie je hebben opgegeven! Ik denk dat jullie daar iemand(en) heeel blij mee gaan maken!

@ Liefdeis, welkom en hoop dat jij (net als iedereen) roze het nieuwe jaar in gaat!!

@ Zieke kinderen, beterschap voor allemaal!

@ Paashaas, hier nog niet gezien… :( Wel een dikke, klein mannetje met rode muts)

Nu eerst even een bak koffie zetten! :D

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Goedemorgen dames!!

En jawel het is een goede morgen! :) geen koorts meer, mijn temp heeft zich volledig herstelt!!:D Voel me alleen nog wel heel slap en belabberd, maar ben al blij dat ik terug wat verder kan gaan op mijn temp. Waar een mens al niet gelukkig van wordt!:p

@ kinderwens: bah, dat is niet leuk om dat te horen te krijgen natuurlijk. Maar hoe kwetsend het ook kan zijn, ze bedoeld het alleen maar goed. Ze wil zelf dat je op je best bent voor de behandelingen die ze dan voorstellen. Je wil zelf toch ook dat de behandelingen aanslaan en dat je ze niet laat doen als je een verminderde kans hebt? Uiteraard had ze het wel een beetje tactvoller mogen brengen... sommige dokters hebben daar niet echt kaas van gegeten...

@ Chloe Jasmine: ik hoop dat er toch nog wat mankracht het uithoudt tot bij je eisprong! Ik duim voor ze!

@ Jeskejes: fijn om te horen dat je moeder al weer praat begint te verkopen:p dan gaat het zeker de goede kant uit! en wat super dat de operatie niet meer hoefde!!:)
    en hoera voor de schommel!:D

@ Mira: iedereen heeft recht op zijn ego-berichten, dus ook jij!! Kan begrijpen dat je het van je af moet schrijven en wij zijn dan prima oppeppers! Je doet het goed zo alleen in je huis blijven! Toppie van je!:)

@Bo: ik denk niet dat je een ovulatiebloeding had hoor.. Lijkt me er te lang voor, te veel bloed en te helder bloed. Ik vermoed dat dit je ongi was... Je cyclus zal nog niet volledig herstelt zijn denk ik van je curretage in oktober vrees ik... Dat heeft ook wat tijd nodig natuurlijk...

@ mama van C&M: wat heb jij een gewillige man! Hij legt zelf de testen voor je klaar! Geweldig! Ik moet er hier altijd achter vragen hoor..;) En geen nood: je ei zal zich wel opdringen! Gewoon lekker doorklussen en dan mis je het zeker niet!;)

@Thea: beterschap met je zoontje!! En ziek zijn is inderdaad geen pretje! Bij ons lag/ligt het klusseizoen er even door plat. Ik werd/word al moe van de gedachte alleen. Maar heb gezegd dat ik mij vanavond even ga forceren. Kwestie van toch een voorraad van zijn strijders ten velde te hebben.:p

@nuage: wat leuk dat jullie aspirant pleegouders worden! Denk dat die kinderen er veel nood en deugd aan hebben!

@Liefdeis: welkom!!

Deel Deze Pagina