Hallo allemaal! Wat een geklets zeg @Mira, natuurlijk mag je hier je verhaal doen! Lijkt me een vreselijk idee dat er mensen aan jouw spullen hebben gezeten!! Sterkte en probeer je maar weer lekker thuis te gaan voelen! @Kinderwens, klinkt heftig!! Maar probeer de moed niet te verliezen! Natuurlijk komt zulk nieuws hard aan, maar heb er vertrouwen in dat dat beebje er gaat komen! @Toekan, hoe is het met jou?? Je kan hier merken dat jij ziek bent! Het is rustig zo zonder jou @Mama van C en M, die man van jou....hahaha! Wel lekker optimistisch! Maar de vraag is of je ei dus überhaupt al geweest is?? Hier gaat het goed! Wel een erg raar tempkaartje vind ik!! En de wens om zwanger te worden wordt ook wel steeds groter merk ik!! Ik lees ook wel eens dat mensen zeggen dat je op FF kan zien of je op de goede dagen plezier hebt gemaakt! Iemand enig idee hoe?? Of kan dat niet met een gratis account? Ik denk wel dat we op de goede dagen plezier gemaakt hebben hoor, maar ff checken
Hoi Liefkleintje! Het gaat hier al wat beter hoor Geen koorts meer, dus ook geen 'ronddwalen door het huis en met mezelf geen blijf weten omdat ik bijna 39 koorts heb' toestanden meer. Voel me wel nog héél slap en belabberd.. Van het minste ben ik echt uitgeput. maar ik heb nog 4 dagen om me weer te herstellen voor ik weer moet werken, dus dat komt wel goed! Ps: op je FF vraag. Als je je ei hebt gehad en FF zet een kruis neer dan krijg je onder je kaart een roostertje. Met 5 vakjes. 3 dagen voor je ei, je eidag en een een dag erna. Met daaronder een bolletje als je die dag geklust hebt. Daarna geeft Ff daar een 'score' op: "Good, great!" (zo van die dingen. Maar ik had toen nog een VIP account gratis. Weet niet of het ook nog is, als die weg is.
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK - 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje)µ - mennehh (1e ronde, 1e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal: 72 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Liefdeis ik heb je er bij op gezet! Op een mooi oudjaar!
@liefkleintje als je FF op je tel heb staan dan kan je het zien (ook al ben je geen vip) er staat dan low, high of good *zwaait naar Toekan*
Thanks dames!!! Ik vind het fijn dat jullie er geen problemen mee hebben. Als ik hier bezig ben, met de tv aan, valt het alleen zijn nog te doen, maar ik moet niet stil gaan zitten of in de keuken komen... Manlief smst net dat hij om half 1 weer vrij is (zal nog wel niet echt super gaan op het werk ), dus half 2 ben ik niet meer alleen en gaan we samen eten. Dus dan ben ik vandaag bijna 8 uur alleen geweest, verdubbeling van gisteren En vandaag ook al overdag in de douche geweest (lijkt mss niet eng, maar als je vanalles buiten hoort en je daarna nog door de keuken moet, dan is het wel eng ). Hopelijk kunnen we vanmiddag weer iets leuks doen thuis om het weer 'eigen' en 'veilig' te maken thuis. Qua ontopic: Hier nog geen ei gevonden, ook niet gek als die pas rond de 16e verwacht wordt (als mijn cyclus mee wil werken ). Temp hou ik nu weer gewoon bij, was vanmorgen 36,4. Helaas 2 nachten niet kunnen tempen (sliepen bij schoonouders), dus die dagen zijn even een groot vraagteken
@ Toekan, fijn dat je je weer 'wat' beter voelt!!! @ Mira, je doet het fantastisch meid!!! Fijn dat je man weer bijtijds thuis is! Het is en blijft jullie knusse huisje he, vergeet dat niet! *Knuffel*
Ja gaat wel goed hoor. Eigenlijk sinds deze week nergens last van behalve dat ik niet echt eetlust heb en erg moe kan zijn. Jouw ei in aantocht??
Ik kijk nu bij Pregnancy monitor. Maar snap niet hoe ik dat moet lezen. Staat cycle day: 0-3 0-2 0-1 0 0+1 Score Onder 0-2 staat een groen bolletje en onder 0 ook. Onder Score een geel bolletje en good. Wat wil dit dan zeggen??
De groene bolletjes zijn de dagen dat je geklust hebt. In dit gaval 2 dagen voor ovulatie en op ovulatie zelf onder score zegt ie dan ong wat je kans is O van ovulation dus
Zo hier ben ik weer ben weer in t land en heb net een paar pagina's terug gelezen (lees 30) hihi niks onthouden hihi, maar ben weer bij jeskejes wat fijn om te lezen dat het goed gaat met je moeder!! je zal het niet geloven maar als we tussendoor stil stonden voor pauze stak ik elke keer een kaarsje aan voor jullie. en 's avonds ook in t restaurant als we gingen eten Mira, hoop dat jullie je gauw weer thuis voelen in jullie eigen huis *knuff*
Sinds twee dagen flink veel steken en gerommel in mijn buik, Steken in mijn borsten en last van mijn onderrug. De eerste keer dat ik zwanger was had ik hier ook last van. Denk echt dat het nu raak is.. maar moet nog even wachten met testen en dat is killing...
Maar het is voor de goede zaak he En best wel leuk dat je voor de rest geen last hebt van iets!! Geen idee wanneer mijn ei zal stranden. Met zo ziek te zijn, kan het zijn dat het weer een paar dagen later is. Nog geen eiwitslijm gespot, dus het zal niet meer voor deze week zijn denk ik. Maar daar ben ik eigenlijk niet zo rauwig om; Ik word al moe van de gedachte alleen al dat ik moet klussen hahaha..
Thx Yasmin!!! Nu snap ik hem!! Hmmm.....good als resultaat.....wat zit daar nog boven?? Elke dag klussen schijnt toch niet goed te zijn? Wordt daardoor de kans dan wel groter?? En kan ik dit ook terug zien van andere maanden op mijn Iphone? Welkom terug Kelly!!! Hoe heb je het gehad met je mannetje op de vrachtwagen? En hoe voel je je???
Hihihi dat ken ik en het is dan al helemaal vervelend als je ei later komt dan verwacht! Hoop echt voor je dat het dit jaar nog raak is hoor meid! En de andere meiden natuurlijk ook!! Kelly welcome back! Het was rustig in het andere topic
Ik dacht dat good de hoogste score was maar had afgelopen ronde high staan! Heb niet kunnen achterhalen of je het de voorgaande maanden ook kan zien.
Chinwa: laat ons hopen! (een variant op 'laat ons bidden') Yasmin: als het dit jaar niet is, is het volgend jaar wel! Ik merk wel dat ik het beter kan loslaten dan de eerste ronde. Dan was alles zo 'oe, aah, zou het, zou het?' nu is het eerder van 'we zien wel' Laat ons hopen dat die houding helpt