elke dag klussen, krijg je high of toch op de dag zelf, de dag er voor en de dag er na ik had het in mijn geluksronde
Denk dat we volgende maand ook maar eens vanaf posi ovu test 3 dgn achter elkaar gaan klussen, hihi!! Wie weet
@Kelly heb je het leuk gehad... Ik wil ongi worden zodat ik me eindelijk hier officieel kan aansluiten...
Hier niet elke dag geklust (op een aantal dagen na eigenlijk hihi) 3 en 2 dagen voor ei, de dag zelf en 1 dag erna en score high En was blij toen ik zeker was dat ei voorbij was zeg pffff
Whahahaha, wij hadden nu 5x in 8 dagen tijd plezier gemaakt! Begonnen op dag 9! Vond het wel weer ff genoeg!! Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik er sowieso niet super dol op ben! Volgende maand later beginnen en rond ei iets vaker klussen
hahaha, Yasmin! blij dat je ei voorbij was.. Was een het een uitputtingsrace? Wel ze heeft je toch mooi aan een beebje geholpen Nog een dikke week een je hebt je eerst echo!!! Spannend! @suusje: jij hoort al bij ons hoor! officieel of niet officieel! wij praten dat ei er wel in bij je! (maar inderdaad, liefst snel ongi worden, dan kunnen we met je aan de slag)
Gebruik je ook nog ovu-testen dan? Ik tempte alleen dus zijn vaak gaan klussen vanaf dag 12 t/m 24 (toen was het zeker dat ei geweest was) In die 12 dagen 3 dagen niet gedaan! Soms best wel vermoeiend hoor Hahaha ja Toekan ze was gewoon laat dit keer en dat was eigenlijk ook niet de bedoeling! Dus ja dan maar doorklussen hè Yep dagen al aan het aftellen...
Ik moet zeggen dat ik ook altijd blij ben als 't ei voorbij is. Geeft altijd zoveel gedoe, heb ik m'n ei al gehad?, moet ik hem nog krijgen?. Deze ronde ook voor de 1e keer ovutesten gebruikt, dan ben je er NOG meer mee bezig. Dus ik kan al zeker uitgaan van 'twee' positieve ovutesten (gisteren en eergisteren). Hebben drie opeenvolgende dagen geklust, hopelijk was dit genoeg
Ik voel me eigenlijk prima af en toe een vlaag van misselijkheid. me broeken gaan me te strak zitten dus ga eerdaags ff een zwangerschaps broek bestellen (lange benen dus kan niet gewoon ff gauw naar de winkel) en aangezien ik geen zwangerschapskleding meer had van de vorige zwangerschap... want er zou er geen meer bij komen.... hihi We hebben t erg leuk gehad samen!! dochter heeft t ook erg leuk bij opa en oma, had net gebeld dat we vanavond dochter op komen halen. ECHT NIET zegt me moeder kom ze morgen maar halen hihi prima!!
Ja, gebruik ook ovutesten omdat ik geen idee had wanneer ik mijn ei had! Voel die namelijk niet..... En met alleen tempen zie je het pas achteraf. Ik had me eigenlijk voorgenomen deze ronde niks te doen qua tempen en testen. Maar merk dat me dat juist onrustig maakt
Wij hebben elke dag ''plezier'' gemaakt vanaf het moment dat mijn ongesteldheid stopte tot en met drie dagen na mijn ei... Mannetje vond het niet erg hoor om elke dag plezier te maken!!! Nu inmiddels al twee dgn lekker gerust!!
Ja, dat zei de gyn idd ook! Vandaar dat wij het om de dag doen Daarbij komt.....elke dag ga ik zeker niet volhouden! Hahahaha!
ik heb altijd gehoord dat de kwaliteit goed blijft, maar dat de kwantiteit mindert. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt dus. Er is geen eenduidig antwoord.
Hoi meiden en Amanda, Wat leuk dat we de spanning kunnen delen! Wil je mij ook erbij zetten? NOD 23 december 3e ronde 1ste kind. Nou maar duimen voor iedereen! Liefs,
Hoi meiden en Amanda, Wat leuk dat we de spanning kunnen delen! Wil je mij ook erbij zetten? NOD 23 december 3e ronde 1ste kind. Nou maar duimen voor iedereen! Liefs,
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK - 2e kindje) 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje)µ - mennehh (1e ronde, 1e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal: 73 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Welkom Nina, je staat er bij!