Denk dat het deze maand hier ook niks wordt manlief heeft niet zo veel zin door omstandigheden dus er wordt niet geklust ben ik bang dan maar op naar de volgende maand hopelijk wordt 2012 dan ons jaar !! ga echt proberen mijn charmes in de strijd te gooien vanavond
Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en heb de calculator hier van zp er eens op losgelaten. Dan zou ik mijn eisprong op donderdag de 15e hebben. Dus dan is mijn lijstje wel ok. Wat ik nooit snap, is het dan slim om die vrijdag erna ook nog sex te hebben of heeft dat geen zin meer?? Eerste dag van je laatste menstruatie:1 december 2011 Een beetje vruchtbaar:12 december 2011 Vruchtbaar:13 december 2011 Erg vruchtbaar:14 december 2011 Eisprong:15 december 2011 Innesteldag:20 december 2011 Vanaf hier kun je testen:29 december 2011 Vermoedelijke bevallingsdatum:6 september 2012
hey meiden temp hier is hoger als andere maanden dan kwam ik niet hoger als 37,1 nu zit ik stabiel 3 dagen op 37,2 we wachten af zal blij zijn als het weekend om is nou meiden fijn weekend allemaal. Liefs mamvaad
Waxientje: Ik weet niet of het zin heeft of nodig is, maar ik zou het gewoon doen! Hoe meer zaadjes er klaar liggen, hoe meer kans denk ik dan Maar of dat ook zo is...?
Na de eisprong heeft het geen zin meer om seks te hebben... Maar omdat jij niet precies weet wanneer jouw eitje springt is het niet verkeerd om het daarna ook nog te doen...
@ waxientje: de dag na je ei klussen heeft ook nog zin, omdat je ei tot 24 uur in leven blijft. En aangezien je nooit exact het uur weet dat het gesprongen is, kan je er best nog een dagje bijdoen. Op dat moment heb je ook meer kans op een zoontje @Kelly; vergeet niet te zwijgen tegen je moeder e @ jeskejes: nog even geduld. Je ei komt er wel aan! Ik heb ergens gehoord dat je ei eigenlijk pas springt twee tot drie dagen na je slijmpiek.... Geen idee of het waar is, maar misschien wel de moeite om even rekening mee te houden, kwa doorklussen.. @ randjesfietsen: dat is zoooooo vermoeiend. Zeker omdat ze zeggen dat je het 8 keer moet doen! Dat is echt onmenselijk en tijdrovend! Ik wil ook op de trein!!! Hier wel draden getrokken van het slijm vanmorgen, maar het is me een raadsel of het van mij is of mijn ventje... (ben vanacht wel nog eens naar de WC geweest, maar toch)
evy: ja die komt langs België! Want daar moet ik er ook op En schommelen: meteen nadat je man is klaargekomen moet jij als vrouw schommelen. Je trekt dan je benen tegen je buik, zodat je een bolletje wordt en kan schommelen naar voor en achter. Als je dit een halve tot een minuut doet, help je het sperma richting ei. De beweging zorgt ervoor dat het zaad 'gezwiept' wordt in haar richting
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje' 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - star880 (4e ronde, 1e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje)µ - mennehh (1e ronde, 1e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) Totaal: 76 zwanger, ongesteld, vlindertje, 5 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven star880 je staat er op. Welkom!
Evy: Ja hoor, die trein komt overal in België en Nederland Dus spring er maar op zodra hij bij jou langs komt Ik ben benieuwd of de trein zich ook echt aan het spoorboekje gaat houden of dat de verwarring weer toe zal slaan. We gaan volgende week sowieso proberen om iedere dag te klussen aangezien dan mijn vruchtbare week zou zijn volgens het spoorboekje .
@toekan:ah ok lol, indien het nu niet raak mocht zijn, zeker de volgende keer proberen. Van waar in België ben jij?
provincie Antwerpen je ik hoop dat mijn ei zich ook mooi aan zijn uur houdt! want ook in belgië hebben de treinen vaak vertraging.. dat beloofd dus!
ik woon aan de rand in oost-vlaanderen met vlaams-brabant. Werk in Brussel dus kan uit ervaring zeggen dat er bij uitzondering is GEEN vertragingen zijn . Blij dat ik op vrijdag niet werk en lekker met m'n dochtertje thuis kan zijn
Tjongejonge: wat een technisch gebeuren allemaal he: eerst randjesfietsen en daarna nog schommelen...of andersom? uuuuh eeeeh...???
Gelukkig heeft de HCGtrein niks met Nederlandse of Belgische spoorwegen te maken en komt deze trein overal, hoe groot of klein je woonplaats ook is Heerlijk!!!
hey meiden,. Ik net rennen naar de wc dacht echt shit ik word ongie!! Maar was mega veel slijm echt vies gewoon!! Maar goed gelukkig lag het in de wc pot en niet in me broekje! Kan dit overigens een zwangerschap teken zijn? Ik heb dit namelijk nog nooit eerder gehad naar eisrpong ben ik eigenlijks altijd droog, en al helemaal op 10 dpo!! Nou we zullen zien!
Noorus; ja de kleine werd vroeg wakker voor n fles (normaal.pas om 08.00) evy77; haha ja wij plannen katers in als t echt totaal niet uitkomt dat een van de twee de hele dag gaar is (bijv als je visite krijgt)dan word er gewoon minder gedronken vanavond gaat ie lam (!) mag ook wel na bijna 4 wk antibiotica, maandag begint zn nieuwe kuur dus nu ff een feestje LH piekie gevonden!! testlijn was donkerpaars hoop dat ie vanavond komt.. dan schieten de soldaatjes nog met scherp *de hele dag duimen draaien dat mn temp morgen omhoog schiet!*