NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Meiden, ik ben aan t bijlezen maar gaat niet zo makkelijk op phone!
    Mijn temp vanmorgen weer zo laag! Snap er niks van :(

Vandaag echt geen honger en wat weeeig gevoel! Bleh!

Door mn tempkaartje heb ik er geen goed gevoel over!

Als ik thuis ben lees ik alles bij, sorry!!!

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ff snel moet weer naar t ziekenhui.

Liefkleintje geeft niks dat je nog niet bij bent gelezen helemaal. Lukt mij ok niet altyd.

Wie vroeg wat ik graveerde? medailles en plaatjes voor op bekers

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    't gaat even niet zo goed. Heb vanmiddag flinke krampen/steken gehad, en nu net weer.
    stress stress stress om de toekomst, en kids van mijn man. BEDANKT BUREAU JEUGDZORG :x ga dus proberen te ontspannen op de bank (met toch een peukie als dochter op bed ligt.) :)

Misschien vanavond nog even terug om verder te lezen.....

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Nee hoor dat vind ik niet erg...
    Vanuit Maastricht vertrekt de trein, ik pak dan even de halte ongi en kom als een speer naar het Noorden...

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Kelly neem ff je rust meid. Tis niet niks. Dikke knuffel.

Suusje voor jou maken we ff een tussenstop bij ongi. Maar daarna stoppen we daar niet meer.

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    De trein kan best even stoppen bij die halte hoor, het is tenslotte niet verplicht om daar uit te stappen.;)

Angel gefeliciteerd met jouw zoontje!:)

Noorus ik heb ook in het verleden de nuvaring gebruikt. Bij de 1e keer stoppen was ik de 1e ronde zwanger en bij de 2e keer stoppen was ik in de 3e ronde zwanger. De gewone pil heb ik ook gebruikt. zo´n 7 a 8 maand. Daarna gestopt om zwanger te worden en dat heeft toen ruim 2 jaar geduurd!:$ Toeval misschien maar ik zal nooit weer aan de pil gaan denk ik. Was ook altijd misselijk na inname en soms zo erg dat ik binnen 2 uur alweer moest overgeven. Nuvaring, nergens last van..behalve dan een laag libido.:)

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Kelly rustig aan meid. Het is ook niet niks natuurlijk. Rot situatie en Jeugdzorg...:x laat maar zitten, wil het graag positief houden hier.
    Dikke knuffel en probeer een beetje te relaxen!:)

Aukje wat een prutsers zeg. Hoor zo vaak ´domme fouten´. Het is toch belachelijk dat ze daar blijkbaar niet eens weten waar ze mee bezig zijn.
    Kan je niet googlen op die antibiotica? Misschien krijg je dan meer duidelijkheid.

Liefkleintje raar idd dat je temp weer zo laag was. Snap het ook even niet.:(

Mira85 ik hoop dat je een leuke avond hebt en je alweer iets meer kan ontspannen in je huisje.

De rest ben ik even kwijt.. sorry.

8. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Hihi Jez, moet lachen om je verhaaltje

9. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Hoihoi, ik dacht ik laat me ook weer eens zien hier.. Wij zijn vooral heel veel bezig met klussen (en dan niet het sexen :p) en verhuizen! Vandaag al enorm veel verhuisd en morgen de rest, dan alle grote dingen en de rest van het kleine prul....
    Wel nog wat gesext de afgelopen dagen maar niet zoveel als vorige maand haha :p Nou we gaan het zien.
    En volgende week gelukkig lekker een weekje weg, dat zijn toch mn wachtweken dus lekker wat afleiding en ontspanning :)

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Mama van C en M, heerlijk vroeg naar bed! Slaap lekker vast! ;)

@ Liefkleintje, je bent niet verplicht bij te lezen hoor! :) Raar dat je temp zo laag was…

@ Jeske, ik vroeg dat inderdaad. Wat leuk dat je dat graveert. Verkoop je die dan aan ‘trofeen-winkels’?

@ Kelly, hmm wat balen van de stress. Ken het verhaal niet, maar het benoemen van BJZ klinkt al niet goed… :( Ontspanse en geniet van je sigaretje ;)

@ Rosa, je was zeker snel zwanger na het stoppen met Nuvaring (weet niet of het iets zegt, ga maar nergens vanuit, maar toevallig is het wel!) Ennuh dat lage libido, bleeehh! M’n vriend weet ook niet wat hem overkomt nu, haha!

@ Enfermera, succes met verhuizen en vast plezier volgende week! :)

Hier zo lekker op de bank TVOH kijken. Vind die Lifeshows eigenlijk niks aan, maar goed even lekker op de bank is wel fijn...

11. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo, wat een geklets:)
    Ik wil ook graag met de trein mee naar het eitjesparadijs en dan richting innesteling:)
    Heb vanavond weer ovutest gedaan en blijft gelijk met gister (nog niet pos. wel meer dan dagen ervoor...), we zullen zien. Die testen en tempen zeggen ook weer niet alles, dus blijf maar bezig met plezier maken! Dus voor morgenochtend reserveer ik graag een plekje in het klusgedeelte vd trein, is daar nog plek???
    Ook op de bank voor the Voice:)

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb hem net ook al in het ´vage testen´ topic gezet, maar wat vinden jullie van mijn ovulatietest?

13. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    kelly; doe je rustig aan meid! denk om je beeb

suusje; goed plan.. ff langs ongi en dan als de sodemieter overstappen naar onze trein:D

liefkleintje; idd weer omlaag.. hoop niet dat t een voorteken van ongi is! je lf was nou juist zo mooi vorige ronde:)!!

14. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Rosa, ik zeg.....plezier maken!! :)
    Die is positief hoor!!

Mama van C en M, ik geloof niet dat ik nu al ongi zal gaan worden! Zit pas op dag 24! Zou dus erg vroeg zijn!
    Heb wel een nieuwe thermometer gekocht vandaag! Heb het idee dat die andere op was!

Kelly, probeer even lekker te ontspannen! Denk aan jezelf en je beebje!!

15. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Rosa, ik heb geen verstand van ovu testen...sorry!

16. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Rosa, ik heb dezelfde en vind um eerlijk gezegd toch aardig positief!!

17. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    rosa die is positief!! *conducteur fluit* in die trein jij! :)

liefkleintje; gelukkig maar! morgen lekker omhoog die temp, moet lukken met die jieuwe thermo;):)
    ik had t helaas vorige keer wel 24dagen:x maar das gewoon mijn idiote cyclus:D

niemand trouwens ervaring met maar een hele korte lh piek?
    heb nu soort van ongikramp.. dus dat ei staat echt op knappen:$
    vind t heerlijk om t zo duidelijk te voelen.. hopelijk zijn de zwemmers nog niet ingekakt :p

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik vind hem ook aardig positief. Maar nu een paar uur later is het test streepje net een ietsiepietsie lichter. Ik heb er 6, dus ga de komende dagen even door testen. Kijken hoe de streepjes dan zijn.

Ik heb weleens eerder ovulatietesten gebruikt en toen kwam ik er nooit uit.
    Maar ik kreeg gisteren een mailtje van zwanger en kids dat je nu 3 gratis zwangerschapstesten kan bestellen tegen verzendkosten. Nou altijd mooi zo´n aanbieding toch.;):cool: Dus toen dacht ik, daar kunnen dan ook best wat ovu testjes bij.:) Vandaag al in huis en dit was dus mijn eerste resultaat.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *fiiiiiiuuttt, all aboard!!!!* ff die zwemmers van mama van c en m mannetje wakker maken dat ze klaar moeten staan.

*on you're mark, get set.....GO!!!*

20. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    3 restjes voor 2 euro die heb ik ook maar even besteld :D
    Zijn wel die ieniemini stropjes zeker?

Deel Deze Pagina