NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    hahaha jeskejes!! hoop dat je ze wakker geschud hebt:D

rosa; dat had ik vandaag ook... smiddags piek en savonds al iets lichter (wel donker maar geen piek)
    maarja zo posi word ie echt niet zonder piek dus hoppa aan de slag:);)

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hier is het eiwitslijm denk ik begonnen! Woehoew!!! nu even kijken of het morgen ook wat doorzet! als dat zo is dan heb ik normaal in de loop van volgende week mijn ei! mooi op tijd, niet waar:cool:

@ rosa: die lijkt me positief hoor! Hop naar bed jij!:D

@ Kelly: adem in en uit!! wisten je eigenlijk waarom roken de mensen kalmeert? Op zich is het een ademhalingsoefening. Het kalmerend effect heb je dus niet te danken aan de nicotine, maar aan het lucht trekken van je sigaretje en het uitblazen van de rook! (zo dat was mijn 'wist je dat' intermezzo weer even;))

@ suusje: voor jou gaan we speciaal even langs halte ongi! Dan kan je tenminste weer verder op de rest van de haltes.. anders zit je maar op de trein voor piet snot en dat is ook niet zo fijn natuurlijk.

@ infermera: aan het verhuizen! wat een klus! Ik kijk echt tegen onze verhuis op.. maarja, we moeten erdoor om in een warm nestje te belanden zeker?;)

en de rest ben ik even vergeten dames...:)

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
  4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Verloskundige zei al in 2009 dat ik beter af en toe (met name af en toe) een sigaretje kon roken dan dat ik stress had.
    Is geen goed excuus ik weet het. Maar ben toch al van de 15 sigaretten per dag naar de 2 gegaan :) en dat nog met stress, dus vind het al knap van mezelf (en ja ik weet dat het slecht is voor mij en me ongeboren kind, dus hoef geen preek :p)

Net heerlijk gedoucht en voel me al weer wat beterder (is dat een Nederlands woordt? :)

5. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Elke dag heeft bij onze eerste idd prima resultaat opgeleverd, maar met 2 kids en de nodige vrije tijds besteding is dat haast niet haalbaar meer. Om de dag is dan al fijn om te halen ;)

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Richting bed! 'Slaap' lekker dames! Niet teveel kletsen hoor, anders is het morgenmiddag (als ik terug kom van werk) niet bij te lezen ;)

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Welterusten dames....ik ga mn vriendlief effe verleiden....tot morgen......

8. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    toekan; kom maar op met dat ei! hup aan de klus :D

kelly; zoals je zelf al zegt.. je weet dat t slecht is voor jou en je beeb dus niemand die jou een preek hoeft te geven (of zelfs dat recht heeft)
    ik zelf ben een gezelligheidsroker dus dan is stoppen geen moeite:)

eipijn is voorbij, de druk is weg dus hij is gesprongen..
    ei ei ei en we zijn zo blij!! :p

nou deze forumkip gaat op stok, slaap lekker iedereen. tot morgen:)

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mama van c en m leuke banner heb je. Zelfs de uren telt ie af. Leuk!!
    Slaap lekker kippetje op stok. Tot morgen.

Moeder update: ze gaat goed vooruit. T word weer echt mn moeder!! Praat al meer en beter. Zat in de stoel en reageert goed. Blij blij blij. Nou ik ga slapen. Ben kapot. Dream Pink.

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    We zijn net weer thuis gekomen van een avondje weg. Deze keer geen flitslichten in huis, geen inbrekers en het noodglas zit nog gewoon in het raam :D Jippie!!!

Nu nog even op internet en wat tv-kijken en daarna lekker naar bed, mss nog klussen en dan lekker slapen. Morgen weer een drukke dag (ochtend en middag scouting en avond naar Derek Ogilvie :D) en dan blijft zusje waarschijnlijk slapen zodat ik niet alleen thuis kom morgen (durf ik nog steeds niet ;)).

11. Chloe Jasmine

Chloe Jasmine Niet meer actief

Meiden, toch weer even terug in dit topic..

Zoals ik jullie vertelde is mijn vriend de dag voor mijn positieve ovlutietest vertrokken naar het buitenland voor werk (dinsdag weggegaan, woensdag positieve test) Het is zo dat je ei 24-48 uur na de positieve test springt en nog 12-24 uur 'leeft'? Hij is namelijk eerder terug gekomen en we hebben het vandaag uiteraard gedaan, maar geen idee of er nog een kans in zit..

Sorry sorry sorry voor dit ego bericht trouwens :)

12. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.326
    44
    48
    Tilburg
    @jeskejes, goed om te horen! @mira, hopelijk voelen jullie je snel weer veilig in huis. Veel plezier morgen! @chloe, niet geschoten is altijd mis! Mmm, dit is irritant, als ik op mn telefoon type, krijg ik geen enter.

13. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Hmmmmm het zou theoretisch kunnen maar het is niet echt een supermoment, balen joh!

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen, daar zijn we weer. Vandaag weer eens proberen te sporten. En...temp is goed omhoog geschoten. Nu hopen dat ik niet weer een schommel kaart heb en mn ei op tyd 'reed'. En ik een kruis kryg op FF.

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mira85 Fijn om positieve berichten van jou te lezen. Vandaag heb je een drukke dag dus. En naar Derk Ogilvie.. dat wil ik ook!:cool:
    En ik vind het niet raar hoor, dat je nog niet alleen thuis durft te komen. Daarbij, het is toch alleen maar gezellig als je zusje blijft slapen?
    Ik vind het altijd reuze gezellig als mijn zusje komt logeren. Doet mij altijd aan de goede tijden van vroeger denken.

Jeskejes Wat goed dat je moeder zo vooruit gaat. Heerlijk gevoel hè als je je moeder weer op zichzelf gaat lijken. Beetje rare zin maar ik snap heel goed wat je bedoelt. Mijn vriend heeft 8 jaar geleden ruim 5 weken op intensive care gelegen, voornamelijk kunstmatig in slaap. Toen hij weer bij mocht komen en langzaamaan opknapte, dacht ik ja hij is er weer!:)

Ik hoop dat je temp nu mooi stabiel en hoog blijft. Zodat je het jaar positief en roze kan afsluiten.

Chloe Jasmine Ik hoop dat je eitje er lang genoeg over heeft gedaan en dat de soldaatjes er megasnel op af zijn gegaan. Wie weet hebben ze elkaar nog op tijd getroffen.

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

Mira, heel logisch dat je nog niet alleen durft thuis te komen! Zou ik ook hebben! Veel plezier bij Derek vanavond!!

Jeskejes, wat fijn dat het zo goed gaat met je moeder!!! Wat zou het mooi zijn om dit jaar dan met roze af te sluiten he!!

Hier temp weer omhoog! Heeft iemand n idee waarom FF die horizontale lijn zo hoog heeft gezet? Net onder de 37 graden! Dat is nooit. Omdat ik zo weinig ingevuld heb voor ei?

Daardoor lijkt t nml net of alles net op of onder die lijn ligt, terwijl dat er normaal allemaal netjes boven zou zijn!

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Liefkleintje Mooi dat je temp weer omhoog is!
    Als je de temp van 16 nov (dag 1) discarded, denk ik dat ff de coverline iets lager zet.

18. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    mira; blij dat goed thuis gekomen bent.. de kans dat je ooit nog inbrekers krijgt is vrij klein denk k zomaar... maar dat neemt natuurlijk niet weg dat t gebeurd is en
    jullie weer moeten wennen...:)
    vandaag naar derek:D ben k ook geweest afgelopen jaar! heel bijzonder :)

jeskjes; super om te horen dat t zo goed gaat met je moeder.. zo richting de feestdagen kan ook niets mooiers wensen denk ik zomaar:)
    jou temp is ook weer mooi omhoog!

chloe; t zou nog kunnen hoor:).. temp je weleens? dan zou je t zeker weten wanneer t ei voorbij is gegaan..

Nou temp vanmorgen van 36.36(gisteren) naar 36.63:) als dat geen mooie stijging is!
    ovutest net (met ochtendurine, wat veel lh zou moten bevatten) negatief:)
    testlijn is de helft van de controlelijn qua kleur dus t wachten is begonnen!

goedemorgen trouwensss:cool:

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Thx Rosa! Heb het net gedaan, maar dan blijft hij hetzelfde!
    Raar hoor!

20. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja wel vreemd hoor. Ook als je naar je vorige kaartje kijkt. Zou je verwachten dat de coverline nu net iets lager zou komen te liggen.

Deel Deze Pagina