Kelly, daar moet je idd van houden. Lastig he, als alle broeken te kort zijn. Ik heb ook maat 38 als er geen lengtemaat bij zit.
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) - Buikje0 ( 1e ronde na vmk, 1e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) - Chinwa (3e ronde na mk, 1e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) - Noorus (1e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Bo12 (3e kindje, 1 ronde na mk) - Muppet (3e ronde, 1e kindje) - Frida87 (8e ronde, 1e kindje) 19. - sterre21 ( 6e ronde, 1e kindje) - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) - Deniesje1 (3e ronde, 1e kindje) - Jolien2 (1e kindje, 1e ronde met Clomid - PCOS geconstateerd) 20. - dotje1986 ( 6e ronde, 2e kindje) - Evy77 (3e ronde na MK, 2e kindje) - wendy27 ( 10e ronde, 1e kindje' 21. - Samba (4de ronde, 2de kindje) - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) - Enfermera (2e ronde, 1e kindje) 23. - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) - 25noortje (4e ronde, 1e kindje) - NinaD (3e ronde, 1e kindje) - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) - N80 (9e ronde na MK, 1e kindje) - kinderwens1983 (13e ronde, 1e kindje) - Gesina (9e ronde ,1e kindje) - Amanah (1e ronde, 3e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) 25. - Merelrosie (2e ronde, 3e kindje) - Mmuisje (7e ronde, 2e kindje) - Rosa5 (2e ronde, 5e kindje) - Zomerrr (? ronde na 3 mk, ? kindje) - justjes (5e ronde, 2e kindje) - Wendyy86 (5e ronde, 1e kindje) - Thea23 (1e ronde na 2mk 3e kindje) - star880 (4e ronde, 1e kindje) 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) - Summerbloom (21e ronde, 7e na MA, 1e kindje) - Shivra (2e ronde na 2e mk, 1e kindje) - Kwebbel (3e ronde, 2e kindje) 27. - Star880 (4e ronde, 1e kindje) - Mukje (8e ronde, 2e kindje) 28. - tinkerbell26 (5e ronde, 2e kindje) - Nuage (49e ronde, 1e kindje) - Janoab135 (3e ronde, 1e kindje (3 uit eerdere relatie)) 29. - jeskejes (13e ronde, 1e kindje) - shushi82 (15e ronde, 1e kindje) - waxientje (3e ronde na een pauze van een half jaar) - louan (9e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (8e ronde, 1e kindje) - Estheticienne (4e ronde, 3e kindje) 30. - missillie (4e ronde na mk, 2e kindje)µ - mennehh (1e ronde, 1e kindje) 31. - princess25 (6e ronde na mk, 1e kindje) - Hilli (2e ronde, 2e kindje) - Enjoylife (5e ronde, 1e kindje ) - Bontekoe - Liefdeis (1e ronde na Mk, 1e kindje) datumloos - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - violetriot (1ste ronde na mk, 2de kindje) - Mira85 (4e ronde, 1e kindje, PCOS) - Lyanna (24e ronde, 2e kindje dmv IUI) - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 80 zwanger, ongesteld, vlindertje, 6 MMM, negatieve test, twijfeltest, 3 cyclus van slag, niets doorgegeven Mezelf er toch weer bijgezet
Wij gaan vanavond de eerste keer Serieus Klussen voor deze maand ... Ik vind het best spannend nu allemaal weer! Twijfel of ik er nog een ovu-test tegenaan zal gooien of niet. Ben zo regelmatig dat het denk ik niet hoeft.
Hoi Toekan. Het is een beetje lastig vergelijken omdat ik sinds januari dit jaar nog maar twee keer ongesteld ben geweest en dat niet heb zien/horen/voelen aankomen.... Maarja ik moet toch wachten
Bleh wat heb ik een rotdag... ik zit nu precies een week voor NOD en eerlijk gezegd wordt ik er bijna melancholisch van. In plaats van te hopen op positief nieuws zoals in het begin van dit jaar ben ik me nu al mentaal aan het voorbereiden op weer een teleurstelling. Kan me gewoon niet voorstellen dat ik een keer NIET ongesteld wordt... Aan de ene kant duren de dagen zo lang tot vlge week zaterdag en lijkt ook aan deze dag weer geen eind te komen, maar aan de andere kant vrees ik ook dat die dag er straks weer aan komt en het vast weer niet raak is... Deze week kan ik tenminste nog in de naieve veronderstelling blijven dat er een kans is en hoef ik nog niet geconfronteerd te worden met de harde werkelijkheid. En dan komt er ook nog eens bij dat als t deze x niet raak is, ik een maand over moet slaan ivm sluiting van de poli ivm de kerstdagen die precies valt wanneer ik mijn FM zou moeten hebben. Oftewel dat wordt tot eind jan wachten, dan weer 10 dagen provera slikken, een week wachten en dan begin/half feb pas weer aan de clomid. Bah zit er even helemaal doorheen... Sorry voor t ego berichtje
itsme; Bah das geen leuk vooruitzicht!! maar niet doemdenken over deze ronde!! we krijgen een roze kerst we duimen allemaal voor je! broekmaat omrekenen is 8 eraf 36=28, 38=30 dus 29 moet je wel passen kelly lief van je kwebbel! chloe; welcome back!! waxientje; als je zo regelmatig bent zou k geen ovutesten doen hoor.. zonde van t geld toch..
Itsme, sterkte... Ik zou ook geen ovu testen gebruiken als je regelmatig bent, zonde van het geld ja.
Itsme, wat een naar vooruitzicht zeg!! Ik ga voor je duimen dat het gewoon raak is deze maand hoor!! THINK PINK
Normaal koop ik altijd mijn broeken bij Miss Etam, hier een dorp verderop. Die heeft een speciale afdeling voor lange mensen. Maar zwangerschapsbroeken hebben ze niet voor lange mensen.... dus ja dan moet je ergens anders gaan zoeken he
Heej meiden! Was weer een lekker dagje werken. Nog 3 te gaan, dan weer een dagje vrij Hoe is het hier geweest vandaag?! Ik lees even vluchtig bij, want lekker pizza maken zo! @ Mira, fijn dat jullie avond zo leuk was en het thuiskomen prettig! Veel plezier bij Derek vanavond! @ Jeske, fijn dat het zo bergopwaarts gaat met je mams joh! *knuffel!* @ Toekan, bah joh! Beterschap maar weer! @ Ovutesten, nog steeds geen ervaring mee @ Kwebbel, welkom! @ Waxientje, plezier! Geen ovutesten doen joh! @ Itsme, lastig meis, maar je kan niet meer doen dan wachten Probeer dingen te vinden om te doen die je af kunnen leiden en hou de hoop hoog! We duimen voor je! @ Korte broeken, hier meestal te lang Vandaag veel last van steken in mn buik (in het midden) en ook last van mn rug. Stom want heb zo het idee dat er niks is, maar ergens krijg je toch soort van hoop Heb alleen helemaal niks geen last van mn borsten/tepels, dus ga er toch van uit dat het niet meteen raak is hoor
Goedeavond. Daar zijn we weer. Bijgelezen en niks onthouden. Gaat goed hier. Sorry, voor iedereen een dikke knuffel en duim voor allemaal een roze kerst!!!!!
Hoi dames Nou tis gisteren gelukkig gelukt nu dit weekend nog een keer proberen!! en dan mogen we weer op het wachtbankje
Goedenavond dames. Hoe is het hier? Ik heb net weer een ovu test gedaan en hij is nog duidelijker dan vanochtend. Ik kan alleen nu geen foto plaatsen want mijn vriend is thuis en die heeft geen idee dat ik mij daarmee bezig houd. En dat wou ik ook graag zo laten. Ik heb wel mijn meest sexy jurkje aan getrokken!
Jep die heb ik ook al wel, maar krijg al iets een buikje , en wil niet dat mijn ouders/schoonmoeder of andere mensen argwaan krijgen. Wil natuurlijk wel dat het een verassing wordt he Nog ffies, komt helemaal goed hoor
rosa; dat moet wel een top-ei zijn! fijn dat de eitjes allemaal bijna springen of al gesprongen zijn! tijd om op die wachtbank te gaan met zn allen