NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goedemorgen mama van C en M.
    FF zet geen kruis omdat je temp de afgelopen dagen ook vrij hoog was. En je temp nu en de komende dagen komt daar dan nog niet bovenuit.
    Maar als je zelf kijkt naar je dip en slijm etc.. dan weet je zelf wel beter toch.

Vandaag is zondag en dan gaan mijn kinderen altijd wat vroeger op bed.
    Zodat ze de nieuwe week fris en fruitig kunnen beginnen.
    In dit geval komt dat dus mooi uit.;) En gelukkig heb ik nog meer leuke jurkjes!:p

2. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    rosa; oh dat doe je slim! de kids fit voor school en jullie ook even een langer avondje rust na een (ongetwijfeld met 4kids ) druk weekend:)
    nou zet m op vanaaf!!
    je hebt gelijk, FF wacht nog ff maar het is voor ons al zeker :)

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja zondag is hier echt een relax dag. ´s Morgens afbakbroodjes met eitjes.
    ´s Middags vaak even er uit om te wandelen. ´s Avonds nog even het huiswerk bij langs. Dan iedereen zijn rotzooi opruimen. Op tijd eten en op tijd op bed. Meestal ga ik zelf dan ook op tijd slapen maar vanavond mogen pappa en mamma stiekem opblijven.:p;)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ow lekker Rosa ik krijg gewoon trek bij t idee van broodjes en ei. Geniet van jullie relax dag. En niet te laat opblijven he hihi. Er moet ff plezier gemaakt worden. Pret in bed.

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mama van c en m, hopen en duimen. Doe ik ook voor jou. En alle meiden hier. Goed van je extra pleziertje. Soldaatjes zijn weer alert.

Nog paar daagjes en de lijst begint weer. Kunnen we weer lekker elkaar gek maken. Ik hoop op heeeeel veel roze!!!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames ik weet niet of er paarden mensjes tussen zitten. Maar ik heb een paard en door de omstandigheden neem ik afscheid van haar. Met pijn in mn hart, maar t kan niet anders nu.
    Ik zoek een goed plek voor dr en ze hoeft niet veel te kosten. Voor mijn part gaat ze voor niks weg. Als ze maar goed terecht komt. Heb je interesse of weet je iemand. Pb me maar en geef meer info.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh jeskejes wat jammer!:( Vroeger heb ik jarenlang paardgereden. Ik was zo´n meisje dat iedere dag trouw naar haar verzorgpony toe ging. Waar blijft de tijd? Lijkt al een eeuwigheid geleden maar vond het toen ook heel erg om ermee te moeten stoppen en haar weg te doen.
    Gelukkig vrij snel iemand kunnen vinden die de verzorging heeft overgenomen.
    Helaas ken ik niemand maar ik hoop dat je snel een goede en fijne plek voor haar kan vinden.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Rosa ik was ook zo. Elke dag naar mn pony. Zelfs op 1e Kerstdag. Was zo fanatiek. Ik mis die tijd ook nog. Mn pony tijd was zo leuk met de westrijden de ponykampen enz. Maar ja life changed. En na flinke blessures word je wel weer ff op je plek gwzet. Stapte op elk paard/pony, kon niet gek genoeg.
    Heb er lang over nagedacht en ook met vriend erover gehad. Maar nu moet ik dr laten gaan. Kijk over een paar jaar wel weer om weer met een jonge te beginnen.

9. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Wat erg zeg... Pfff....
    Hoop dat je snel iemand kunt vinden...
    Ben vroeger ook echt een paardenmens geweest maar helaas ooit een FLINKE smak gemaakt en daarna werd mij rijden verboden...
    Maar het kriebelt nog steeds...

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ai Suusje das niet fijn zo'n smak. Mag ik vragen wat er gebeurd was? Heb je er nu nog last van? Ja t blijft kriebelen he. Hier ook.
    Meid hoest nu verder met je?

11. aukje1980

aukje1980 Lid

14 nov 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeskejes; oh balen zeg dat je je paard weg (moet) doen.
    hier geen liefhebben maar kan me voorstellen dat het je moeilijk valt.

hier nog steeds lage temp,, waar is mn ei nu???

hoelang kan je cyclus zijn als je gestopt bent met de pil?
    de vorige keer was ik na een dag of 30 ongesteld.
    maar zit nu op dag 25 en ik heb niet eens mn eisprong gehad... dan is het toch geen goede cyclus of wel?

wachters; succes hoor! en idd elk ding dat je voelt denk je van ohhh zou het.... spannend!
    hoop dat er veel kerstcadeautjes zullen zijn.

als het hier zo doorgaat ben ik met de kerst niet ongesteld, ook wel fijn, al had ik liever dat mn ei er zou zijn. maarja wat doe je eraan?

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Had mijn heup gebroken op 13 jarige leeftijd... Daarbij moesten ze een beetje experimenteren omdat ze dit in het ziekenhuis hier in Heerlen nog nooit hadden mee gemaakt... Of ik moest naar Utrecht..
    En dat wilde ik niet...
    Dus kreeg ik een pin, plaat en 4 schroeven in mijn heup gezet en hebben ze mijn been 1.5 centimeter langer gelaten want groei schijven waren beschadigd... Gelukkig is dat allemaal goed gekomen...
    Maar heb nu wel nog steeds last van onderrug etc...

Het gaat al beter met me... Ben bekomen van de schrik en heb het een plaatsje gegeven... Al blijf ik mijn dipjes houden maar dat komt meer ook door de tijd van het jaar...
    Had vorig jaar gedacht dat ik nu echt al zwanger zou zijn of zelfs een kindje zou hebben met de kerst... Maar helaas...
    Wacht nog steeds op mijn ongi... :x

13. aukje1980

aukje1980 Lid

14 nov 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    ojee,dat is niet niks, je heup gebroken op die leeftijd.

voel je er nog iets van qua pijn of valt dat wel mee?

14. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Goedemorgen!!

Hier net een kerstboom gaan kopen! Die wordt vandaag dus netjes in huis gezet en versierd! aaaaah Kerstmis! De gezelligste tijd van het hele jaar!:):D
    Hier nog geen ei. gisteren wel in bed gedoken met hubbie. kwestie van geen ei over te slaan, al was het nog niet 'nodig'. Ik verwacht mijn ei woensdag denk ik. (hoop ik):)

@ romantisch gedoe: daar heeft de mijne ook geen kaas van gegeten. alhoewel hij soms wel heel verrassend uit de hoek kan komen. Maar als ik eens romantisch doe, begrijpt hij de hints toch wel (en dat is blijkbaar toch ook al een gave;))

@ Liefkleintje: Yes! temp omhoog! Houden zo!!

@ Rosa: te moe:(:$ trek die vanmiddag al maar even tegen je boezem. Het kan ook zijn dat je ei wel vannacht is gesprongen. Maar omdat het te vroeg tegen de ochtend aan was, dit pas morgen in je temp te zien zal zijn. Geef dus nog maar even van katoen!:p

@ Jeskejes: je moeder is een harde tante:cool: blij dat het weer goed gaat met haar (en dus ook met jou!):)
    Jammer van je paard..:( Ik heb zelf niet echt iets met paarden, dus kan je er ook niet bij helpen. Sorry.

@nieuwe dames: welkom!!:)

@ mama van C&M, gek van dat vooruitkijken op FF. Mij lijkt het ook dat hij dan een kruis zou moeten zetten:(

@ aukje: er zijn vrouwen die tot 3 maanden lang op hun ongi moeten wachten na de pil. Veel hangt van je eigen lichaam af; Hoe hard heeft het afgezien, wat is je eigen cyclus. Mijn langste na het stoppen met de pil was 43 dagen. En dan was ik het echt al grondig beu!:x

15. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Ik heb echt hardop zitten lachen om de romantische verhalen :D

@ Jeskejes: ik heb een aantal jaar geleden ook ons paardje moeten loslaten
    En dat doet zo zeer! ... Uiteindelijk geef je het een plekje naar denk er best nog vaak aan terug.

Hier gister in een opwelling mijn muurtje een andere kleur gegeven. Vriend dacht dat ik een grapje maakte :D :cool:

Vandaag nog even shoppen voor kerstcadeautjes...
    En dan morgen maar eens aan het werk... Gelukkig maar 2 dagdiensten en dan alweer weekend :p

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heb nog niet alles gelezen... Even egobericht: m'n vruchtbaarste dag is eindelijk aangebroken!!! En m'n libido rijst de pan uit:):):) Herkennen jullie dit ook? Moet alleen zo de deur uit om een tenniswedstrijd te spelen en daarna veeeeeeeeeel plezier maken! Fijne zondag allemaal!

17. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Toen ik vanmorgen wakker werd leek het net of de nacht nog moest beginnen...sjonge wat ben ik moe.

Romantische man is hier ook niet in huis hoor...haha.

Allemaal veel geluk met plezier maken! Laat de mannen maar goed richten ;)

18. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    jeskejes; wow.. das niet niks je paard wegdoen, jammer:(

Veerle; jep herkenbaar haha moeder natuur heeft daar goed over nagedacht:D

aukje; je heb dan dit keer gewoon een langere cyclus.. die eisprong komt nog wel:)
    dus deze ronde is ook gewoon een 'goede' cyclus alleen anders dan de vorige..
    theoretisch niet minder vruchtbaar iig;)

Suusje; zooo:$ das niet zomaar ff een ongelukje..!!

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Grr ik ben een verlanglijstje aan het maken...
    Weet niet eens wat ik moet vragen...

Iemand van jullie leuke ideeën..?!

20. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    een cadeaubon voor een overheerlijk gezichtsbehandeling;)?
    die heb ik standaard op mn lijst staan:D

Deel Deze Pagina