Ik vind het stiekem ook wel heel irritant hoor. Ik was eerst blij om een posi ovu test te zien maar nu twijfel ik enorm. Ik heb nog 1 test en die wou ik tot morgen bewaren. Maar ik ga hem vanavond al doen. Ik wil gewoon weten wat er gebeurt. Ik heb net ook alweer nieuwe ovu testen besteld. Hopelijk zijn ze er morgen al. Ik heb wel weer de 3 gratis zwangerschapstesten meebesteld en een 10% kortingscode gebruikt.. dus valt mee qua kosten, toch?
@Mama van C en M: deal! @allen: ik zou echt GEK worden als dit forum er niet was en ik niet af en toe mn hart kon luchten! Tegen de rest van de wereld probeer ik namelijk nog te doen alsof ik nog normaal functioneer ipv een hysterische broedkip ben hahaha. Fijn om hier even (schaamteloos) mijn ware ik te laten zien. Jullie zijn allemaal schatten!!!!
Waxientje nog geen ei meid? Veel plezier met plezier maken. Die mannen hebben nu niks te willen hihi. Hop aant werk hihi. Itsme, hier ook zo'n stress broedkip. Duim dat t zwangerschapskwaaltjes zijn meid en dat je lichaam je niet voor de gek houd. Ik heb t ook die kwaaltjes t afgelopen jaar en helaas ongi geworden.
Ik herken me me daar ook zo enorm in Itsme, kom over alsof ik er niet zo hard mee bezig ben maar eigenlijk kan ik aan niets anders meer denken lol Ben ook zo blij dat deze site bestaat, ik kan wel al eens iets tegen m'n vriend zeggen maar na een tijd heeft hij het ook al wel gehoord, snap dit wel maar wij moeten af en toe ook ons EI al eens kwijt hƩ
@jeskejes: pff jij bent ook al lang bezig he! wanneer zijn jullie begonnen? nov 2010 ofzo? wij jan 2011. Als ik je onderschrift goed lees ben je in elk geval al ruim een jaar bezig! Mag ik vragen of je al naar de huisarts bent geweest en al eens onderzocht bent? En zo niet of je dat overweegt? Waarschijnlijk heb je al eens antwoord gegeven op deze vraag maar ik kan me niet altijd alles herinneren (oh zie je wel vergeetachtig! zwanger! ) en ja ik zou beter moeten weten heb alles al een keer gevoeld of juist niet gevoeld en tot nu toe steeds niet zwanger. maarja, ik wil het zooo graag. PS: hoe gaat t met je moeder?
Nou als je mijn huis nu zou zien, zou je mij vast wel geloven.. Niet toonbaar voor publiek, noem ik dat. Ik heb echt nog niks uitgevoerd qua huishouden vandaag. Beetje met de jongste gespeeld enzo maar voor de rest hang ik hier een beetje rond op ZP. Even tussenstopje bij zwangerenkids.. zucht.. Ik ga zo mijn kinderen uit school halen, geef ze wat te eten en te drinken en ga dan als de sodemieter wat doen hier! Maar je hebt wel gelijk, ik heb eigenlijk geen tijd om lui te zijn. Al vind ik het heerlijk om te niksen.
Itsme we zijn in juli 2010 gestopt. Huisarts zeg dat je vanaf die maand al mag meetellen voor kinderwens. In okt zijn we voor t echie begonnen. Ik dacht juni of juli naar gyn geweest. Bloedprikken op momenten in cyclus, inwendig onderzoek en echo gehad, zwemmers van vriendlief gecheckt. Alle uitslagen zijn goed en krijg je mee...blijf lekker zelf proberen en laat t los. Mochten we nog niet zwanger zijn in juli mogen we terug komen. Gyn zei ook dat je als je t zelf probeert meer kans hebt dat t raak is dan wanneer ze je behandelen. Als je t per losse maand bekijkt. (hm hoop dat je t nog kunt volgen, beetje warrig verhaal) En je lichaam kan je zo voor de gek houden. Dat van mij heeft elke maand wel weer wat anders. Nooit helemaal t zelfde. Met moeders gaat t met de dag beter. Vanmiddag nog een scan en vanaaf horen we miss wel t vervolgtraject.
Hahaha, die symptomen allemaal ook... Je weet nooit waar je aan toe bent daarmee. Echt super vervelend! Hier nog geen ei kunnen ontdekken volgens mij. Waarschijnlijk donderdag, dus we gaan deze week heeeeeel erg goed aan de slag (proberen iedere avond te klussen ) want manlief wil een zwagere vrouw voor zijn verjaardag (heeft hij zelf gezegd, hij is komende zondag jarig ). Vandaag nog geen ovutest gedaan, ga ik tegen etenstijd nog doen want is er niet van gekomen (zat op het toilet, was net klaar en dacht "Verdorie, ik moet nog ovutest doen en nu ben ik net klaar dan maar later in de middag!"). Hopelijk deze week een positieve ovutest en dan wachten tot eind december!
Dat FF niet helemaal zeker is van je eisprong. Maar t vermoedt op die datum. Toch temp dames of sla ik de plank mis?
Jeskejes: Ja, volgens mij heb je gelijk over FF. Dan zijn er niet genoeg feiten die je ingevoerd hebt om zeker te zijn van het kruis, dus maakt FF er een stippellijn van.
De vraag over de stippellijn-> geen idee, gebruik voor het eerst FF. Heb vandaag en gisteravond ook al heel de tijd zeurend gevoel in mn onderbuik en tot op heden nog steeds geen pos. ovutest, doe er vanavond nog 1 en daarna stop ik ermee, wordt er niet veel wijzer van... En vanavond nog even plezier maken, hopen op goed resultaat en dan ben ik er wel weer even klaar mee... Succes allemaal! En fijn toch om hier je dingen te bespreken, allen: lucht je haar maar, daar is het hier voor! Liefs en knuffel voor iedereen hier!
@jeskejes: ah gelukkig dat alles goed is! en ja, volgens mij is het ook zo dat als er niets aantoonbaar mis is dat je dan beter niet de MMM in kunt gaan. Fijn dat t met de dag beter gaat met je moeder! @rosa: jep dat is inderdaad dat FF niet zeker is van je eisprong. Maareh ik heb dat heel vaak hoor en dat terwijl ik middels echo's 100% zeker ben dat ik dan een ei heb gehad.
Veerle mag ik ook mijn hart luchten? Mn haar danst meer. Hihi Mira zou wel mooi cadeau zijn voor je mannetje. Alleen weet je t nig niet maar we gaan hopen duimen race-eenden enz enz
Jeskejes: Hahaha, bij jij dat soms van de reclame van "Pam, je haar danst"?! Idd, zou een leuk cadeautje zijn. Eind december/begin januari zou ik hem kunnen vertellen of hij zijn cadeau krijgt Wij gaan er in ieder geval alles aan doen om het zo te laten zijn!
Klopt itsme tis beter niet de mmm in te hoeven. Ben daar zeker wel blij mee. Alleen aan de andere kant vraag je je af waarom t dan niet lukt. Gyn zei dat t bij allebei gewoon optimaal was. Hormoonhuishouding ook bij mij. Dus ja...los laten. Ben nog steeds op zoek naar een handleiding daarvan. Dus als iemand er nog 1heeft die tie kan missen... Nja deze maand gaat t wel rustiger. (lees tot week voor nod)
Jep Mira...Pam..je haar danst. Goed meid dat jullie er alles aan doen. Deze maand wordt weer mooi roze.