sorry ik las even mee en idd leeftijd maakt niets uit ik ben nu 21 en al 7 jaar gelukkig met mijn vriend en een mooie zoon van 3
nee, leeftijd maakt inderdaad niets uit. Je echte leeftijd zegt niets over je mentale leeftijd dus... Als het van mij had afgehangen had ik al lang een kleine pagadder rondlopen, maar mijn man had zijn verstand op de juiste plek en besloot nog wat te wachten tot we wat meer zekerheid hadden op werk en woonst. Tja eens het begint te kriebelen...
Mijn man had toch wel zoiets van "meer zekerheid dan dit zullen we misschien nooit hebben" De situatie is niet optimaal, maar goed voor ons en een eventueel kindje.. Hoe goed je het ook hebt, het kan altijd anders lopen tijdens de 9 maanden productie tijd.
Nog even ik ik ga me oud voelen haha, ben nl 35. Als het aan mij lag was er ook al een kleine geweest, alleen vriendlief wilde eerst niet en toen beide steeds aan het klungelen met de geondheid. Nu dus klussen tussen het klungelen door
nou hier nog een 30plusser hoor. man en ik zijn 13 jaar samen en 3 jaar getrouwd. kan niet wachten tot het mn ei dagen zijn. pfff duurt nog wel even. ga rond die tijd wel even tempen dan weet ik wanneer ik mn menstruatie eventueel kan verwachten.
Hier ook 23!! Nu 6 jr samen en morgen een bezichtiging bij een koophuisje.. Verder werk ik 4 dagen op een dreumesgroep en manlief bij de abn hypotheken. Zelf ben ik ook geen voorstander van hele jonge kindjes op een dagopvang als je lekker thuis kan blijven.. Helaas is dat financieel niet mogelijk en ik zie dat kinderen rond 1-2 jaar veel moeite hebben met wennen. Kennelijk zat ik zelf al met 10 weken (!) op het kinderdagverblijf van mn moeder, maar liefst 5 (!) ochtenden.. Zijn jullie voor of tegen kinderopvang en hoeveel dagen dan? Liefs
vind ik moeilijk om op te antwoorden. hangt veel van de situatie af. Of je het kan permitteren om thuisblijfmama te zijn of niet. Of om deeltijds te werken.... Vraag me dat nog eens wanneer het zo ver is! haha, dan zal ik wel weten wat ik van plan ben. Nu lijkt dat ook nog zo ver weg...
Goedemorgen dames Alhoewel het hier niet zo een goede morgen is.. De eerste echt nacht van mijn ongi is altijd zo een hel dat ik er om de 2u en een half uit mag om doorlekken te vermijden, dus ik ben allesbehalve uitgeslapen. Hopelijk merken de kinders er niets van.
Wat balen Toekan, hier ook altijd eerste twee dagen erg heftig. Slaap dan ook niet lekker. Hopelijk kun je een beetje van je dag genieten. Ik ga zo dadelijk met m'n schoonzusje naar de stad, inkopen doen voor onze sinterklaastaart.
goede morgen allemaal. Ben al sinds 6.00 uur wakker want zoontje lief had de slaap uit. Op werk dagen moet ik hem altijd wakker maken om 7.00 uur en vandaag heb ik vrij en ja hoor vroeg eruit. Mn ongi is voorbij dus gaan we weer richting de eisprong. En idd leeftijd maakt niet uit mijn vriend en ik zijn ruim 11 jaar bij elkaar ik ben 34 en hij 39. Fijne dag allemaal!
Woehoe ik mag weer klussen! baarmoeder is helemaal schoon en niks achtergebleven! nu hopend dat we snel weer mogen zeggen wij zijn zwanger. als ik nu zwanger zou worden zou ik het wel extra eng vinden de eerste weken maar ze zeggen waar een wil is is een weg en positief blijven! 2012 is het jaar van gezonde zwangerschappen en gezonde kindjes !
Ongi is hier weer op gang gekomen, ergste vind ik nog wel het zwemmen wat ik elke ochtend moet doen Bang dat ik doorlek enz.. Maar gelukkig hoef ik dat in het weekend niet dus dat scheelt.
Hey toekan ik zou ook heel graag meegaan hoor naar een ander topic. @opvang. Ik zou er zelf nooit vrijwillig voor kieze of het moet noodgedwongen zijn. ik ben wel van mening dat je zelf keuzes kunt maken. ALs je besluit een huis te kopen op beide hyotheken dan kan je ook verwachten dat als er een kindje zou komen dat je dan verplicht bent om te blijven werken. Daarom hebben wij bewust een huis gekocht alleen op het loon van mijn man en ik ben heel blij dat we 5 jaar geleden die verstandige keuze hebben gemaakt! Maar zou het echt moeten dan zoou ik echt wel gaan werken aar als het niet hoeft dan liever niet. liefs mamavand
@ leeftijd/werk Oh wat leuk Nog wel meer jongere dames dus! @ toekan Super vervelend Ik heb sinds mijn miskraam dat ik veel minder lang ongesteld ben, maar heb zoveel meer last van krampen en pijntjes. Hopelijk kom je vandaag wel een beetje goed door! @ amanda Wat voor taart ga je maken!? Klinkt lekker @ angel Fijn dat je niet meer ongesteld bent! Haha komende tijd met de eisprong in zicht is natuurlijk 't leukst. @ Thea Wat een mooi nieuws! Ik sluit me helemaal bij je aan!
Hier gaat alles trouwens wel goed! Ik zit op dag 3 van mijn menstruatie maar verlies al haast geen bloed meer? Erg apart.. Verder ben ik gister naar Ikea geweest Heel veel spulletjes gekocht voor het nieuwe huisje. Vind het zo leuk alles in te gaan richten!
Hallo allemaal Wil iemand mij op de lijst zetten. Ben vandaag helaas ongesteld geworden :x Baal als een stekker. Ik ga op de voor de 4e ronde voor ons tweede kindje. Hopelijk krijgen we een mooi cadeautje onder de kerstboom dit jaar...
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) 27. 28. 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) Totaal: 27 zwanger,ongesteld, vlindertje, MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Jazz1979 je staat er bij op