NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsme82

itsme82 Niet meer actief

hahaha herken dat precies! ik denk steeds dat ik t wat meer los heb gelaten maar dan een week voor nod slaat de spanning weer toe en ben ik weer de eerste die zeer nutteloos allerlei kwaaltjes loopt te posten...

Enne als je die handleiding hebt, dan houd ik me graag aanbevolen!

Helaas was bij mij niet alles optimaal en had t volgens mn gyn geen zin om zonder medische hulp door te gaan dus helaas dan maar wel de MMM. Maar als dat niet echt nodig was zou ik zeker nog even proberen om de natuur zn werk te laten doen!

2. Within

Within Niet meer actief

Ei is hier ook weer geweest als het goed is.. of hij springt vandaag nog. Dit weekend nog even geklust en daar dan maar weer op hopen.
    Ben niet zoveel hier, enorm veel aan mijn hoofd met de revalidatie (nog 2 weken :D) en alles wat er omheen gebeurd :(

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Even een vraag op FF op de kalender staat nu ronde de 24ste een rood kadertje wil dit dan zeggen dat volgens FF mijn NOD is?

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    meisjes!! mijn mammie zei me ook, je bent er vast veel minder mee bezig geweest afgelopen maand en daarom was het nu wel raak.....

NOU ECHT NIET!!!!!!

ik heb nog nooit zo precies en zo vaak getempt.... ik heb meer ovutesten gedaan dan ooit... heb meer uren hier op ZP gezeten dan wie dan ook.... heb het hele internet afgestruint op symptonen en andere informatie.... heb mijn man op commando laten seksen wanneer IK dat nodig vond... ben altijd blijven liggen na de sex met benen opgetrokken... én ik kon me ongeveer gemiddeld 1 uur per dag concentreren op iets anders dan zwanger worden, zwanger zijn, zwangerschap en in verwachting willen raken......

en toen.... RAAK!!!

wat nou er niet mee bezig zijn!!! ik zeg f*ck die opmerking, ik wil hem niet meer zien of horen ;)

5. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Itsme: Vervelend dat de GYN dat zei. Maar wel fijn dat je met Clomid bent begonnen en nu met Pregnyl, geeft dan toch wel een beetje zekerheid dat je ei gaat springen.
    Hier eerst 7 kilo afvallen voor de GYN iets wil doen. Op 12 januari wil ik ze zeker kwijt zijn, dus voor mij een heel erg gezonde decembermaand in het zicht ;) Nog 4,7 te gaan!

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

het zou kunnen, alleen je eisprong is nog een stippellijn, dus het is niet heel zeker, maar meer een gokje.. :)

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ah ok en wanneer wordt die stippellijn dan een volle lijn zou wel leuk zijn op de 24ste dan is mijn cyclus korter en moet ik niet wachten tot de 29ste:D

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Nou de hele dag tampon in gehad en nu niets meer gezien

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Mooi zo!:cool: Nou hopen dat het weg blijft.

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

als je meer gegevens invult en 'het klopt' met wat FF al dacht, kan het ineens een echte streep geven! (je kan proberen om even voor de komende dagen een wat hogere temp in te vullen, of je dan een echte streep krijgt..)

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    En het blijft ook weg hoor!!! Deze maand ging volop in ROZE Niet vergeten he!!!!

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Pas als FF weer zeker is van je ei, wordt het weer volle lijn.
    Maar pas op, hij kan hem ook zomaar verplaatsen.
    Ik hoop dat de komende dagen je temp weer wat hoger is en dan ook stabiel(er) blijft. Dan blijft het kruis staan en maakt er FF er weer een mooi duidelijk kruis van.

13. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Lol, ik voel dat ik ook die kan opga :p

14. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    Vind ik een beetje raar, om al een tampon te steken vóór er iets aan de hand is. Ik zou al doom-denken, ik zou denken dat het mijn NOD zou uitlokken :)

15. itsme82

itsme82 Niet meer actief

JEZ, IK KAN JE WEL ZOENEN! WAT ONGELOOFELIJK FIJN OM TE HOREN. Was al weer bang dat ik het aan het jinxen ben...

16. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Dat heb ik ook... durf om dezelfde reden ook niet aan mn baarmoedermond te voelen. Sowieso is die bij mij ook onvindbaar maar ik durf dus ook niet verder te zoeken hahaha

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

meis, ik dacht de laatste tijd ook, zou het dan toch waar zijn dat je het los moet latenf#hi$eu$@jkrg......... (krijg het bijna niet uit mijn bek ehh vingers.. :D)

nou ik KON dat niet hoor!!! zoals ik al zei, ik maakte mezelf nog net niet gek! dus f*ck die opmerking en doe je best!!!!!!!!!!!!!

18. itsme82

itsme82 Niet meer actief

enne mamavand, ik vind nog steeds dat je een super mooi kaartje hebt en duim voor je!!! Ga je morgen testen?

19. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    @Jez: Heel leuk om te lezen! Ik ben er namelijk voor mijn gevoel ook heel erg mee bezig, dus dacht al bij voorbaat dat het niet raak kon zijn. Nu denk ik ook niet dat het raak is, maar goed, dat moeten we nog even afwachten.

@Mamavand: Ik hoop zo dat het raak is voor je! Ben heel erg benieuwd, dus houd ons op de hoogte, he!

Liefs!

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Even een kort ego berichtje van mij!

Net al behoorlijk wat bruin verlies! Ik weet dat dat in mijn geval niet veel goeds zal betekenen! Ik verwacht morgen of woensdag (denk woe) op rood te moeten! :(:(:(

Pfff.....alweer naar ronde 8!!

Deel Deze Pagina