nou meiden naar gister avond niets meer gezien. me temp is wel wat omlaag maar ik ben ook bijna 2 uren eerder van bed gegaan, en dat merk ik altijd wel in me temp kaartje! We wachten morgen ochtend wel weer af! Kijken wat me temp dan doet. Overigens ik heb niet met ochtendurine getest! Maar ik moet werken dus misshcien als ik me flink inzet dat het dan doorbreekt of niet natuurlijk we zullen zien! Nou meiden fijne dag allemaal. Liefs mamavand
Gaaap, goeiemorgen meiden! Echt weer om nog in bed te liggen, dus dat doe ik dan ook maar @ Liefkleintje, @ Nuage, fijne dagen en werkse (hmmm, dat klinkt raar ) @ Mamavand, ben benieuwd!!! Werkse vandaag!
@ Noorus: lekker nog in bed Jij hebt gister nog lang doorgewerkt, dus geniet er lekker van! @Liefkleintje: balen meid! @Tinkerbell: tempdip heb ik (sinds 1 temp bijhoud) elke keer, dus goed teken: vanavond plezier maken @mamavand: klopt idd, hopelijk morgen op 'normale tijd' weer hoger' Hoop dat mn temp morgen weer stijgt!!! Succes allemaal en wat een #@*#weer!
Goedemorgen meiden! Vandaag afspraak met de dieëtist. Hopelijk heeft ze wat goed te melden Suus: Begrijp je helemaal. Heb daar ook last van. Mensen die eerst al hun kinderspullen na de eerste aan het verkopen zijn onder het mom van 'wij willen geen tweede, dus alles kan de deur uit' en dan opeens melden dat je zwanger bent... Grrrr, werd er toen echt niet goed van!
Liefkleintje Balen zeg. Mamavand Je temp is vast lager door het vroege tijdstip. Hoop dat hij morgen weer hoger is. Want dan wordt het echt spannend! Mama van C en M tja wat moet ik nog zeggen hè. Ik blijf er bij dat je temp gewoon niet betrouwbaar is door je slaapritme. Tinkerbell26 ik denk dat jouw ei eraan komt! hmmm.. de rest ben ik alweer kwijt..
@ Veerle, ja klopt en vanavond ook weer avonddienst. Het is bij mij óf om 6 uur op óf uit kunnen slapen, dus op die uitslaapdagen neem ik het er wel altijd van (mits het heeel mooi weer is...) Ik hoop dat jouw temp morgen weer stijgt! @ Mira, succes bij de dietiste straks!
shit een tempdip op 10 dpo, zijn mijn kansen nu verkeken? Normaal gaar ie pas op cd12 of 13 echt omlaag... Lf is 14. Gisteren en vandaag ook al lichte krampen...
Mira85 Veel succes bij de dieetist! En vraag even voor een tip voor een lekker light kerstdiner. Jij hebt toch nu zumba voor de wii? Is het leuk?
Ik vind jouw kaartje er nog steeds wel goed uitzien hoor. En op 10dpo een dip kan toch ook van een innesteling zijn? Oftewel een innestelingsdip? Daar heb ik wel over gelezen iig. En dan die lichte krampen van de innesteling. Ik duim ervoor!
Ik duim mee! Pfff... ga m'n bed maar eens uit... Tis gewoon donker buiten... Hond heeft ook geen behoefte om naar buiten te gaan, ligt hier nog onder de dekens...
Noorus, groot gelijk dat je lekker ff blijft liggen met dit weer. Hier nog zo eentje. En ook de hond heeft zo iets van blijf lekker liggen dicht tegen t vrouwtje aan. Dames ik zal t vuurtje maar weer aanwakkeren voor mooie hoge tempen. *gooit nog een blok hout op t vuurtje* Zo ga poging doen tot sporten.....
Ik moet helaas even de stad in omdat mijn mannetje vandaag jarig is... Dus nu maar ff een fatsoenlijk cadeau gaan halen...
Hé de moed niet opgeven, jullie gaan zeker en vast ook beloond worden met een pracht van een beebje. Als het even niet meer gaat, kom dan hier gerust maar even je gal spuwen hoor. EEN HELE DIKKE KNUFFEL
SuusjeLove Gefeliciteerd met je man! Succes met het cadeau halen. Nog geen rood gespot dus? Duim ik gewoon nog even voor je door.
Jeskejes jouw temp is ook ietsje gestegen hè. Stook het vuur maar hoog op. Kan allemaal nog wel wat hoger!
Na 2 dierbaren te zijn verloren in 3 weken heb ik positief nieuws. Gezien mijn NOD tussen 13-16 december ligt, heb ik vandaag toch een testje (kv) gewaagd en: Nou maar hopen dat ze blijft Ik zal duimen voor de mensen die nog moeten testen.. En voor degene die niks voelen, ik voel ook nog vrijwel niks. En bij de vorige waarbij het misging, had ik juist heel veel kwaaltjes.. Dus eigenlijk zegt dat vrij weinig.. (gelukkig maar)
@toekan: ja hier ook zo'n wind, niet te doen. temp: dus als je temp daalt wanneer je naar je NOD toegaat kan dit dan al een teken zijn dat het niet gelukt is? Ken echt niets van tempen. @mira: succes bij de dietiste. @buikje0: wauw wat een super test al, dikke proficiat! Ego-berichtje: Heb al een aantal jaren last van een hernia (onderrug), deze kan niet geopereerd worden voorlopig wegens te groot risico aan het zenuwstelsel. Het merendeel van de tijd heb ik niet te veel last, maar nu heb ik vandaag toch zo'n uitstralingspijn in m'n linker been, pfff, is wel even afzien.