Ik lees tock stiekem mee op mijn werk even snel hahaha De eerste roze is gesignaleerd!!! WOEEHOEE!!! Rosa kan je niet een andere test proberen? Spannend zeg Mama van c en m!!
Oke hier mijn test rijtje. De laatste van gisteren, was binnen de tijd ruim positief. Maar na opdrogen zie je dat hij al lichter is ten opzichte van de test ervoor. De laatste test, die van vandaag dus, is echt negatief. Joehoe!! ikke is blij!! Hopen dat hij klopt en dat het niet aan de concentratie van mijn urine ligt. Vanavond nog een keertje testen maar dan goed. In principe moet hij nu ook echt wel negatief zijn want ik denk zelf gisteren mijn eisprong gehad te hebben. Temp is 0,2 gestegen en mijn cervixslijm is van watery naar creamy gegaan.
@mama c&m: proficiat, het is duidelijk hoor, ik zou morgenochtend toch al opnieuw testen Ik zou nog niet te snel negatief zijn, je weet nooit. 't Is wel altijd zo irritant om te moeten wachten hé. Wanneer kan je testen? @kelly: hé een gelukkige verjaardag xxx
Evy ik sta op 29dec in de lijst. Maar had eerder ei. Zou 24dec kunnen testen denk. En ja weet dat ik positief moet blijven, maar is soms zo moeilijk.
jaa rosa je test is niet meer posi (had nooit verwacht zoiets neer te zetten) de jurkjes kunnen weer in de kast haha Evy77; ik hoop t maar ga nog nergens vanuit.. morgen doe k weer n testje
Haha herkenbaar hoor. Ik schrijf hier soms ook dingen waarvan ik het niet had verwacht het ooit nog eens te denken en te schrijven. (zoals iemand een ongi toewensen of nieuwsgierig zijn naar iemands temp) Maar goed, jurkjes kunnen weer de kast in ja! Al mag ik graag jurkjes dragen hoor. Heb ze vaker aan dan een broek. Ik ben een beetje aan de magere kant en in jurkjes lijkt het nog wel wat. Tenzij ik een slobber spijkerbroek aan heb, maarja dat is weer zo onvrouwelijk. Gisteren geen plezier meer gemaakt trouwens. Ik had echt geen zin maar nu stiekem wel een beetje spijt natuurlijk. Maar of we nou kans maken of niet. Mijn lijf doet het weer! Vorige ronde was ik een beetje teleurgesteld in mijn lijf. Miskraam kan je niks aan doen natuurlijk. Maar het voelt gewoon als falen. Nu zit ik hier met een big smile trots te zijn om mijn lijf! 3 weken na mijn miskraam alweer een eisprong, het toch een wonder hoor. Of ik nou zwanger word of niet.
Rosa das zeker wel fijn dat je trots bent op je lichaam dat t t goed doet qua eisprong. Zelfs ik zit hier blij te wezen voor jou.
Ik denk dat je met de kerst wel een testje kan wagen hoor. En kom op meid, positief blijven is moeilijk, zeker als je al een tijd bezig bent. Maar iedere maand is er weer een kans! Ik duim voor roze!!
Ja wil miss al testje doen dan. Schoonmoeders zei gister tegen vriendlief waar zwager bij was dat we carpaccio vooraf eten. Toen zwager weg was zei tie dat ik dat niet eet ivm eventuele zwangerschap. Owja zei zr. Maar ja, zit nu met dilemaatje. Als ik geen carpaccio eet weet 1 vd 2 schoonzussen hoelaat t is. Want ze weten dat ik dat erg lekker vind. Zit nu te denken om t toch maar te eten. Kan dat eigenlijk kwaas in eventueel de 1e weken van zwanferschap?
je heb gelijk rosa dat lijf van jouw is gewoon binnen no time weer op de rit. mag je hartstikke trots op zijn! nou ik ga boodschappen doen en testen halen (kv personeel zal wel denken dat k testen vreet.. heb je haar weer haha) gelukkig zal k bij de C1000 niet 1,2,3 herkent worden..
Ja mama van c en m, met de kleine erlangs hihi. Dan heb je helemaal zoiets van uh...hihi. Meid hoop dat ie morgen of snel knalt die test van je.
jeskejes; de kans op een besmetting via rauw vlees is nihil.. zelfs een broodje filet americain op zn tijd kan geen kwaad (volgens mijn vk) zolang t maar niet iedere week is.. plus dat in de eerste paar weken de kleine nog leeft van de dooierzak dus dan komt een evt bacterie ook niet via je placenta(die dan zelfs nog in aanleg is) ik zou die carpaccio gewoon beschouwen als je laatste de komende maanden en gewoon van genieten
Thnx mama van c en m, zal er extra van genieten. Whoe filet ametican ook zo lekker. En haha voel me nu helemaal een broedKIP als je zegt dooierzak hihi. Zie gelijk een ei voor me
haha ik heb t de afgelopen 2 keer gewoon gehaald met peuter en baby haha ovutesten, zwangerschapstesten en luiers haha dat de uk 6 weken was en k aankwam bij de etos voor ovutesten stonden ze wel vreemd te kijken haha ach wat kan mij t haha ik hoop over een jaar of twee als moeder gans door de stad te lopen met een kleuter en twee peuters aan de hand *droomt lekker verder.........* oh wacht, boodschappen doen
@Rosa5: wat goed zeg dat alles als weer zo snel normaal op gang is gekomen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Hier nog geen rood en nergens last van. Ziet er dus naar uit dat mijn lf net zo als vorige maand langer is dan de maanden ervoor. Ik hoop natuurlijk op zwangerschap, maar anders een ongi die in ieder geval uitblijft tot vrijdag
@jeskejes: ja weet dat het niet altijd gemakkelijk is, ik ga ook steeds van 't zal wel weer niets zijn' naar 'misschien toch' @mama van c&m: amaai een beebje van 6 weken, dat is nog steeds lekker genieten zeker en nu al voor een volgende, wat leuk dat dat al kan. Ik heb door BV 1,5 jaar geen ongi gehad.
Ik heb mijn ovutest vandaag niet vergeten (ja idd, ik was hem gisteren vergeten te doen, mijn hoofd is de laatste 4 weken net een zeef...). Ziet er al goed uit. Morgen hopelijk nog wat meer richting positief (nu teststreep bijna even donker als controlestreep) of echt positief. En dan hopelijk donderdag of vrijdag resultaat in mijn temp. Ik ga nog maar even door met duimen voor een mooi ei en vanavond weer klussen (wat zal manlief blij zijn met deze klusweek zeg ).
Mira85 Mooi, dat gaat de goede kant op. Het wordt ook wel eens tijd voor ei toch? Hopelijk morgen een knaltest! Wordt een plezierig weekje dus.