NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) 27. 28. 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) Totaal: 28 zwanger,ongesteld, vlindertje, 3 MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven twiss88 toegevoegd, aantallen aangepast en jazz1979 verplaatst (je moest op 24 volgens mij toch? correct me if i'm wrong..)
Hoi dames!! Ik heb hier nog niets gelezen, maar dat doe ik dadelijk of morgen wel Ik wil me hier ook graag bijvoegen! mijn NOD is (denk ik) op 23 december. Ik ben 03 november gestopt met de pil en heb geen onttrekkingsbloeding gehad. Zeer waarschijnlijk omdat ik die 'strip' (heb de pleisterpil) maar heel kort heb gebruikt en mijn normale cyclus al was begonnen. vanaf mijn laatste onttrekkingsbloeding tot mijn ongi was 37 dagen, dus nu ben ik ook weer van 37 dagen uitgegaan.. dus kan nog altijd verschuiven! Ehm.. oh het is nu dus ronde 1 voor ons eerste kindje!
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) 27. 28. 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) Totaal: 29 zwanger,ongesteld, vlindertje, 3 MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Kiewie toegevoegd!
Angel, oeh dat is wel erg vroeg. Thea, wat fijn dat alles schoon is. Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger! Chloe, we gaan de zak van sinterklaas (3d) maken met iets van citroenvulling. Wordt een leuke uitdaging! Heel gevaarlijk om de Ikea in te gaan, zoveel leuke spullen! Jazz, Twiss88, Kievie, welkom en veel succes! Vandaag taartinkopen gedaan met schoonzusje, ben benieuwd wat het gaat worden. Tevens vroeg mijn schoonzusje vandaag of we erover na willen denken om voogd te worden van de kids. Voel me zeer vereerd, maar weet niet of het verstandig is ivm onze emigratieplannen.
@amanda13 dat is idd iets om je vereerd bij te voelen, fijn dat jullie zon goede band met elkaar hebben. En ook iets om over na te denken als jullie willen emigreren. Waar willen jullie gaan wonen?
Wauw! Klinkt super! Plaats je een foto als de taart af is? Bakken jullie wel vaker samen? Ik heb voor mijn housewarming een mooie stapeltaart besteld. Ik kan me trouwens zeker voorstellen dat je je vereerd voelt! Ben net als Angel benieuwd waar jullie heen willen emigreren? Haha, heb erg veel gekocht. Maar dat is ook wel nodig.. We krijgen volgende week de sleutels, en wil de diezelfde dag al beginnen met verven (hoeft gelukkig verder vrijwel niks te gebeuren, behalve 3 muurtjes verven dus..) en zo snel mogelijk erin
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twis88 (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) 27. 28. 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) Totaal: 30 zwanger,ongesteld, vlindertje, 3 MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Welkom MommieD, je staat erbij!
joehoe! ik kom er ook bij.. 2e ronde voor ons 3e kindje wat mn nod is weet k nog niet.. hangt er van af wanneer mn ei komt en hoelang mn lf dit keer is tot die mn ei ben ik dus nog ff datumloos.. daarna ga k maar gewoon uit van n lf van 14(hopen dat t niet weer maar 7 dagen is:x) wil iemand me op de lijst zetten?
Welkom MommieD! Volgende week al de sleutel?! Dat is lekker snel!! Wel fijn dat er maar 3 muurtjes geverfd hoeven te worden! Wij wonen al 3 jaar hier, maar moeten nog steeds kleine dingetjes doen. We willen heel graag naar Zweden toe. We waren er nog nooit geweest (tot dit jaar), maar het land trekt ons enorm. Het wordt de eerste keer dat we samen iets bakken (ik heb het 1x eerder gedaan, schoonzusje meerdere keren). Zal zeker een foto plaatsen, jullie moeten alleen nog een weekje geduld hebben! Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend? Ik heb morgen personeelsuitje en zondag sinterklaasviering bij de oma van Jurgen.
NOD-lijst 16 - 31 december 2011 16. - Liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Debs1 (12e ronde, 6e na bbz, 1e kindje) - Molly27 (7e ronde, 1e kindje) 17. - Bootjekatootje (4e ronde, 1e kindje) - My Faith (12e ronde, 2e kindje) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Dromertje35 (5e ronde, 1e kindje) 18. - Angel77 (3e ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde, 2e kindje) - Itsme82 (9e ronde, 1e kindje) 19. - Samba (4de ronde, 2de kindje - Luvv (1e ronde, 2e kindje) - Kieki (2e ronde, 1e kindje) 20. - dotje1986 (2e kindje, 6e ronde) 21. - Barb (2e ronde, 1e kindje) - MommieD (4e ronde, 1e kindje) 22. - Amanda13 (10e ronde, 1e kindje) - TSCM (1e ronde na mk - partiële mola, 1e kindje) 23. - Chloe Jasmine (3e ronde, 1e kindje) - Kiewie (1e ronde, 1e kindje) 24. - Moonymuppet (3e ronde, 1e kindje) - Jazz1979 (4e ronde, 2e kindje) - twiss88 (3e ronde, 1e kindje) 25. 26. - Veerle31 (2e ronde, 1e kindje) - Littledreamer (3e ronde, 2e kindje) - Toekan (2e ronde, 1e kindje) - Within (4e ronde, 1e kindje) 27. 28. 29. 30. 31. datumloos - Aukje1980 (1e ronde, 2e kindje) - Volonta (1e ronde na Mk, 2e kindje) - Thea23 (1e ronde, 3e kindje) - mama van C en M (2e ronde, 3e kindje) Totaal: 31 zwanger,ongesteld, vlindertje, 3 MMM,negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Ik heb je erop gezet Mama van C en M! Welkom
Ja, dat scheelt Ik ben niet echt een ster in klussen in huis moet ik zeggen.. Oh haha, uitstellen is dan ook zo makkelijk he! Vooral als het maar kleine dingetjes zijn. Zweden lijkt me prachtig! Ben zelf alleen in Stockholm geweest, heb verder niets van de natuur gezien. Maar het zijn wel serieuze plannen dus? Oh, dat geeft niks.. haha laat het weekje sowieso maar heel erg snel gaan hoor, geen probleem Ik ben nu aan het werk.. moet nog veel gebeuren met de feestdagen in aantocht. Dus ben ook veel aanwezig op ZP momenteel. En dit weekend gaan we nog wat meubeltjes kopen. Zin in het personeelsuitje? Wij vieren trouwens geen sinterklaas hier, dus doen er niks aan. Veel plezier alvast!
hoi zet mij maar in het lijstje ik denk dat NOD 29 december zal zijn ms zijn er nog niet helemaal door wel even een vraag vandaag is dag 35 moet ik dan 35 aanhouden?
De plannen zijn serieus, alleen de uitwerking is wat lastiger qua huis verkopen enzo. Maar dat komt wel goed. Wij zijn met de auto gegaan naar Noord-Zweden, dus hebben aardig wat van de natuur kunnen zien en die is prachtig! Nu nog werken? Dat is wel het nadeel met een eigen bedrijfje. Ondertussen kom je maar gezellig hier kletsen. Er lopen hier in de familie nog 4 kleine kinderen rond, dus we moeten wel mee sinterklaas vieren, maar van mij hoeft het ook niet. Vind kerst veel leuker. Leuk meubels uitzoeken! Wat moeten jullie nog allemaal hebben? Heb er meestal geen zin in, maar uiteindelijk wordt het toch wel gezellig. We gaan naar Antwerpen en dan daar een activiteit doen, genaamd Spygame (soort van speurtocht), en daarna uiteten. Werkse nog!
ff beetje teruggelezen zag dat al t e.e.a besproken is over leeftijd, thuissituatie en werk.. zal daarom ook ff wat vertellen ik ben 24, nu 4 jaar samen met mn vriend (op papier getrouwd maar t grote huwelijk komt ook nog wel, geen haast ) oudste zoon word over twee maandjes 3 en jongste zoon is nu 2,5 maand ik werk 15 uur per week (nu nog verlof) en blijft ook na een derde kindje werken financieel hoeft t absoluut niet, sterker nog de opvang is duurder dan wat ik binnenhaal maar ik vind t gewoon heerlijk om 2 dagen in de week ff wat anders te doen dan moederen.. las een bericht van iemand (sorry naam kwijt) over kindjes die in de kou naar buiten gegooit werden bij de opvang wat slecht zeg!! gelukkig weet ik 100% zeker dat dat bij ons kdv niet gebeurd.. 2 leiders per 8 kindjes pabbels: wat een jonge mama ben jij zeg, heerlijk dat t zo goed gaat
chloe yasmine; thanks! zie jammergenoeg allemaal meiden van t eind nov nod topic voorbij komen deze maand nog meer roze he meiden!!