NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Amanda13, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Itsme82 Hè balen meid, ik snap je ongerustheid.:( Bruinverlies willen we gewoon niet zien. Ik heb even zitten googlelen want ik heb zelf geen ervaring met pregnyl. Maar ik word er niet veel wijzer van helaas.
    Enige wat ik kan doen is heel hard voor je duimen meid!

Mag ik vragen op welke dag je pregnyl hebt gezet?
    En hoe is het nu met het bruinverlies?

2. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *drukt op de vind ik leuk knop!!*

Leuk leuk leuk. Mooi roze is niet lelijk.

Welkom nieuwe dames. Veel succes.

Mamavand knuffel hoop dat t niet doorzet.

Mama van c en m. Hoop met je mee dat t streepje zwanger aangeeft en niet je ei. Testmiep:p

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    mama van c en m begrijp ik nu dat je zwangerschapstest doet, dat je posi test en dat je denkt dat het van je eisprong kan komen? Maar dat volg ik even niet, want je kunt helemaal niet posi testen door een eisprong. Daar is min. 25 HCG voor nodig en je maakt geen HCG aan bij een eisprong hoor...

Hier allemaal gekke steekjes in mijn buik, gisteren was het links en nu opeens rechts. We wachten rustig af :)

4. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    *Rammel de rammel, klingel de klingel, kloink, mevr kunt u ff uw benen binnenboord doen. Probeer er met mn karretje langs te komen...."KOFFIE, THEE of een WATERTJE...wat kan ik voor u inschenken? Nog wat lekkers erbij? Eindhalte zwangerenland*

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Heb je mijn testen niet voorbij zien komen? Zijn positief door eisprong.

Daarna zwanger en positief getest wel door hcg. Alleen door 3x bloedprikken weet ik dat mijn hcg niet hoger is geweest dan 19.2
    Dus dat ze zeggen dat hij met 25 pas positief wordt, klopt ook niet.

Sorry maar door mijn ervaringen van vorige ronde weet ik inmiddels beter. Ook heb ik in het vage testen topic helaas meerderen gezien die positief hebben gestest met hun eisprong.
    Het zou niet moeten kunnen en dat lees je ook overal maar ik heb het toch echt met mijn eigen ogen gezien. Anders zou ik het misschien zelf ook wel niet geloven hoor.
    Maar jammer maar helaas.:(

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Doe mij maar een gluhwein nu het nog kan!;):p

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Prima Rosa, komt eraan.

Uhhh ja hoe warm ik die op???? Haha, zie dat ik magnetronnetje heb. Dan maar zo.

Alstublieft mevr, pas op is heet!

8. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

@Bo: leuk die trein, ik wil wel mee naar zwangerenland!

9. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik wilde eigenlijk ff klagen, gal spuien, zielig doen, emo berichtje zetten. Maar door jullie ben ik weer vrolijk!!!! Thnx dames, ikkuh weer vrolijk. Hoi hoi hoi

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik heb nog een slagroom schnitt :D:D Allemaal een plakkie???

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Goh dames!! Als je zo een dag weg bent, moet je wel wat pagina's doorploeteren om alles gezien te krijgen...

Hier dus een mega drukke dag met een vergadering achter de rug, bluh! Maar we zijn er vanaf! De kerstboom staat hier ondertussen lekker gezellig te wezen!;) mijn ei is op komt, mijn mannetje heel gewillig,...al bij al mag ik dus niet klagen:p

@itsme: geen verkeken kansen hoor! Yasmin had vorige maand ook 2 late dagen na elkaar een dalen en schoot dan plots weer omhoog en was zwanger:cool:

@mamavand: spannend wat het morgen zal brengen!

@buikje!!!! Woehoew!!! dan heeft die rotwind toch nog iets goed gedaan vandaag! HCG jouw richting uitgeblazen!:D Proficiat!

@evy: inderdaad meestal betekent een dalende temp voor je nod dat je ongi eraan komt.. maar het is ook niet altijd het geval..;)

@justme: welkom!!

@mira: wat jammer dat er niets af is.. wel super dat ze ondanks dat heel positief was:)

@mama van C&M:$ is dat niet wat vroeg ? 4DPO? of misschien was je ei dan toch vroeger? Maar inderdaad ik zie ook heel vaag is op de foto...:) heel voorzichtig proficiat!! aaah maar misschien is het inderdaad zoals Rosa zegt van je ei... mmmm afwachten dan maar;) wat worden we daar goed in...:p

@rosa: haha dat wist ik ook niet!

@kelly: gelukkige verjaardag!:D:D

@noorus: waarom is pendelen niet goed?:( ooh zwanger van een meisje.. hihi das toch goed nieuws:)

@jeskejes:die baby komt wel! Think pink!:)

@liefkleintje: balen!!!! hele dikke knuffel schat!!

@ baby90 en miep: welkom!:)

@bo: haha geweldig! *toetoet!!*

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Allemensen wat is hier weer veel gekletst sinds mijn laatste bezoekje: bijlezen is gewoon geen doen meer, dat vind ik wel echt jammer! moets 40 pagina's ofzo, dat onthoud ik ech nie ...):

Stand van zaken hier: nog steeds geen positieve ovulatietest, al 4 x een heel licht streepje, maar positief ho maar. Verder al wel netjes geklust: zaterdagavond en maandagavond en op de planning staan nog morgenavond en vrijdagavond. Als ik dan ook nog geen positieve ovulatietest heb gehad kloppen die testen denk ik weer niet, want ik zit altijd strak op 28 / 29 dagen. We klussen gewoon door en zien wel, volgens mij heb ik wel vruchtbaar slijm.

13. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb net weer een ovutest gedaan en hij is toch echt weer positief.:(
    Alleen als je heel goed kijkt, lijkt het test streepje ietsiepietsie lichter te zijn. maar wel weer donkerder dan vanochtend.
    Ik kan nu geen foto maken. Hoop dat hij morgen bij daglicht beter te zien is en dat hij dan toch negatief blijkt te zijn. (waar een mens wel niet op kan hopen) Zou mijn lh waarde gewoon te hoog zijn? En heb ik daarom mijn eisprong kunnen meten met een kv 2v5 test? 3 dagenlang een positieve ovutest, dan ´s morgens negatief en ´s avonds weer (zo goed als) positief. Dat klopt natuurlijk ook niet.:(
    Ga morgen nog 1x testen en dan geef ik het op. Hoop dat mijn temp morgen de lucht inschiet. Is dat tenminste wel duidelijk.

Sorry voor mijn ego berichtje maar snap er even niks meer van.
    Waarom ben ik toch weer met die stomme ovutesten begonnen..:(
    VROUWEN.. zucht..

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja hoor, onder het motto ´dik worden we straks toch´. :p

15. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    nuage; dat dacht ik ook maar rosa's testen van de eisprong zijn erg duidelijk.
    had de test nog bij t vage testen topic geplaatst en daar kreeg k ook de reactie dat iemand vaker positesten door eisprong heeft langs zien komen.
    het zou dus heel goed kunnen:)

we houden het spannend;)

16. helena14

helena14 Bekend lid

28 okt 2011
    768
    0
    16
    haha onder dat motto ga k morgen maar ff langs de jamin:D

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Als het maar alleen op je buik komt te zitten dan he!! En na de bevalling dat alles er gelijk weer af is :D
    Mag in mijn handjes knijpen als dat nu weer bij mijn gebeurd na de bevalling......... 2 weken na bevalling kon ik mijn eigen kleding weer aan :):)

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    *Probeert haar benen wat meer bij zich te houden zodat het eet/drank-karretje verder kan* Sorry, we moeten tenslotte goed klussen voor ons aankomende ei, dus dacht "Ik gooi de benen even buiten!" ;) Hihi!!!

Hier nog even wat tv-kijken en daarna lekker met manlief het bed in om goed te klussen. Op naar een bevrucht eitje en met klein gezelschap in de buik het jaar uit!!!

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden ik heb net even wat gegoogld en het blijkt dat tarwekiem capsules echt een posi effect schijnt te hebben op vruchtbaarheid van zowel man als vrouw!
    Hier gaat het nu wel beter, net even flink gehuild, en als ik dan morgen begin te bloeden dan zien we volgende maand wel wer, me mannetje gaat ook weer aan de vitaminepil dat heeft hij ook bij ons zoontje gedaan hoop dat het effect heeft volgende maand!
    Nou meiden hele dikke knuffel en doe mij ook maar een plakje van die shnitt!
    Heerlijk

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Mira benen moeten de lucht in én schommelen eerst.

*Dank u mevr, ik kan er goed doorheen. Wilt u verders nog iets?*

Mamavand goed zo meid. Ik slik deze maand ook netjes de tarwekiem (hmm paar x sochtends vergeten maar ach) en ik heb veel eerder ei gehad. Steven weer naar cyclus van 28 zoals t er nu uitziet.

Deel Deze Pagina