fijn is dat he!! ik heb bij beide zwangerschappen mn eigen broeken (mt 27) kunnen dragen.. alleen.de laatste 6 weken ging de knoop niet meer dicht lucky me!!
Kelly ik sla schnitje over. Is heel lekker maar voel me al hele dag niet lekker. Weeig gevoel in mn buik. Geen idee wat t is. Geen buikgriep iig
Kelly: ik wil wel een stukje schnitt, m'n mannetje is chocoladeijs voor m'n aan't halen Vandaag ook weer pos ovutest en dan weet je wat we gedaan hebben... 3 dgn op rij als dat niet raak is... Morgen pauze en do misschien nog een keer. Slaap lekker voor straks. En hopelijk veel ROZE!!!
Hoi allemaal, Ben even een paar dagen weggeweest maar daar ben ik weer en met goed nieuws! vandaag duidelijk een positieve ovulatietest voor het eerst! Ben zo blij we zijn meteen aan het klussen gegaan! weet iemand hoelang je ongeveer vruchtbaar ben na zo'n positieve test want het liefst blijf ik nu de hele nacht klussen hahaha wil dit eitje niet meer laten gaan!
*heeft vanmiddag en vanavond een stukje chocolade van het karretje in de trein gepikt en werd er allebei de keren heel misselijk van * Dat heb ik anders nooit
*uhmm ik miste al 2 stukken. Maar in deze trein mag dat hoor. Alles is gratis. Moet de roze 'broedkippen' goed verwennen* Hoop dat t met eventuele zwangerschap te maken heeft Bo dat je er misselijk van werd.
pff ik ben een beetje flaaaauuuuw!!!! Ik wil een ei... weet dat het niet lang meer gaat duren, maar word er nu toch een beetje weemoedig van.
*eet onder tussen dorito chips en leest 20 paginas om bij te zijn* @buikje0, YEAH zwanger, gefeliciteerd. Dat wij allemaal jou voorbeeld mogen volgen @Kelly, gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe broek @mama C M, spannend hoop voor je dat het betekend dat je zwanger bent @mamavand, mijn temp schommelt ook veel als ik snachts slecht slaap @liefkleintje, balen van je ongi!! Hier weinig nieuws te melden behalve dat ik graag mee wil liften op de roze trein naar zwangerland. Fijne avond allemaal!
Nou ik ga mijn bed in en even gebruik maken van de kluswagon we moeten iets doen in afwachting e tot morgen lady's!
Heb je gewoon voor mij gegoogled? Te lief!! @toekan: thanks dat geeft hoop! @mamavancenm: jij ook thanx voor t meedenken Update: t bruinverlies is gestopt, was maar 1 vlek (sorry too much info) en t wordt niet meer... nu heb ik eggwhite doorzichtige draderige afscheiding. Had eind vd middag megakrampen maar dat is nu ook helemaal weg? Ben erg benieuwd of ik nou morgen ongesteld wordt en wat mn temp doet. Pregnyl had ik do 1 dec gezet in de avond, ei is dan 36 a 40 uur later dus za3 dec overdag
*hangt bordje 'niet storen, bezet' op de deur van kluswagon 1* Zijn er nog meer kluswagons gereserveerd? *hangt bordjes 'gereserveerd' op voor de zekerheid* Dames, heeel veel plezier. Mannen...schiet met scherp. Dames...schommelen en niet de hendjes maar de bintjes de lucht in en kek 'm lachend aan. Dan zal er veur jou een wereld open gaan! Maar warempel hier ginne drempel.Hier zen de zaodjes nooit allin....ALAAF. We maken er een feestje van. Fijn fisje nie?!
@liefkleintje: nee he wat klote zeg! @ buikje: jaaaaa de eerste roze, gefeliciteerd! @mamavand en bo: t klinkt erg positief bij julie allebei, hoop op meer roze morgen! @toekan: shit zeg, nog steeds aan t wachten? Hoop dat je ei snel komt! @mamavancenm: volgens mij ben jij gewoon zwanger hoor, want t lijkt er echt wel op dat je je ei al hebt gehad!
itsme; zou toch een hele geruststelling zijn als morgen die temp weer lekker omhoog is! ik had op dag 13 een bloeding toen zakte mn temp iets.. misschien is jouw temp ook wel iets gezakt door dat oude bloed en dan morgen weer lekker omhoog! ben benieuwd nou meiden ik ga tukken.. hopelijk tot 06.00/7.00 zodat k iig een betrouwbare temp kan scoren! morgenochtend gooi ik er weer n testje tegenaan als er wat staat kom ik t direct showen.. ! en anders ga ik er maar vanuit dat t dan toch een ei is slaap lekker iedereen, tot morgen morgen is een roze dag dames!! ben benieuwd of er nog vroege testers binnen komen rollen
Ik ga het maar eens aan mijn gyn vragen van die testen want volgens mij kan het echt niet. Ik denk eerder dat de eisprong dan net geweest is en je dus zwanger bent, alleen nog zo pril dat het als het misgaat op gewone ongi lijkt. Dat sommige testen bij lagere HCG al reageren kan in me nog wel voorstellen. Maar dat je lijf zwangerschapshormoon aanmaakt zonder zwangerschap... Nee dat niet.
Hoi dames hier al wakker Pff zo vroeg al moest net heel dringend naar toilet dat ik anders nooit moet gaan s'nachts wel even een vraag hoelang na ei kan een innesteling?
Goedemorgen ladys, wat een weer is t jeetje. Regen regen en..wind. Bah bah. Temp is weer t zelfde. Zit ik al op 14DPO? hihi. Tinkerbel, 5 tot 7 dagen na eisprong dacht ik. Mama van c en m, en en en? ben niet nieuwsgierig hoor.
@Jeskejes: je temp is nog goed hoor, iig niet gezakt @tinkerbell: vlgs mij na 5-7 dgn idd @mama van c en m: ben ook benieuwd! Wat een weer!!! Zo lekker onder de douche en arbeiten! Ego: mn temp is gestegen, mij=blij
tinkerbell ; zo'n 5 tot 10 dagen na je ei nuage; volgens de info kan het ook niet Vragen over het gebruik van ovulatietesten. maar bij rosa was t wel t geval en die is toen ook zwanger geraakt dus heb voor de zekerheid toch echt nog n keer goed geklust Goedemorgen iedereeen!! hier vanacht weer redelijk raar geslapen... 2x eruit om te piesen zoals k eerder al zei is dat echt niks voor mij werd net weer wakker om 06.30 dus heb wel een redelijk betrouwbare temp kunnen krijgen.. (36.64) was er om half 5 nog uit om te plassen dus hou t nu nog ff op voor t testje straks nog vroege testers die vandaag lekker op roze mogen???