NOD-lijst 16 tot 31 december

Discussion in 'NOD forum' started by Amanda13, Nov 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Suusje: ik lees net je andere berichtje, het is dus wel een beetje spannend nu bij jou? Had je al ongi moeten zijn?

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

Jul 1, 2011
    1,673
    0
    0
    Denk dat ik op de volgende trein moet. Vandaag bruinverlies en ik denk dat de ongi er wel aan komt. Voor de eerste keer baal ik echt!! Heb altijd geweten dat het wel een aantal maanden kan duren, maar hoopte zo nog in 2011. Dat het nu dan 2012 wordt (in het positiefste geval), vind ik erg lastig.

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Balen Molly ... ik herken dat op een bepaald moment heb je een punt bereikt dat je minder makkelijk kunt accepteren dat het niet lukt. Niet opgeven hoor, voor hetzelfde geld heb je eind 2012 een wolk van een baby! (dit zeg ik ook maar even tegen mezelf ...)

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    @Molly dat is heel begrijpelijk en hoop voor je dat je dit gevoel niet vaak meer hoeft te hebben...

@Waxientje ik ben nu al 3 dagen "overtijd".... Maar aangezien de gyn het raar vond dat ik toch steeds bloed verlies had ondanks geen ei kan het nu ook wel eens zo zijn dat ik voor het eerst geen bloed verlies heb en dus idd een hele lange cyclus heb..

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Tinkerbel, fijn he dat je cyclus korter is. Nu nog ff geduldig afwachten;). En op ROZE! Ik ken t een schommelend tempkaartje. Is dat zon strip die je op je voorhoofd meet met van die kleurtjes? Ken die nog van.vroeger denk.

Mira, laat dat ei maar komen van jou.

Enjoylife, welkom weer op de klustrein. Er zijn kluswagons gereserveerd. En straks kun je plaats nemen in de super de luxe wachtbank wagon.

Toekan, jahhh EI in zicht! Hoop t voor je meid. Veel plezier in de kluswagon. En ja temp gaat beter dan andere keren dat ik getempt had. Alleen mag tie hoger van me. Yeahhh PINK snow!!!

Welkom missCK, veel kletsplezier en op naar een mooi kerstcadeau. Stap maar op de trein naar Zwangerenland.

Kelly, ahh das minder meid. Hoop dat ze snel opgeknapt is. Lekker hoor pyjamaochtendje.

Waxientje, ik kan t me heel goed voorstellen meid. Huil maar ff lekker uit. Spui t hier maar. Hele dikke knuffel. Hoop dat je snel een posi test in handen hebt.
    Veel klusplezier vanaaf!!!

Suusje jeetje lijkt me frustrerend meid dat de ongi er nog niet is. Ja miss tempen hoop dat dat duidelijkheid kan geven. Doe lekker rustig aan meid.

Molly he bah t zal toch niet?? Baal maar ff flink en hoop dat t niet doorzet en je gewoon zwanger bent.

*Is druk bezig om t ontbijtbuffet goed aangevuld te houden, verbrand door de haast dr handen aan de warme broodjes en stuurt schoonmaker naar de kluswagons om die weer klusklaar te maken:p*

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :)

Was weer een latertje gister, dus hier weer even bijlezen vanuit bed… :)

@ Rosa’s ei, eerst juigde ik, maar lees later weer over rare test…. :(

@ Jeske, geniet van je carpaccio! ;) En wat heb ik weer gelachen om je! :D

@ Klusweek Mira, enjoy! :)

@ Liefkleintje, aah balen meis! Hoop dat de machinist volgende ronde voor jou door mag rijden!

@ Mamavand, dus toch je ei!!! Hier word geduimd dat er raak geschoten is! :)

@ Bo12, rare verschijnselen…. :)

@ Itsme82, geen idee hoe dat zit met Pregnyl… Anders even je huisarts vragen?!

@ Gestegen-temp-Veerle, :) En werkse vandaag!

@ Tinkerbell, dat scheelt weer wachten… :)

@ Kelly, sterkte daar met de kleine!

@ Waxientje, hele dikke *knuffel* van hier!!! Snap dat het zo pijnlijk is… Ik draai m’n duimen nog wat harder hier!

@ Molly, bah joh… Dat 2012 maar een heel mooi jaar voor jou mag worden!!!

@ Toekan, klus-se! :)

Hier gister onwijs zeurderig gevoel in m’n onderrug. Ik dacht nou morgenochtend ben ik ongi… Maar niks deze ochtend… dus we wachten maar gerust verder…

7. chinwa

chinwa Lid

Aug 21, 2011
    99
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Noorus, ik heb ook een zeurderig gevoel in mijn buik, lijkt op menstruatiepijn. Borsten zijn wel gevoelig maar niet pijnlijk. pff dat wachten en de onzekerheid is echt killing!! Probeer positief te blijven en mijn gedachten te verzetten maar dat werkt niet altijd. Zit niets anders op dan wachten...

Buikje0, gefeliciteerd meid, je bent de eerste hopen dat we allemaal mogen volgen!!

Meiden succes met wachten!!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hey die Noorus, begint spannend te worden voor je. Lekker he in bed ff bijlezen. Ah fijn dat ik je liet lachen. (toch niet uitgelachen he ;) )

*Hangt een groot bord weg VERBODEN voor rode DUIVELS!!*

Oei oei tis oorlig in mn buik. Hoop dat dat goed teken is.

9. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,171
    0
    36
    België
    amaai 11 pag sinds gisterennamiddag, ik vlieg er hier in :p

nieuwe meiden, welkom

klussen: na onze klusweek staat mijn vriend weer serieus op actief :p. Maar nu door die hernia zie ik het niet zo zitten, trok hij toch een :( gezichtje, de schat, zo zijn best toen gedaan en nu moeten wachten

@bo: oh nog 3 dagen, hoop ook voor jou dat je voor een reden je zo beroerd voelt

@itsme: snap dat je bang bent, maar misschien duidt dat bruinverlies wel op innesteling van eitje, zo ambetant dat je enkel kan afwachten, sterkte en dikke knuf
    Temp omhoog, dat is goed dan hé

@liefkleintje: heb tot nu toe maar 1 pendel gehad en dacht direct hier ga ik met niet op blindstaren lol, de pendel zei april '12, dat is met toch té lang hoor :p
    Wat spijtig van het bruinverlies, geeft toch nog steeds wat onzekerheid hé, bij mij van zodra ik iets zie dan breekt het ook direct door

@mamavand: succes bij het afwachten hé!

@debs1: misschien een innesteling, wanneer zou je kunnen testen?

@mamavanc&m: oh zo spannend, hoop ook dat het niet posi is voor je ei maar voor iets anders hoor
    Ok het is dus gewoon een superei geworden ;)

@waxientje: blijkbaar werken ovutesten niet bij iedereen even goed, dus lekker blijven doorklussen zoals je nu bezig bent en dan zit het wel goed
    oh meid snap dat je even hebt moeten uithuilen, ik krijg het al moeilijk als ik hoor dat iemand zwanger is die ik niet ken, dikke knuffel

@kelly: ik kon het ziekenhuis al verlaten in een gewone jeans bij m'n dochtertje, vond dat ook wel opmerkelijk
    hopelijk voelt je dochtertje zich snel beter eens alles gepasseerd is

@tinkerbell: dacht 5 tal dagen na eisprong.

@noorus: keeping my fingers crossed

Hier nog steeds last van de hernia, maar te houden hoor.
    Ook meer last van de darmen, maar dat zal wel niets zeggen hé

en nu vlug weer aan het werk :)

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nou dochter is denk weer zo goed als leeg :D, ze zit nu in bad dus verdere details zijn niet nodig denk ik zo :p

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    4,575
    0
    0
    @ Kelly, fijn dat ze het weer kwijt is! :D

@ Jeske, ooorrrlogggg, joehoe! (dat ik dat nog eens zou zeggen!). Bedankt voor het bord! Ennuh ja het is spannend hier... Zo maar even naar de KV denk ik... Nu eerst maar eens douchen. Ik = een lui varken...

12. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@kelly: :D

@Noorus: spannend!

Hier ook lui aan het zijn, al moet ik wel echt in actie gaan komen;) Heb om 12.00uur een afspraak en moet nog douchen en de hond uitlaten :p

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Waxientje: Meid, ik begrijp het wel hoor. Heb ik ook als ik weer iets hoor over iemand die zwanger is... Ach, ik gun het iedereen wel natuurlijk, maar zou liever zien dat ik zelf ook blij mag zijn!!!

Toekan: Jaaaah! Die roze sneeuw willen we hebben :D Of heb je nog een plaatje van roze vuurwerk (want mijn NOD is waarschijnlijk net voor de jaarwisseling ;))???

Jeskejes: Ik hoop ook dat het ei van mij eens komt. Er ligt genoeg zaad te wachten voor de verrassingsaanval en er komen de komende dagen nog veel meer zaadjes aan :D
    *Kijkt naar de verbrande handen van Jeskejes, laat haar haar handen koelen onder lauw water en stuurt haar door naar de trein-arts*

Noorus: Jaah! Eindelijk klusweek (uitgaande van een cyclus van 76 dagen ;)). Volop aan de slag hier :D Ik ga voor je duimen op goed nieuws over een aantal dagen!

Kelly: Fijn dat je meisje weer 'leeg' is. Nu lekker in bad, weer schoon worden ;)

Hier net al lui geweest, ben net uit de douche!!! Nu vanalles regelen en dan eens wat eten, heb honger ;)

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    Meiden wat een lieve reacties allemaal, dank jullie wel.

Wat een onzekerheid dan voor jou Suusje!

Jeskejes, ik neem vanavond even plaats in een van de kluswagons hoor! Hoe is het met jou dan, ook druk aan de klus, we lopen toch tml. gelijkop...

15. helena14

helena14 Bekend lid

Oct 28, 2011
    768
    0
    16
    hahah kelly, alles in en om de luier:D
    dan is het er maar uit he;) kan je vanacht weer lekker slapen!:)

16. Mout

Mout Bekend lid

Aug 24, 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi dames, ik ben al even niet op forum geweest.
    Eigenlijk sinds me ongi. heb het even zwaar gehad.
    Vorige week afspraak gehad bij gyn. en we moeten begin jan. terug komen.
    Had een echo gehad alles was goed.
    In jan. gesprek over samenlevings test dus weer afwachten.
    Ik hoop zo dat het allemaal niet hoeft dat het eindelijk raak is in ronde 12 zucht!

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nou het zat nog net niet achter d'r oren hihi, maar je zal er maar last van hebben. En olie werkt best, hoef geen dure laxeermiddel te kopen wat ik dan maar 1x kan gebruiken omdat het daarna weer over de datum is......
    Ze is weer lekker vrolijk aan het spelen :D

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Waxientje ik zit al 5 dagen in de superdeluxe wachtbank wagon. Ei was stuk vroeger. Waarschijnlijk door tarwekiem capsules.

Kelly spare me the details hihi. Wel fijn dat ze er vanaf is.

*Mira dank je voor t lauwe water. T gaat al weer hihi*

@luie dames/varkens, ikkuh ook lui hihi. Moet wat werken nu.

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

Jun 19, 2008
    1,839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Jeskejes: o wat spannend! Dat heb ik dan gemist in al die berichten die ik steeds terug moest lezen....ik duim voor je! Wel goed geklust deze maand? Whoehoeiiii!:D

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

Aug 30, 2011
    5,930
    0
    0
    Bollenstreek
    *off topic*

Hoe is het eigenlijk met de Belgische dames hier? Hoop dat jullie niet in de buurt van Luik wonen en iets van dit drama persoonlijk of met familie mee gemaakt hebben..............
    Wat een vreselijke mensen leven er toch op deze aarde :x

Share This Page