Waarom zou je in de avond niet mogen testen? Ik test altijd in de ochtend en avond en bij mij is ie vaak ook in de avond pas positief
@mamavantwee37 mijn zoontje was inderdaad gisteren jarig! Dankjewel voor je felicitatie!! @Elisabeth83 verdrietig van je miskraam.. maar wel fijn dat het zo snel weer opgepakt is en ik duim mee voor een snelle positieve test!!
Ik zou eens extra gevoelige ovulatie testen proberen als ik jou was. Misschien vind je je piek dan wel
NOD-LIJST 16 T/M 31 JANUARI 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 januari (3) Luitje -35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Narcisje - 31 jaar - eerste kindje - ronde 15 MrsWit - 29 jaar - eerste kindje - ronde 19 17 januari (3) Sienna96 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 AapEnOlifant - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Patty86 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 18 januari (0) 19 januari (2) HHJ - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mamavantwee37 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 5 20 januari (5) Sammy2021 -32 jaar - 3e kindje - ronde 4 Dominique1991 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 5 SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 4 (1e na miskraam) MLB - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 januari (0) 22 januari (0) 23 januari (1) s2909 - 32 jaar - 2 kindje - ronde 3 24 januari (2) Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6(2 na mk) Vamosss86 - 34 jaar 2e kindje - ronde 1 25 januari (0) 26 januari (2) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 2 na mk Mamastier - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 27 januari (3) Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Kinderkopje - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde 28 januari (3) Geriatertje- 42 jaar- 4e kindje (1e met huidige partner)- ronde 4 MamaJ86 - 34 jaar - 2e kindje - 16e ronde mammavan1 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA 29 januari (1) MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 30 januari (1) Logan2013 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 12 31 januari (4) Angelmom1 - 36 jaar 3e(4e) kindje - ronde 5 essie28 -30jaar- 3de kindje- ronde 1 Melis94 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9(ronde 6 na vmk) Nimonia - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 Onbekende datum (3) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 (3 na vmk) Marinda1988 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 (1 na vmk) ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (33) Wachtend op de eisprong (22) Wachtbankje (11) Zwanger (0) Ongesteld (0) Tuurtest (0) Negatieve test (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] aan begin en einde te verwijderen en je eigen wijziging doorvoeren ♡♡♡♡♡♡♡♡
Ja ik denk dat ik die maar ga bestellen voor volgende ronde. Wist niet eens dat die er waren M'n man lacht zich hier overigens kapot...want heb net 50x sensitest bezorgt gekregen paar dagen geleden whoopsie
Vandaar ook mijn vergelijkingsfoto gisteren. Bij mij geven extra vroege dus juist veel te vroeg positief. Maar het is dus wel een uitkomst voor dames die met normale hun piek niet kunnen vinden
Neen de lijn hoort even fel of feller te zijn dan de controle lijn. Die test die jij nu hebt, heb ik normaal gezien zo een 2 a 3 dagen voor een positieve test. Ik zou vanaf morgen of overmorgen s morgens en s avonds testen.
Ik zou even doortesten voor de zekerheid. Bij mij is dit bij sensi test normale ovu testen wel positief. Ik denk dat ik minder dat hormoon aanmaak dus geen “knal testen” krijg en dus eigenlijk extra gevoelige moet gebruiken. Kan bij jou ook het geval zijn..
Ik heb ergens gelezen dat het kan zijn dag je echt maar enkele uren positief test. Als dat dus net in de nacht is of in de avond (als je sochtends test) kan je hem dus makkelijk missen. Misschien inderdaad de gevoelige gaan proberen! Edit; ik heb het voor je opgezocht. Dit staat op de site van sensitest. Mogelijk heb je de LH piek eenvoudig gemist. Soms duurt de LH piek maar enkele uren. Sommige gynaecologen die vrouwen begeleiden om zwanger te worden adviseren om meerdere keren op een dag te testen. Test 2x op een dag om de piek niet te missen, bijvoorbeeld 12 uur en 22 uur. 3. Drink niet teveel water/koffie/thee, vooral niet vlak voor het testen, het kan de testuitslag doen verwateren. Sommige mensen drinken liters water op een dag, bijvoorbeeld sporters kunnen erg veel drinken. Als je veel drinkt kun je een probleem hebben met het vinden van je LH piek. Probeer dit te matigen in de periode dat je met ovulatietesten aan de slag gaat. Stop met drinken 2 uur voor het testen. https://m.sensitest.nl/veelgesteldevragen.php?p=ik-kan-de-lh-piek-niet-vinden-met-de-ovulatietest
Klopt. Bij de action testen normaal een streepje al week voor de knal test. Nu zo goed als wit. weet niet of t komt door miskraam dat ik minder lig heb ofZo. Maar de action testen zijn op.. . Dus noodgedwongen overgegaan naar deze.
Shit dat is balen.. Action zal voorlopig nog niet open zijn Maar als je doortest en dit de donkerste is dan weet je het eigenlijk ook wel en zou je volgende maand de extra gevoelige kunnen gebruiken. Maaar.. Hopelijk niet nodig en lukt het je deze maand!
Zou mooi zijn als t volgende maand niet meer nodig is . Ik verwacht ook niet dat de action al snel open gaat. iemand bekend met tarwekiemolie? In september gebruikt. Toen wel zwanger. Maar ook MA. Kan dat met elkaar te maken hebben?
Misschien een idee om alleen vitamine E bij te pakken? In tarwekiemolie zit ook veel omega 6. Als je geen goede verhouding hebt omega 3 en omega 6 kan dat problemen opleveren. Je lijf zet het dan om in ontstekingsbevorderende vetzuren wat weer niet bevorderend is voor je baarmoederslijmvlies etc. Ik weet niet of het echt iets te maken heeft met je MA maar het kan dusbwel een negatieve impact hebben op je vruchtbaarheid
Goed om te weten. Deze vitamine kan je gewoon bij drogist halen? Weet je toevallig ook of dit invloed heeft op je LF. Deze was bij mijn namelijk maar 9 dagen. En moet je dat hele tijd door slikken of alleen na ovulatie tot zwangerschap/ menstruatie ?Vandaar dat ik via via bij tarwekiemolie ben gekomen. Maar als dat omega 3-6 niet goed. Is niet handig om daar mee door te gaan.
Ik had gisteren en vandaag wederom wat eipijn.. erg gek want ik had m’n positieve ovutesten zondag-maandag-dinsdag. Dinsdag avond echt veel pijn en duurde tot woensdagochtend. Dus zeker weten men eisprong. Toch gisteren en vandaag een ovu test gedaan voor alle zekerheid maar zeker niet positief. Toch gek he.. is ook veel te vroeg voor een innesteling. Word er zo onzeker van ook omdat men ei 5 dagen “te vroeg” was. Net of m’n lichaam men normale cyclus aanhoud maar de testen het anders zeggen.. @Charly05 nog even doortesten hoor! Ze gaan knallen!